qpi kirjutas:
part1 kirjutas:
irw, esivedu on talvel nii läbivuselt, kui stabiilsuselt tagaveost märkimisväärselt üle, pole mõtet siin jama ajama tulla.
tagavedu tõmbab jää peal palju kergemini ratta ringi, kui esivedu.
Hmm..? Ja sellepärast saavadki krossis nii lumel, jääl, kruusal, mudas tagavedused just stardis eelise?
Vot, sellel starditeemal, ei hakka ma praegu diskuteerima, kuid mingi raske koha läbivusel, sõidetakse väikese kiirusega ,mitte krossi, sest muidu jääd kinni või lõhud auto ära, seal on esivedu üle, samuti jäärajal jne sõites on ringiaeg esiveolisel parem.
Nagu ütlesin, kui oled tagaveoga sõber, siis pole probleem bmw, kuid kui tagaveoga just proff pole, vali parem passat, esivedu või siis nelikvedu, aga sel rahalised miinused ja võimsuse söömine.
Kuid üldiselt võib esiveo miinuseks öelda seda, et võimsa mootori korral võib juhitavus oluliselt kannatada(samas võib võimas esivedu olla lollikindlam jällegi, kui tagavedu, näiteks sirge peal, kus ta võib teele jääda ratta ringi lastes, tagavedu aga teega risti end visata, nagu talvel).Saabi insenerid olla topgeari sõnul öelnud, et esiveole üle 200hj/200kw panna ei saa, kahjuks ma ei mäleta, kas see oli hj või kw, aga küllap peeti silmas seda, et ei ole mõtekas.
samas tänavaautod reeglina sinna ei küündi ja tänaval see võimsus eriliseks probleemiks pole, kuna nagunii legaalselt seda kasutada ei saa.