Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Avariid Eestis
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=7&t=896
369. leht 372-st

Autor:  dellu [ 29.12.2016 00:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

Ma sellest loogikast küll aru ei saa, et ei saa pimedas aru, et tuled ei põle. Minuarust see LED nüüd nii hästi ju ka ei valgusta. Isegi koos tänavalgustusega peaks ju ikka aru saada olema, et ees pime. Aga noh kui tänavaaugud jne ei huvita, siis äkki tõesti :).

Autor:  MDB [ 29.12.2016 02:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

Tänapäeva autojuhid. Vanadele on tehnika võõras, noortel on mõtted unistustemaailmas.
Töökaaslane 45 aastane mees. Ei suuda päeval sõidetud ja tulede süsteemist ammugi aru ei saa. Pidevalt pime, kas tema või auto. Ütled, keera tuled peale. Ma mõtlesin need käivad automaatselt. Järgmine päev, sama jama.

Autor:  eclipse [ 29.12.2016 16:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

mehikemetsast kirjutas:
See, et keegi ise tuunib oma vanale autole DRLid, ei puutu autotoojate mõtlematusesse ning pole ka kohanud ühtegi Eestis uuena müüdud autot (viimase kümne aasta jooksul), millel poleks automaatikat, kui kasutaja just rumal ei ole...selliste vastu on tõesti rohtu vaja.



Ka tutikad toyotad voolavad siiani ilma tulede automaatikata tehasest välja.
Igasugu muudest paskadest rääkimata. KIA, Hyundai jne.

Autor:  .Alar. [ 29.12.2016 18:34 ]
Teema pealkiri:  Avariid Eestis

Just sõitsin Järvevanal mööda F01-st, mil ees drl säras aga tagant oli pime. Ei hakanud vilgutama ka kuna 1) Tegu BMW-ga, mis tähendab, et ilmselt oli ptsis
2) BMW juhid kipuvad närvi minema maru kergelt, kui nende vajakajäämistele vihjad

Aga nali naljaks. Süüdistada saab siin ilmselt vaid EU poolikut regulatsiooni, mis automaatset päevatulede olemasolu nõuab aga lülitusprotsesse ei täpsusta. Muidugi peab eriline tainas ka olema, et mitte põlevaid tulesid märgata

Autor:  Harri- [ 29.12.2016 19:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

ise sõidan koguaeg nii, et taguots on pimeduses.

Autor:  varikasutaja [ 29.12.2016 20:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

Osad juhid ei saa aru kus nad ongi, rääkimata mingitest tuledest

Autor:  OnuAhmed [ 29.12.2016 20:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

siis pole autorooli üldse asja kui ei saa aru kas tuled põlevad.sellised peaks ise kodus oma lubadel nurga ära lõikama

Autor:  MDB [ 29.12.2016 22:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

.Alar. kirjutas:
Aga nali naljaks. Süüdistada saab siin ilmselt vaid EU poolikut regulatsiooni, mis automaatset päevatulede olemasolu nõuab aga lülitusprotsesse ei täpsusta. Muidugi peab eriline tainas ka olema, et mitte põlevaid tulesid märgata

§178. Sõidu ajal peavad mootorsõidukil põlema lähi-, ääre- ja numbrituled. Trammil peavad sõidu ajal põlema lähi- ja ääretuled. Haagisel peavad sõidu ajal põlema ääre- ja numbrituled. Valge ajal võib lähitulede asemel kasutada päevatulesid
Pimeda aja all mõistetakse ajavahemikku ehast koiduni, kui loodusliku valguse vähesuse tõttu on nähtavus alla 300 m.

Puhas Liikluseeskiri. Autokoolis riiklikul eksamil läheb viga kohe kirja, kui tuled ei põle autol.
Automaatsed päevatuled on mõnel autol menüüst reguleeritavad, kas põleb ees mõni tuli või mitte. Fiat näiteks.
Uuemate BMW-dega ei ole automaatsete päevatuledega kursis, kuid vanemate autode puhul on küll see suur miinus, et seda ei saa arvutiga muuta. Ainuke võimalus muud tehnilised lahendused.
Arusaadav, et Saksamaal ei pea päevasel ajal tuled autol põlema aga nad ei müü autosid ainult Saksamaal.

Autor:  varikasutaja [ 29.12.2016 22:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

pooled uute pillide omanikud sõidavad siis illegaalidena ringi?

Autor:  MDB [ 29.12.2016 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

Võrdleme seda iPhone-idega, mille 4G ei ühtinud EU riikides kasutatava sagedusega, pluss veel muud jamad. Viimaste mudelitega on vähe suudetud rohkem mõelda ja investeerida.

Autor:  RustyZ [ 30.12.2016 01:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

varikasutaja kirjutas:
pooled uute pillide omanikud sõidavad siis illegaalidena ringi?

Nii on. Taga peab midagi ka ikka põlema.

Autor:  varikasutaja [ 30.12.2016 09:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

soovitan liiklusseadus uuesti läbi lugeda enne kui kellegile ohtlikuks muutute.

§ 40. Tulede kasutamise üldnõuded

(1) Sõidu ajal peavad mootorsõidukil põlema lähi- või kaugtuled ning ääre- ja numbrituled. Trammil peavad sõidu ajal põlema lähi- ja ääretuled. Haagisel peavad sõidu ajal põlema ääre- ja numbrituled.

(2) Valge ajal võib lähitulede asemel kasutada päevatulesid. Päevatuled võivad põleda ilma ääre- ja numbrituledeta.

Autor:  Umx [ 30.12.2016 10:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

Ehk siis kuna taga on ääre- ja numbrituled, siis valgel ajal võivad need olla "pimedad". Aga haagisel?

Autor:  varikasutaja [ 30.12.2016 10:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukile võib E-reegli nr 48 kohaselt paigaldada kaks E-reegli nr 87 kohast päevatule laternat. Päevatule laterna valgusava ülaserv ei tohi asetseda kõrgemal kui 1500 mm ja alaserv madalamal kui 250 mm maapinnast. Laterna valgusava välisserv ei tohi olla kere välisgabariidist kaugemal kui 400 mm ja laternate valgusavade siseservade vahe ei tohi olla väiksem kui 600 mm (400 mm sõidukite korral, mille laius ei ületa 1300 mm). Haagisele on päevasõidutulede asetamine keelatud;

Autor:  Viin [ 30.12.2016 10:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Avariid Eestis

mehikemetsast kirjutas:
See, et keegi ise tuunib oma vanale autole DRLid, ei puutu autotoojate mõtlematusesse ning pole ka kohanud ühtegi Eestis uuena müüdud autot (viimase kümne aasta jooksul), millel poleks automaatikat, kui kasutaja just rumal ei ole...selliste vastu on tõesti rohtu vaja.


Päevatulede automaatika jah aga lähituledeautomaatika on enamasti lisavarustuses.

dellu kirjutas:
Ma sellest loogikast küll aru ei saa, et ei saa pimedas aru, et tuled ei põle. Minuarust see LED nüüd nii hästi ju ka ei valgusta. Isegi koos tänavalgustusega peaks ju ikka aru saada olema, et ees pime. Aga noh kui tänavaaugud jne ei huvita, siis äkki tõesti :).


Hommikul ja õhtul on üks ajavahemik, kus on juba parajalt pime aga tuled veel ei valgusta.
Teine olukord kus juht peab kontrolli oma auto tulede üle võtma on udus sõites. Automaatika jaoks on piisavalt valge aga nähtavust pole ollagi.

Teemasse paar liiklusõnnetuse pilti ka.
Pilt

Pilt
https://www.youtube.com/watch?v=zHzWJ_oNUC4

369. leht 372-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/