Hetkel on plaan muretseda automaadiasjad valmis, aga otsida samaaegselt manuaali asju. Sest üks hetk on vaja ikkagi auto liikuma saada, aga kui asjad on olemas, siis ainult käigukasti muretsemise vaev.
Siis peab veel vähe raha tegema, et saada unistus reaalsuseks. Ennem pole veel midagi tulnud, kui mootor maja ees ei seisa.
Aga tänud sulle FOX1000 heade sõnade eest. Aga, selle ettevõtmise koha pealt ütleks nii. Kui teha midagi nii suurt ja kallist, siis teha korra ja hästi.
Aga muidu jah, nad on kapriissed. Hea näitena saan tuua isa bussi, mis sõidab mööda Eestit päevast päeva. Aastast 2003, kellal peaaegu 500 000. Mootoriks siis 2.5 TDI 75kW. Ning siiamaani on originaalkast ja mootoril pole tehtud muid töid peale hoolduste. Sama on olnud ka kõigi eelmiste VW-dega. Olnud siis eelnevalt ka vana Transporter, manuaal ja 2.0 100kW Passat B3. Ning mitte ühtegi kap. remonti ja mitte ühtegi käigukasti vms. Sest sisse pandi ainult VW-st ostetud Castrol-i õli. Saab Volkari esindusest ja nendega need mootorid ainult kestavad. Kogemusi siis nendega isa firmal aastat 1998, kus aastane läbisõit on 80 000+ km. Kõige tähtsam muidugi käigukastiõli, et see saab õige. Enamus käigukaste läinud just sellepärast, et vale õli. Natuke uurida, siis leiab veel kinnitust.