Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 05:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: 1987 aasta Ford Orion
PostitusPostitatud: 19.01.2015 16:40 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2505
Asukoht: Pärnu/Tallinn
viewtopic.php?f=14&t=145078

Ehk pakub huvi?

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1987 aasta Ford Orion
PostitusPostitatud: 24.01.2015 16:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
hannes89 kirjutas:
Kui ma jättan efi süsteemi pealt ära ja asendan karburaatoriga siis mul pole ju vaja ajuga jamada enam eks?

Kui too EFI kone on jagajaga siis on asi veel mõeldav. Aga kui ei ole siis on vaja süüte jaoks juba aju, ning oleks lihtsam ja mõistlikum kogu pritsung aretada. Karps tuleb ju sul ka kuhugi kollektori otsa pookida. Rääkimata sellest, et keegi ei tea kuidas karps töötab suurema töömahuga mootoriga.
Kui garaaz on olemas kus rahulikult toimetada, ja skeemi lugeda oskad siis oleks mõistlikum kogu pritse ühelt autolt teisele tõsta. Kuigi tööd on rohkem siis bolt-on lahendused on lõppeks lihtsamad. Iseasi, kas on mõtet 87 aasta Orioni pärast sellist vaeva näha.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1987 aasta Ford Orion
PostitusPostitatud: 25.01.2015 21:49 

Liitunud: 13.01.2014 22:10
Postitusi: 17
Tegelane5 kirjutas:
hannes89 kirjutas:
Kui ma jättan efi süsteemi pealt ära ja asendan karburaatoriga siis mul pole ju vaja ajuga jamada enam eks?

Kui too EFI kone on jagajaga siis on asi veel mõeldav. Aga kui ei ole siis on vaja süüte jaoks juba aju, ning oleks lihtsam ja mõistlikum kogu pritsung aretada. Karps tuleb ju sul ka kuhugi kollektori otsa pookida. Rääkimata sellest, et keegi ei tea kuidas karps töötab suurema töömahuga mootoriga.
Kui garaaz on olemas kus rahulikult toimetada, ja skeemi lugeda oskad siis oleks mõistlikum kogu pritse ühelt autolt teisele tõsta. Kuigi tööd on rohkem siis bolt-on lahendused on lõppeks lihtsamad. Iseasi, kas on mõtet 87 aasta Orioni pärast sellist vaeva näha.


Mootori töömaht on samad aga jah lihtsam on kogu süsteem välja vahetada et siis kogu juhtme süsteem ringi tõsta 96 aasta ford escortilt minu omale.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7