Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Audi C4 Pidurid http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=9&t=108468 |
1. leht 1-st |
Autor: | freelander [ 18.02.2013 15:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
Mis kasu sul nendest suurematest ketastest jne on, kui võimendi ei suuda anda sulle piisvat jõudu. Audi c4 a6 ja 100 on võimendi vaakumipõhimõttel. Teistel (s6 ja s4) aga võimendab roolivõimupump seda asja. Need on kaks täiesti erinevat asja pidurdusjõu poolest. Ja ilma s6 s4 pidurivõimendus süsteemita ei ole sellel asjal mittemingisugust pointi. Eeldan et a8 on nii suur masin, et sellel on sama võimendus point. Kui tahad lihtsalt rattaid väljapoole siis pane flantsid vahele praegustele ja mure lahendatud. |
Autor: | FOX1000 [ 21.02.2013 16:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
Tanel kirjutas: 1. Jah, sa seletasid seda süsteemi ja ma sain sellest aru 2. Ei, ma ei taha rattaid väljapoole, sellepärast ma seda A8 lahendust uuringi, ma tahaks stock tiivad jätta 3. Mida suurem ketta pind seda vähem tulisemaks läheb ju ![]() Siin kohal aitab Castroli racing piduri vedelik,muu on jama-järgi proovitud.Aga seda sa tead isegi. |
Autor: | dislavoss [ 21.02.2013 21:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
Igapäeva sõidukil tallad niipalju pidureid, et vedelik keema läheb? ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Reimers [ 22.02.2013 00:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
Jube kõvad kihutajad siin ikka koos |
Autor: | mehikemetsast [ 22.02.2013 10:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
FOX1000 kirjutas: Tanel kirjutas: 1. Jah, sa seletasid seda süsteemi ja ma sain sellest aru 2. Ei, ma ei taha rattaid väljapoole, sellepärast ma seda A8 lahendust uuringi, ma tahaks stock tiivad jätta 3. Mida suurem ketta pind seda vähem tulisemaks läheb ju ![]() Siin kohal aitab Castroli racing piduri vedelik,muu on jama-järgi proovitud.Aga seda sa tead isegi. Ate- ei ole jama Motul- ei ole jama Tänavasõidukile võidusõiduks mõeldud vedelik on aga mõttetu. Pange uus ja värske (ilmselt hetkel probleeme põhjustav on juba üksjagu vett endasse imenud+ muidugi kordi keenud) ja ei juhtu sellega midagi. Ennem annab klots alla. |
Autor: | Iff [ 22.02.2013 12:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
Sa oleks pidanud küsima küsimuse teistpidi. Näiteks "A6 pidurivedelik ei lähe keema, miks kõik korras on?". Siis oleksid tatipritsid hakanud omavahel arutama kuidas ja miks kellegil piduriöli keema läheb kuni oleks jöutud sinnani kus soovitatakse suuremad kettad panna kuna siis on reissing. |
Autor: | rosco [ 22.02.2013 20:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
Ma kah aru ei saa. Tann tahab autot turvalisemaks teha ja siis probleem kohe. |
Autor: | freelander [ 22.02.2013 20:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
Siis tehku seda juba korralikult. Võtku s6 täis laks süsteem ja ehitagu peale. Tavalise a6 pidurid on s6 oma kõrval nagu ei tea mis asjad. Ja ei muuda seda paremaks ka suuremad kettad. Kui saab a6-le panna a8 kettad siis saab ka panna s6 kettad ja supporti tavalisele supportile ( kahjuks täpset kogemust ei ole), sest s6 ja a8 supportid ja kettad istudvad omavahel. Aga point on selles, et siis tuleks juba korralikult õlivõimendi peale ehitada, mitte vaakuvõimendi peale jääda. Samas mina ei tea küll, et minul oleks olnud kunagi a6 probleeme pidurdades, et õli läheks keema või ma ei tea. Aga noh samas ma ei pidurda ka 150 pealt 3x nulli iga päeva sõitudes nagu mõned streetracerid siin. |
Autor: | freelander [ 22.02.2013 21:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
MA räägin sulle, et kui teed siis tee korralikult. Pane see suurem ketas sinna aga see tähendab ka seda, et pead pidurdades suuremat jõudu jalaga rakendama. Ma isegi ei taha teada, kui tugevalt peab pidurdama korraliku laia rehviga ilusal teel, et siis abs vilkuma saada, eriti veel äkkpidurdus ohuolukorras, kui sa oled seal pool lamades rooli ja istme vahel, sa ei suuda raskete piduritega korralikkult seisma saada. Nagu öeldud, kui teed, siis tee korralikult. Kui siiski tahad ainult kettaid panna ( supporti pead nagunii panema) siis täpsema abi jaoks pöördu audiclubi poole, ehk kellelgi on täpseid kogemusi. Ega ma paha pärast nori aga kokkuvõttes jõuad ikka sinna välja, et võimendi oleks vaja ka ringi ehitada. Su civic ei kaalu ka midagi ju ja arvan et see s6 sai tunduvalt suurema hoo sisse ja pea kahekordse massivahe juures on kindlasti raskem pidama saada. Aga noh ehitage nii lõppkokkuvõttes nagu ise paremaks peate ![]() |
Autor: | Reimers [ 22.02.2013 22:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
Kui kiire see pill sul siis on ka ![]() ![]() |
Autor: | tilkur [ 22.02.2013 22:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
freelander kirjutas: Siis tehku seda juba korralikult. Võtku s6 täis laks süsteem ja ehitagu peale. Tavalise a6 pidurid on s6 oma kõrval nagu ei tea mis asjad. Ja ei muuda seda paremaks ka suuremad kettad. Kui saab a6-le panna a8 kettad siis saab ka panna s6 kettad ja supporti tavalisele supportile ( kahjuks täpset kogemust ei ole), sest s6 ja a8 supportid ja kettad istudvad omavahel. Aga point on selles, et siis tuleks juba korralikult õlivõimendi peale ehitada, mitte vaakuvõimendi peale jääda. Samas mina ei tea küll, et minul oleks olnud kunagi a6 probleeme pidurdades, et õli läheks keema või ma ei tea. Aga noh samas ma ei pidurda ka 150 pealt 3x nulli iga päeva sõitudes nagu mõned streetracerid siin. Tegelikult pole sel vaakumvõimendil häda miskit,jaksab võimendada vabalt.Pigem tuleks suurem peasilinder panna kui suuremad sadulad käiku lähevad.Samas pole need "essi" pidurid eriliselt asjalikud asjad sugugi,ise neid kunagi oma autol 2 korda totaalselt "maha põletanud" erineva ketta ja klotsi setupiga.Lahjaks jäävad.... Kasulikku teavet leiad pigem siit hoorumist http://www.s2central.net/forum.html Ja asjast endast http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2143389 |
Autor: | tõnisson [ 23.02.2013 13:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
Ära pidurda lihtsalt. |
Autor: | FOX1000 [ 24.02.2013 00:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
tõnisson kirjutas: Ära pidurda lihtsalt. pidurid on selleks,et ralli aeg metsavahel kusel käia.Tanel on ka inimene ja tahab vahest põit kergendada ![]() |
Autor: | freelander [ 24.02.2013 13:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 Pidurid |
Mina tean seda et s6 püstakutele pannakse a8 supportid ja kettad jne... mitte aga tervet püstakut. Sa härra aivo ei saa mu mõttest aru. Audi a6 võimendab kõike vaakumvõimendi, mis on üks paras tripper ja audi a6 pidurid ei ole suuremad asjad, rasked jne...(võrreldes hüdraulisega) Kui sa paned nüüd suuremad supporti ja suurema ketta jne, siis ma arvan et sul on vaja veel rohkem jõudu, et seda pidurit rakendada. Kusagilt peab tulema see jõud suurema kolvi,suurema klotsi ja ketta hõõrdejõu tekitamiseks. Ega siis naljapärast ei ole s6 ja a8 hüdraulilised piduri võimendid. Suurema pidurdus jõu rakendamiseks on vaja suuremat jõudu. Suru seda siis kahe jalaga või saab selle töö sinu eest ära teha hüdraulilne võimendi ja saad inimese moodi seda pidurit vajutada. Minu loogika on igatahes selline. Las tanel proovib ära, pangu omale s6 voi a8 kettad.. proovigu kui suurt joudu peab rakendama pidurdamiseks jalaga. JA siis mingu sõitku s6 voi s8 ja vaadaku kui suurt joudu seal peab rakendama. Ma olen suht kindel, et s6 s8 puhul on see pidurdus tunduvalt tulemuslikkum sama jalavajutuse juures. JA eriti seda veel siis, kui vaja nö kiiresti sõita. Korduvalt sa ei suuda oma jalaga suruda seda pedaali nagu segane. sellekohapealt küll jah, et suurem silinder, rohkem õli, pedaali käik pikem. Kindel on see, et saada neid efektiivselt tööle on vaja vahetada asju. kas siis peasilinder, võimendi suurem jne... Tihti jääb ette mingeid kiiremaid masinaid lugedes, et pidurivõimendi vahetati 2x suurema vastu jne.. vaevalt inimesed seda niisama rahakulutamiseks teevad. Selle kohapealt ma lopetan vaidlemise. toetud omadele kogemustele kuna nende c4dega päris palju kokku puutunud ja ringi ehitanud. LAs tanel proovib ja annab teada. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |