Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 11:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 10:42 

Liitunud: 10.03.2010 14:09
Postitusi: 23
Arvan et tänapäeva auto kompuutreid ei saa võrrelda mingi 20 aastat vana BMW kompuutriga!Tulime suvel pärnust 2004 aasta avensisega paak peaaegu tühi.Vaatasime kogusaeg kompust et palju kilomeetreid sõittasaame.mõtlesime et kui lööb nulli ette et siis ikka mingi varu või nii.Varu oli ja aga umbes 1 kilomeeter :D .nii et suht täpne.samas olen kuulnud et mõnel autol läheb kompu 0 siis saab veel al 50km sõitta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 10:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2008 22:35
Postitusi: 587
Asukoht: Känguruländ
Shimano kirjutas:
Arvan et tänapäeva auto kompuutreid ei saa võrrelda mingi 20 aastat vana BMW kompuutriga!Tulime suvel pärnust 2004 aasta avensisega paak peaaegu tühi.Vaatasime kogusaeg kompust et palju kilomeetreid sõittasaame.mõtlesime et kui lööb nulli ette et siis ikka mingi varu või nii.Varu oli ja aga umbes 1 kilomeeter :D .nii et suht täpne.samas olen kuulnud et mõnel autol läheb kompu 0 siis saab veel al 50km sõitta.


Täpselt! Vanadel audidel C4 kerega saab veel 0 mingi 10 -15 km sõita...

_________________
Rassist ei ole aga lemmikvärv on valge!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 10:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2009 23:31
Postitusi: 258
Asukoht: uugametsa
See arvestus ,palju veel sõita saab, sõltub suuresti su jalaraskusest, kuna kompuuter võtab selle järgi, kuidas sa sõidad.
Samuti võtab kompuuter kütuseanduri järgi, aga kütuseandur paagis ei saa eriti täpne olla, sellepärast see ongi kuidas juhtub.
Eks seda tehakse varuga ka, et sa mingil juhul tee peale ei jääks, et see ehmataks sind see seier ja kompuuter oma nulliga.

Kütusepaagi taseme andur saaks täpne olla vaid siis, kui paak oleks väga kitsas, näiteks 5cm diameetriga, siis lihtsalt see tase muutuks 1 l kohta juba väga palju ja nii saaks andur üsna täpsed andmed.

_________________
75 obest diiselpowerit !!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 10:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2007 18:15
Postitusi: 902
Asukoht: Tallinn
Part2 kirjutas:
Vabakäiguga õieti aeglustades, ei kulu sul pidurid midagi eriti rohkem.


Nonäed - juba jälle tead sina paremini, kuidas minu auto pidurid kuluvad :D
Sa oled suhteliselt ohtlik hull, juhindud ainult endale arusaadavatest mustritest ja suhtud äärmise vaenulikusega kõigesse ja kõigisse, kes sinuga sõnalausumata nõus ei ole.
Sul jäi täiesti märkamata, et ma rääkisin sõiukites, millega käiguga pidurdamine võimalik ei ole. Võibolla ei saanud sa loetud tekstist siislihtsalt iseseisvalt aru, aga needon automaatkastiga autod. Ka on võimalik, et sul tegelikult sellisega kogemust ei ole, et sa oma ebapädevat möla ikka edasi kirjutad, aga ma siis ütlen korra veel - autodel, millel käiguga pidurdamise võimalus puudub, kulub piduri kuluosi kaks-kolm korda rohkem.
Sina kahtlemata tead ka paremini, palju minu auto kütust võtab, kui palju ta peaks võtma ja nii edasi. Lõpuks hakkad sa mind ehitajaks nimetama, nagu ikka. Aga ega sa maailma ei muuda, saa parem suureks.

_________________
В Антарктике найдена нефть. Кровавому режиму пингвинов недолго осталось мучить свой народ.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 10:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2009 23:31
Postitusi: 258
Asukoht: uugametsa
Sa traur oled ennegi silma paistnud, mitte just tarkusega.
Ka automaatkastiga autoga on võimalik nii sõita, et sul pidurid ei kulu oluliselt.
Samuti näiteks BMW E39 520i automaat kast võimaldab, sul teha nii, et vabastad gaasi ja auto veereb kenasti ristmikuni, vabajooksuga.

_________________
75 obest diiselpowerit !!!


Viimati muutis Part2, 03.04.2010 10:56, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 10:56 

Liitunud: 10.03.2010 14:09
Postitusi: 23
Kuigi olen kindel et käiguga pidurdamine on ecom oleks siiski huvitav teha katse kompu järgi.Et palju erineva sõidustiiliga keskmine kütusekulu erineb nt 100 km linnasõidu peale.Ise sõidan nii suvalistel kella aegadel et vaevalt see eriti täpne tuleks.Peaks seda teemat mõne elukutselise taksojuhiga arutama :D huvitav mis vastus sealt tuleks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 10:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2009 23:31
Postitusi: 258
Asukoht: uugametsa
Shimano kirjutas:
Kuigi olen kindel et käiguga pidurdamine on ecom oleks siiski huvitav teha katse kompu järgi.Et palju erineva sõidustiiliga keskmine kütusekulu erineb nt 100 km linnasõidu peale.Ise sõidan nii suvalistel kella aegadel et vaevalt see eriti täpne tuleks.Peaks seda teemat mõne elukutselise taksojuhiga arutama :D huvitav mis vastus sealt tuleks?



Kompuutri järgi, seda katset kindlasti teha ei tohiks.
Seda katset saab teha ikkagi, paak täis trip nulli, või paned testipaagi kuskile, millel on mõõdud peal.
Taksojuhtide seas on kindlasti einevaid arusaamasid, ega taksojuhid ka mingid autospetsid ega insenerid pole, inimesed arvavad paljusid asju valesti.

Kindlasti, kui seda katset teha, siis tuleks see teostada ühel kindlal marsuudil ja nii, et liiklust praktiliselt ei oleks, mis sind segada saaks, mis saaks mõjutada testitulemusi erinevaks omavahel.
Ühesõnaga nii saaks võrreldavaid tulemusi.
Ma ise teeks selle katse heameelega ära, aga pole millegagi teha, ma saaksin nii 100% kindlad testitulemused.


Kui ma ise teeksin sellise testi ja tõesti selguks sellise testi tulemusel, et ma eksisin, siis tunnistan oma eksimust.
Kuid senise praktika ja teooria põhjal, ma jään siiski arvamuse juurde, et tühikäigule lükkamine on kas sama mis käiguga pidurdamine laias laastus või siis isegi ökonoomsem.
Nagu juba eelpool ütlesin, tühikäigule lükkamine on mugavam, samuti ka lihtsam teostada õieti.
Käikudega õieti pidurdamine, vähegi suuremalt kiiruselt on paras mässamine.

_________________
75 obest diiselpowerit !!!


Viimati muutis Part2, 03.04.2010 11:04, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 11:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2007 18:15
Postitusi: 902
Asukoht: Tallinn
Part2 kirjutas:
Samuti näiteks BMW E39 520i automaat kast võimaldab, sul teha nii, et vabastad gaasi ja auto veereb kenasti ristmikuni, vabajooksuga.


Sa, part, ära pahanda, et ma ennem ei saanud kirjutada. Ma lihtsalt hirnusin naerda! See 520i kast peab siis küll üks õige peen ehitus olema!

_________________
В Антарктике найдена нефть. Кровавому режиму пингвинов недолго осталось мучить свой народ.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 11:03 

Liitunud: 10.03.2010 14:09
Postitusi: 23
Tsiteeri:
Seda katset saab teha ikkagi, paak täis trip nulli, või paned testipaagi kuskile, millel on mõõdud peal.


Väga hea idee.Võtan kohe 2 liitrise limpsipudeli ja lähe linna katsetama palju sõitta saab :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 11:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2009 23:31
Postitusi: 258
Asukoht: uugametsa
Noh, mina kunagi panin 3 liitrise plastik kanistri kapoti alla, aknapesu vedeliku oma.
See on muidugi tükk tööd, voolikud tuleb õieti ümber tõsta ja ühendada, muiu paned auto põlma, kui bensu valesse kohta lased.
Sügisene aeg oli, autoks oli 83a sierra, siis testisin erinevaid sõite.
90 km/h sõit oli 7,8-7,9 sajale(sooja mootoriga), 70 km/h sõit oli 7,1/7,2 sajale(sooja mootoriga), siis hommikul külma mootoriga sõitsin poodi 3km ja tagasi 3km, poe ees, panin auto seisma, kütusekulu oli 11 sajale, sooja oli miski +5-+8.
Kodus maja ees autot praktiliselt ei soendanud, hommikul, enne poodi minekut. Sõitsin ökonoomselt. Kütusekulu 11 sajale tuli sellepärast, et mootor oli külm.

Taoliselt saaks ära testida, ka selle aeglustamise võrdluse kütusekulu, point on muidugi selles, et uute autodega see raskem, kuna neil kütusepump paagis.
Ma kunagi tahtsin kütusekompuutrit, aga kui sain teada, kui mööda need näitavad, siis nüüd pean neid mõttetuteks asjadeks.

Ei tasu unustada ikkagi seda, et autotootja üritab need kompuutrid teha valmis võimalikult odavalt, ta ei kasuta seal mingit tipp teadust just.

_________________
75 obest diiselpowerit !!!


Viimati muutis Part2, 03.04.2010 11:21, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 11:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
Part2 kirjutas:


Kompuutri järgi, seda katset kindlasti teha ei tohiks.
Seda katset saab teha ikkagi, paak täis trip nulli, või paned testipaagi kuskile, millel on mõõdud peal.
Taksojuhtide seas on kindlasti einevaid arusaamasid, ega taksojuhid ka mingid autospetsid ega insenerid pole, inimesed arvavad paljusid asju valesti.

Kindlasti, kui seda katset teha, siis tuleks see teostada ühel kindlal marsuudil ja nii, et liiklust praktiliselt ei oleks, mis sind segada saaks, mis saaks mõjutada testitulemusi erinevaks omavahel.
Ühesõnaga nii saaks võrreldavaid tulemusi.
Ma ise teeks selle katse heameelega ära, aga pole millegagi teha, ma saaksin nii 100% kindlad testitulemused.


Kui ma ise teeksin sellise testi ja tõesti selguks sellise testi tulemusel, et ma eksisin, siis tunnistan oma eksimust.

Kuid senise praktika ja teooria põhjal, ma jään siiski arvamuse juurde, et tühikäigule lükkamine on kas sama mis käiguga pidurdamine laias laastus või siis isegi ökonoomsem.
Nagu juba eelpool ütlesin, tühikäigule lükkamine on mugavam, samuti ka lihtsam teostada õieti.
Käikudega õieti pidurdamine, vähegi suuremalt kiiruselt on paras mässamine.



Teeks õige nii nüüd, et seni kuni sa pole teste teinud, sa oma umbluud teistele enam peale ei suru ?
Räägi asjadest milles sa 100% kindel oled !
Aotodega su teadmised vana diisel mersuga vist piirduvadki, nüüd oleks aga aeg teste minna tegema, selle asemel, et mulle vastata :)

Millistel kiirustel, millistes sõiduoludes ja kas maanteel ka su ideoloogia kehtib ? Kohati mull etundub, et sa oled nagu kommunist, kõik võrdseks ja ükskõik mis hinnaga, olles ise nagu hüpiknukk ja mitte just väga teadlik asjadest.

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 11:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2009 23:31
Postitusi: 258
Asukoht: uugametsa
Teised, kes mulle vastu vaidlevad, pole ju ka teste teinud, umbluuks seda juttu ikka nimetada ei saa.

Minu ideoloogia kehtib põhimõtteliselt iga kiiruse pealt aeglustamise kohta, aga kindlasti suurem effekt tühikäigule lükates avaneb alates umbes 40 km/h ja selle mugavus.
Muidugi iga aeglustamise pärast pole mõtet tühikäigule lükata, kui tuleb 70 ala 90 ala asemel, siis pole mõtet võibolla alati.

Aga kui on näiteks 90 ala, siis 70 ala ja siis kohe 50 ala, siis miks mitte lükata tühikäigule 90 alas juba, et siis sobiva kiirusega enamvähem, veereda läbi 70 ala 50 alasse.
Linnadesse sissesõidud ja 50 alad lükkan mina kõik tühikäigule, kui maanteelt tulen või suurema kiiruse alalt.

_________________
75 obest diiselpowerit !!!


Viimati muutis Part2, 03.04.2010 11:27, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 11:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
Part2 kirjutas:
Teised, kes mulle vastu vaidlevad, pole ju ka teste teinud, umbluuks seda juttu ikka nimetada ei saa.

Minu ideoloogia kehtib põhimõtteliselt iga kiiruse pealt aeglustamise kohta, aga kindlasti suurem effekt tühikäigule lükates avaneb alates 40 km/h ja selle mugavus.

Kummaline, et kogu maailm on elanud kapis, seni kuni ilmus välja hr part :D
Krt 100 aastat autoajalugu, kus sa küll varem olid oma targa ideega, mõtle palju meil naftat veel maapõues alles oleks :D

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 11:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2009 23:31
Postitusi: 258
Asukoht: uugametsa
Vaata, maailmas on palju müüte, mida rahvas usub, müüdamurdjad purustavad neid hoolega.

_________________
75 obest diiselpowerit !!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kumb on ökonoomsem käiguga pidurdamine või vabakäik
PostitusPostitatud: 03.04.2010 11:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
Part2 kirjutas:
Vaata, maailmas on palju müüte, mida rahvas usub, müüdamurdjad purustavad neid hoolega.

KAs sa ei arva, et neid teste on tehtud tuhandeid juba ja sinu väljahõigatud tulemusteni pole jõutud, küll aga selleni, et sujuvalt käiguga pidurdamine säästab hoopis kütust, pidureid ja säilib kontroll auto üle ?
Nüüd vutt vutt seda müüti purustama.
Ära unusta kõike kaamerasse võtta ja 2-3 tunnistajat kaasa, kasvõi siit samast foorumist :)

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7