Ise oman peaaegu igapäevaselt kokkupuudet sellise asjaga, küll rekka roolis. Sealt on näha, et jõudu läheb "natu"

vähemaks, eriti on seda tunda 25meetrist lohistades (nii kui auto mäge näeb, kohe kiirus kukub

), ja küttekulu suureneb. Asjal on ka mingi suht suur pesuvõime, ehk siis kui paagis ja voolikutesse on ladestunud mingit sodi siis see ollus peseb selle kiirelt lahti. Muidu rekkal, millel on õlivahetusvälp muidu 90tuhhi tagant tuleb bioga sõites õli vahetada iga 30tuhhi tagant. Talvel suurt lootust sellega sõita pole kuna, minuandmetel, pole tootjad asjalikku külmakindlat kütet veel leiutanud. Pajatavad küll, et peab kuni -20 aga kui väljas juba -5 siis auto enam ei käivitu ja loomulikult filter kinni jne.
Ühesõnaga kui odavalt kuskilt saad siis suveperjoodil miks mitte, talveks ei soovita. Oma suures künas kasutan paldiskis toodetud vedelikku. Kust seda muidu osta saab ei tea, ise tangin seda rootsimaalt kuhu see siis paldiskist kohale tuuakse