Blacku kirjutas:
Ongi tülikas, seepärast ma seda üle nädala ei suutnudki teha
Aga minu loogika ütleb, et käikudega pidurdamine on ökom ning kindlasti on veel ökom kõik foori tsüklid pähe õppida ning sättida kõik foori alla jõudmised liikuva sõidukiga.
Mina leian, et see 0,5l-1l sääst, mis ükskõik kumma sõiduvõttega tuleb, ei ole väärt seda ekstra pingutamist ja mõtlemist. Mina sõidan ühtlases liiklusvoolus, kui näen eespool takistust siis lasen lihtsalt gaasi lahti, vajadusel litsun pidurit.
Sõltub millise sõidustiiliga sa täpselt sõidad, kui sa pidurdad alles väga lõpus, kus tuleb pidurdada tugevalt, siis ei ole vahe 0,5-1l, siis on vahe näiteks 5l või enamgi, sõltub autost ja olukorrast.
Ega ma ka üliökolt ei sõida, sedasi parajalt ja mugavalt, lükkan käigu välja ja veeren mõnusalt kohale ja vaikselt hoian pidurit peal, kas kohe või siis mõne aja pärast, sõltub palju mul aega on.
Ma mäletan muidugi seda, et BMW E39 520i, millega olen natuke sõita saanud, kui sellel gaasi vabastasin ,automaat oli see, siis ta veeres ka täitsa hästi ja ökolt ristmikuni.
Pakun, et ta võttis ka käigu välja, sest kuidas ta muidu nii hästi veeres, pöördeid tõesti ei vaadanud kahjuks, et teada, mida ta täpselt tegi.