Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Muudatused auto juures, ning nende seaduslik kajastamine. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=9&t=11230 |
1. leht 1-st |
Autor: | noname [ 16.04.2009 14:12 ] |
Teema pealkiri: | Muudatused auto juures, ning nende seaduslik kajastamine. |
Tere, Kuna palju on inimesi, kes on oma auto v2limuses v6i siis tehnikas teinud muudatusi, mida originaalina konkreetse autojuures ei esine, ning tegelikuses see seadusevastane juba on, siis siinkohal tekkis m6te ka sellise teema tegemises. Samuti tundub mulle, et ARK ei taha kuidagi leida kompromisse, ega autode ehitajatega kokkuleppeid saavutada. Kui lisad koonus filtri, siis see nendejaoks juba seadusevastane muudatus, mille pead arkis paberim22rimisega 2ra m2rkima, et ylevaatus punktist edukalt auto l2bi viia. Ok, ei ole see ka teab mis tuuning, aga siiski. Samuti auto kabariitide muutumisel(ok, seda ma isegi m6istan), tuleks auto ARK i ylevaatusele viia, et kas see on nii autos reisiatele kui kaasliiklejatele turvaline, kuid senini kokkupuuted ARK -iga ei ole just kuigi positiivsed, nimelt ei taha nad neid muudatusi eriti registreerida. Mootori vahetusega peaks vist asi veel omaette ooper olema? Kuid nyyd see p6hiprobleem, auto on 2 kohaline, kuid taga on kong olemas, ning peale pikka vestlust ARK -iga, sooviga taha veel 2 istekohta lisada on ARK byroo vastus endiselt, et ainult originaal iste ja jutul l6pp! Kuid sellisel juhul ei ole mul tagumistele istujatele yhtegi sissep22su kohta, ning uusi uksi ilmselt tegema sellejaoks ei hakka ![]() Aga samuti ollakse kardinaalselt 2 tavalise istme lisamise vastu, kuigi proovinud saada soovitusi nende lisamisel, kuidas ja kuhu turvav66d kinnitada, istme raamid jne. Paljudel teist on auto juures tehtud muudatused ka ametlikult kinnitatud? v6i oskab keegi ehk mingisuguseid soovitusi 6elda, kuidas saab eesti autoregistriga koost66 sujuma? |
Autor: | TC:Elite [ 17.04.2009 16:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Muudatused auto juures, ning nende seaduslik kajastamine. |
Ju siis aitab, kui on mõni tuttav väga tugeva koha peal tööl. Nii need asjad siin banaanivabariigis käivad. Tegelikult on eestis ju isegi firma(d) olemas, mis ehitab mikrobusse ümber, ehk lisavad istmeid jms. asju. Selleks, et nad seda teha saavad, peavad neil kindlasti olemas olema kõik nõutavad dokumendid, mis tõestavad nende poolt tehtud tööde vastavust seadustele. Mis omakorda tähendab oskustöölisi, insenere jms vellosid, kes asja põhjalikult jagavad ja teevad ning loomulikult kapital ja sinna juurde kuuluv selliste tööde teostamiseks. Seega on kehvas seisus praegu autoomanikud, kes üksiküritajatena tahavad muuta oma auto olemust siis kas isikupärasemaks või praktilisemaks. Üksiküritaja all mõtlen üritada eraisikuna kooskõlastada muudatusi autoregistris. Ja väga palju on neid lugusid, kuidas nu**itakse näkku ja ei vaadata hea pilguga sellise asja peale. Samas on süsteem jälle ülesehitatud ju automanike maksude peale (kütuse aktsiisid, riigilõivud), mida ju maksavad autoomanikud. Sellisel juhul ei tohiks ju maksumaksjat teenindav organisatsioon olla oma "kliendi" vastu meelestatud. Millest omakorda tulenevalt võiks järeldada, et kui mingi osa "klientidest" nõuavad seaduste või korra muutmist nende huvide suhtes soodsamaks, siis vähemalt võidaks võtta see avalikule arutelule ja kaaluda erinevate meetmete rakendamiseks. Huvitav on ka see, et paljuski on erinevad Eesti seadused ja regulatsioonid üles ehitatud teiste riikide eeskujul. Oleks meie riigi liikluse osa meie põhjanaabrite järgi, siis poleks vist mingi probleem ümberehitatud 1000hp-se autoga legaalselt tänaval paarutada. Mu arvamus asjast - kõik kellele praegune olukord ei paku rahuldust, peavad ühiselt häält tegema, et kuulda võetaks. Senikaua aga laseme JUPO-l korduvaid üv-si määrata koonusfiltri eest. Arvamusi on ka erinevaid ![]() ![]() |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |