Käisin täna just sõitmas, mäest alla veeredes kiirusel 80 km/h jätsin 5nda käigu sisse, lükkasin süüte välja ja mina isiklikult mootori töös muutusi ei täheldanud.
Mis puutub siduri libisemisse, kas me räägime ikka uuematest autodest, kui jah, siis kui vanade ja kui vana sidurist ?
Sinul, kel pole elus uuemat kui 20a vana auto olnud, kust tulevad küll sinu testid ja mõõtmised, oh sorry, sa alles alustad ju sellega ....
Mäest alla veeredes 60km/h ja nii tund aega järjest 4nda käiguga on kütusekulu 0 (NULL).
See on ammu tõestatud fakt, mida me kõik kinnisilmi nüüd ootame, et sa vastupidist tõestad.
Vabakäigul pead sa aga stabiilselt piduri pedaalil sõtkuma ja mootor peab ennast ISE ringi ajama, ehk et siis sellega kaasneb ka kütusekulu.
Kust su arvutused ja teooriad pärinevad, kui sa ISE ühtki testi ei ole senini teinud ja senised testid KÕIK ümber lükkad ?
Ja jätkuvalt:
Part2 kirjutas:
Kuna sel teemal on arutlusi olnud, mõtlesin et teen vastava teema, kus arutleme siis selle üle, kumb on ristmikule lähenedes ökonoomsem, kas tühikäigule lükkamine või käiguga pidurdamine.
Kas su teooriate PEALE SURUMINE on arutelu ?