Nii. See talv saan ka oma elu esimese diisli ära katsetatud. Nõrgaks kohaks osutus aku. Muidu läks mõned päevad tagasi laetud (lühikesi sõita saanud + palju käivitusi) akuga ilusti käima. Ei oleks uskunudki.
Aga siis paljud räägivad, et panevad
eelsüüdet mitu korda(et on parem). Samas osad räägivad, et ei tohiks mitu korda eelsüüdet panna, et
põletab eelsüüte küünlad läbi. Kumb on siis õige jutt?
Siis järgmine asi, et igalpool räägitakse ja uus LE, artiklid jutustavad, et võimalikult vähe autot kohapeal käiata lasta, et hakake kohe sõitma, siis parem. Kuid ma mõtlen rohkem ohutuse koha pealt. Klaasid ju jumala jääs, see ei ole ju ohutu. Kui nt kraabid jääst puhtaks väljast/seest, siis ikkagi külma klaasi ja külma salongi korral läheb tagasi uduseks ning see on juba liikluses väga ohtlik. Okei, vb sõites läheb auto tõesti kiiremini soojaks, kuid ei ole ka patt lasta tal kohapeal tiksuda ja puhaste klaasidega ohutult liikuma hakata.
Mitu korda lastes lihtsalt soendab selle keskkonna seal silindris rohkem üles, aga jah ega see mitu korda laskmine küünaldele head ei tee. Aga samas ise ka lasnud kaks korda eelsüüteküünlaid hommikuti, käivitub ikka paremini, jääb sellele loota, et küünlad ära ei minesta sellepeale.