G1 ja G2 esisillad omavahel ei sobi, kuid kui mootori otsas asuva mootoripadjaga midagi leiutada siis ei tohiks suur probleem olla. G1-l kinnitub mootor käigukasti otsast (nagu G2 ainult et padi ise on hoopis eespool), käigukasti tagant(padja kinnitus sobib ilma ümberehituseta) ja mootori hammasrihmapoolsest otsast(diislil on padi selle plaadi küljes mille külge kinnitub ka kõrgsurvepump).
Mul omal oli diisel G1 millele oli peale pandud G2 1,6 diisel originaalkastiga. Kast sai hiljem vahetatud 5 käigulise vastu ja selleks et seda peale saada keevitasin G1 kerepoolse osa kronsast G2 käigukastipoolse kronsa külge.
Ainuke asi mille kohta ma ei oska öelda on see mootori otsas olev padi kuna ma ei tea kuidas see bensiinimootoritel seal kinnitatud on.
|