Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

K: Auto värvimine ja mitu kihti pinnavärvi?
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=9&t=28697
1. leht 2-st

Autor:  reck16 [ 27.11.2009 04:56 ]
Teema pealkiri:  K: Auto värvimine ja mitu kihti pinnavärvi?

Selline asi siis, et lihvisin kapotilt ja tiibadelt vana värvi 80 paberiga maha, lasin 240 paberiga üle siis kruntisin ära. Kui nüüd krundi kiht kuivanud siis kas saab 2000 paberiga matistada või peaks 600-800 vesipaberiga matistama, et uus krundi kiht alla lasta? Küsimus ka kui auto värvin üle 1 korra, lasen kuivada, matistan ja uus kiht pinnavärvi, või siis tuleks teine kiht lasta mingi väikse aja möödudes ? Asjaga kiire.

Autor:  keremeister [ 27.11.2009 08:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

reck16 kirjutas:
Selline asi siis, et lihvisin kapotilt ja tiibadelt vana värvi 80 paberiga maha, lasin 240 paberiga üle siis kruntisin ära. Kui nüüd krundi kiht kuivanud siis kas saab 2000 paberiga matistada või peaks 600-800 vesipaberiga matistama, et uus krundi kiht alla lasta? Küsimus ka kui auto värvin üle 1 korra, lasen kuivada, matistan ja uus kiht pinnavärvi, või siis tuleks teine kiht lasta mingi väikse aja möödudes ? Asjaga kiire.

saad ikka P2000 paberiga matistada, kuid sellel pole eriti mõtet...megaaeg läheb...pinnaka alla lihvi krunt ikka P400 ja seejärel P500 kuivalt.Kui värvima hakkad, siis lase kaks või kolm kihti(sõltub kattevõimest) ca 5-8 min vahedega ja ongi kogu lugu...värvi kihtide vahel küll pole vaja lihvida...guud lakk :beer

Autor:  reck16 [ 27.11.2009 14:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

Suured Suured tänud konkreetsete vastuste eest :beer

Autor:  rosco [ 27.11.2009 20:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

Kuna otse 80 peale tulid 240-ga,siis olen suht kindel,et kui värvitud ja asi kuivanud,tulevad kraapsud välja :wink: Ega ilmaasjata pole reeglit,et paberite vahel ei soovitata üle 100 ühiku väga hüpata. Värvikihtide värk oleneb ka värvist. Kui normaalselt kattev toon,siis saab ilusti poolik kiht ehk siis udukiht ja sellele otse peale läikekiht.

Autor:  reck16 [ 27.11.2009 23:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

Kapoti ja tiivad tegin täiesti haljaks, lasin 80 paberiga, ja siis 240 paberiga. Kruntisin ära ja pole mitte ühtegi kriipsu ega kraapsu. Täitsa kena jäi krundi koha... Kuid nüüd siis vaja krunt matistada pahteldada ja siis veel kruntida ja jälle matistada ja siis lendab värv selga. Esma kordsel teen sellist asja ka :)

Autor:  JunZuu1991 [ 28.11.2009 00:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

praegu krundilt ei pruugigi paista aga nagu rosco ütles kui värv seljas ja kuiv on tulemus teine...

Autor:  Iff [ 28.11.2009 02:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

Ei pruugi ka kohe peale värvimist hullem jääda, võivad järelkuivamised tekkida.

Autor:  reck16 [ 28.11.2009 03:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

Olgu. Üritan meelde jätta :) Esimene kord värvida ja eeltööd teha nii,et pole hullu kui natukene mööda läheb. Kogemused tulevad vaid praktikas :)

Autor:  rosco [ 29.11.2009 18:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

Iff kirjutas:
Ei pruugi ka kohe peale värvimist hullem jääda, võivad järelkuivamised tekkida.



iup. Seda mõtlesingi. Alles hiljem võib välja lüüa. Samas,kui täiesti haljaks lasid,siis ei tohiks juhtuda nii.

Autor:  reck16 [ 29.11.2009 18:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

Jah, kõik lasin haljaks. Tere auto haljaks ja siiskrunt.Kuna varem sai plju porri tetud, st auto peale akna ukse värvi jne jne siis otsustasin et lihtsaim on haljaks lasta ja korralikult kruntida ja teha.:)

Autor:  keijooo [ 02.12.2009 09:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

mm teed nii jaa naqu üks kirjutas siin. Mina tavaliselt auto detaile värvin siis lasen enam vähem matis ära ilusti ;) lasen krundi peale.. Ja siis lihvin enam vähem ära tunde järgi ja panen alles siis värvin enne värvimist puhast ilusti ühe vahendiga ära ,et isegi väikseid tolmu tükikesi peale ei jääks.

Aga edu sulle :)

Autor:  reck16 [ 03.12.2009 12:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

Kui see oluline siis auto ise Opel Combo. Kuna helirõhu võistlused olid ukse ees pidi kiirelt mingi värvi selga saama ( auto oli lihvitud juba). Sai värvitud akna ukse värviga :D Kuid nüüd kuna aega on asjaga tegeleda siis mõtekam mul siiski kõik haljaks lasta ja krunt. Üldjuhul puhastanud nitro lahustiga ennem kruntimist. Kas ka nitro lahusti just õige asi selleks on aga asja on ära ajanud :)

Autor:  reck16 [ 06.12.2009 03:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

Tüütan veelgi :D
Nimelt siis koopa äärtesse käivad plastikud. Tahaks needki mustaks värvida, kuid niisama see värv sellel plastikult vist ei püsi ??? Mida teha nendega, et värv peale hakkaks või mida tuleb lisada värvi sisse ? Vaja ka spoilad kere värvi saada. Tänud kes aitavad :)

Autor:  rosco [ 06.12.2009 05:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

reck16 kirjutas:
Tüütan veelgi :D
Nimelt siis koopa äärtesse käivad plastikud. Tahaks needki mustaks värvida, kuid niisama see värv sellel plastikult vist ei püsi ??? Mida teha nendega, et värv peale hakkaks või mida tuleb lisada värvi sisse ? Vaja ka spoilad kere värvi saada. Tänud kes aitavad :)



Plastikuliim. Või noh,nimetused erinevad,aga selline läbipaistev ollus,mis lased enne plastikule ja siis natukese ajapärast värvi jms peale. Teine variant on plastiku krunt. Enne pead muidugi asja ka karestama.

Mäletamist mööda ka need plastik kaared struktuursed vist? Kui on,siis tuleks korraliku kihiga kruntida,lihvida. Viimasel juhul kasutada täitekrunti. Plastikuliim alla muidugi.

Autor:  dellu [ 07.12.2009 11:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Kiire küsimus värvimisest.

reck16 kirjutas:
Kui see oluline siis auto ise Opel Combo. Kuna helirõhu võistlused olid ukse ees pidi kiirelt mingi värvi selga saama ( auto oli lihvitud juba). Sai värvitud akna ukse värviga :D Kuid nüüd kuna aega on asjaga tegeleda siis mõtekam mul siiski kõik haljaks lasta ja krunt. Üldjuhul puhastanud nitro lahustiga ennem kruntimist. Kas ka nitro lahusti just õige asi selleks on aga asja on ära ajanud :)

Tegelikult peaks olema selline asi nagu silikonieemaldaja. Lahusti jääb vist siiski rasvaseks, aga silikoonieemaldaja peaks kõik jama maha võtma.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/