Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 21.08.2025 06:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 64 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 18.07.2012 23:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.03.2006 16:49
Postitusi: 63
HarryPokker kirjutas:
Katuseluuk olemas, konditsioneer olemas, istmetel lisavedrustus all. Ma ei oska nagu nimetada lisavarustust, sest see auto on selline nagu peab, ei oska nagu eraldi välja tuua selliseid pisiasju.

Veljed on Originaal tehaseveljed tellitud eritellimusel ning eraldi ära kroomitud.


Väga kahju aga sellel isendil konditsioneeri siiski pole.
Auto on väga ilus.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 19.07.2012 07:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Jah, kahjuks ei ole tõesti, aga samas ei oska sellise auto puhul seda ka taga igatseda. Rohkem igatsen taga originaal 123 jalamatte ning originaal sumbuti pütti taha otsa, sest praegu on seal ikka eelmise auto hoidja külgekeevitatud "magu" väga rõve... See lendab sealt KOHE kui mul on originaalpütt. Eelmine pütt koos nikkel otsadega varastati temapoolt ära...Need tuleb ka tagasi tekitada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 19.07.2012 12:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
mul peaks olema w123 originaal mattid,pean üle vaatama,mul oli 2 tk selliseid,kahjuks läksid kuusakoskisse, lisaks veel palju pudi padi.


aga rsk vaata et temaga sa talvel ei sõida!

vaadates pilte,tuleb isu endalegi soetada w123 :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 20.07.2012 21:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Talvel ei sõida kindlasti. Suvel ka väga vähe, ainult niipalju kui peab. Aga oleks huvitatud küll juppidest mis 123-lt üle on jäänud. Saada mulle privas, kas on olemas originaal sumpapütt (tagumine), jalamatid, pagasniku vaip.


Viimati muutis HarryPokker, 26.07.2012 17:00, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 23.07.2012 12:39 

Liitunud: 28.04.2011 19:41
Postitusi: 39
Ilus ja iseloomuga auto. Omasin 1997-2000 kahte helerohelist 280E isendit. Üks neist (1980) oli täpselt sama sametsisuga. Ma ei ole varem ega hiljem seda rohelist sisu w123 peal oma silmaga rohkem näinud. Oli samamoodi manuaal (tugev enamus neist on automaadid), manuaalse katuseluugiga, väntakende ja konksuga. Numbrimärk oli 635AAY. Ühel hetkel torkasin kogemata kruvikeeraja pudedast esirattakoopast läbi ja siis läks auto müüki. Tati mõistus, eksole. Ei ole kunagi ühegi auto müüki nii palju kahetsenud.
Ahjaa, samas lapsepõlvekodu garaazikooperatiivis oli ühel vene vanamehel samal ajal soetatud tumesinine w123 280 ilma E-ta, ehk siis karburaatoriga isend. Vahetevahel juhtusid garaazi ees kõrvuti päikese käes särama :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 23.07.2012 13:59 

Liitunud: 13.09.2010 00:41
Postitusi: 3945
Opa, sellist masinat vaadates silm kohe puhkab. Ei ole lihtsalt vana ja stiilse kujuga mersu vaid korralik klassik. (kui sedasi juba nimetada võib).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 26.07.2012 17:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Säravad nad tõesti päikesekäes kenasti, eriti siis, kui kogu nikli ja kroomi liistud ja elemendid on tuttuued (nagu antud masinal). Mis seisukorras sul need 1997 - 2000 aastal omatud isendid olid ja kust kandist pärit oled? Auto eelmine omanik, kes selle auto tegelikult ehitanud on ( ja ehitab ka praegu, lihtsalt ei ole enam omanik) teadis, et Eestis on üks selline veel, Võrus. Vend üritas omalajal seda sama rohelist välja kaubelda, aga auto eelmine omanik ei andnud järele.

Teine küsimus: Kas on alles mingeid juppe sellele autole äkki? Huvitavad just istmete teatud elemendid, salongi tagumise lambi korpus (endal on ühelt poolt tükk välja murdunud), pagasniku vaip, sumpa tagumine pütt, originaal jalamatid(Kummist, alumised on olemas ja korralikud).

Hydrationile niipalju, et klassik on ta kohe kindlasti, ametlikult veel uunikumiks siiski kutsuda ei saa , sest aastaid on hetkel vaid 28 ja natuke peale.


Teha on auto juures veel küll ja küll. Teatud värvikahjustused elimineerida, siis osad kohad uuesti üle värvida, kuna on tehtud sitta tööd ning on näha kana nahka teatud kohtades (küll mitte palju) aga kui vaadata piki külge autol, siis on teatud kohad näha, mis mulle ei meeldi ehk läheb tegemisse. Mootoriruumis tuleb pasunad ümber mängida. Lähevad radiaatori ette ja iluvõre vahele ülevalt all suunaga. Pasunate vool tuleb samuti korralikult vedada juhtmetega, mitte nii et otse jookseb juhe plärts pasunateni - Ei, juhe peab jooksma varjatult koos teistme juhtmetega. Lisaks avastasin eile, et ühel veljel on kroomvärv maha tulnud kolmest kohast - jällegi, väiksed tõksud, aga peab olema korralik. Diffris õli ära vahetada, piduriõli ära vahetada, mootoriõli ära vahetada (tellisin õlifiltri ära). Geneka tablett tundub ka läbi olevat, ostsin selle ka ära, üritan täna alla panna.

See on auto, kus ma järeleandmisi ei tee.

Tellisin ka 280E märgi ära aga kui kohale tuli, olid punnid, millega ta läbi pagasniku kinnitub, maha saetud, ehk ainuke variant oleks olnud märk külge liimida. Nii ma aga teha ei taha, see pole mingi mänguauto kuhu juppe külge liimida tohib. Tellin uue ja korraliku. Kui vaja, siis tehasest ja tutika.


Viimati muutis HarryPokker, 26.07.2012 17:21, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 26.07.2012 17:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.08.2010 14:37
Postitusi: 299
Eile nägin ka Jõgeva vahel seda pilli, soliidine pill :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 26.07.2012 17:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Seda pilli näeb jõgeva vahel järgmise tunni aja jooksul veel :D

Pilt siis peale vahatamist ja pesu täna läbi minu silmade. (jõudis juba ööga tolmuseks saada kuidagi)

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 28.07.2012 12:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Kes arvab ära, mis värvi õli selle Mercedese käigukastis on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 28.07.2012 12:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 849
Asukoht: Tallinn/Pärnu
ATF õli?

ahjaa, kui uued numbrid tellid ja ilma EUR ribata siis päris samasugused nad ikka pole kujunduselt kui praegused,
hetkel on mingid eriti varajased eesti reg märgid mida võiks samuti kergelt ajalooliseks pidada, vb ei tasuks vahetada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 28.07.2012 14:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Kui ei vaheta, siis peab hakkama neid taastama ja ma kardan, et see on natuke liiga aeganõudev töö numbrite jaoks(auto enda kallal on veel nii palju teha), sest numbrid roostetavad jne. Vahetan ära siiski ma usun.

Käigukastis on punast värvi õli. Mis õli seal on, öeldi et spetsiaalne, kuid ei tea täpselt, kuna ise ei vahetanud. Punast värvi ta igaljuhul on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 31.07.2012 23:20 

Liitunud: 28.04.2011 19:41
Postitusi: 39
12 aastat on möödas, juppe kindlasti ei ole. Tagumine sumbuti pütt on tal originaalis allapoole suunatud toruotstega. Nendele otstele oli tollal võimalik lisaks kroomitud ümbrised tellida.

See sametsisuga auto sai ostetud tollal Tallinnas Kadaka teel asunud vanade mersude müügiga tegelenud platsi pealt. Esitiivad olid uued, aga mingi naljaka puulaki sarnase ollusega kaetud. Parempoolsel esiuksel oli all ees nurgas läbiva roostega auk. See sai välja lõigatud ja asendatud. Esines kergelt pindmist roostet siinseal. Seega sai auto kohje ka uue värvkatte va kapott ja katus.

Sisu oli 5+, sõites oli selline "tihe" tunne, ilma kolinate vms jamata.

2000a olid mädad esirattakoopad - terav kruvikeeraja läks neist läbi. Suht pudedad olid kütusetorud tagaistmete koha peal. Mootor oli väga hea käiguga, samas immitses veidi õli sealtsamast, kus nood 2.8 koned ikka lekkisid. Remondist odavam oli ca 1 liiter 10k läbisõidu kohta peale kallata. Muus osas oli veatu masin.

Tollal elasin Tallinnas ja minu mälu järgi see auto tõepoolest kuhugi Lõuna-Eestisse läks. Nii et vägagi võimalik, et toosama.

Teine isend oli uuem aga kerelt viletsamas seisukorras. See sai ostetud tagavaradoonoriks. Siis aga tekkis vajadus kaubiku järele ja vahetatud ta saigi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 02.08.2012 12:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Nii ta on tõesti, et selles autos sees ei nagise mitte midagi. Kõik on omal kohal ning kinnitatud. Kadaka teel asuvas mersu lammutuses olen korduvalt käinud ning saanud sealt mõned tükid (iluliistu parema tagumise koopa alla, sisemise ukselingi nikkel ümbrise jne. Nipet näpet. Siiski seda kõige paremat asja, mida ma jätkuvalt otsin (pagasniku põhjavaip ning originaal 123 kummist jalamatid), pole siiani veel saanud. Lammutuse omanikul pidi endal olema üks üle. Eks üritan teda seebitada, et ta selle maha mulle parseldaks. Kui kellelgi on endal pakkuda ühte või teist asja(vaip või jalamatid), siis ootan huviga.

Õli immitsemine on tõesti nende mootorite eripära, aga kuna see toimub tõesti aastane jooksul nii, et isegi ühtegi tilka ei jõua tekkida (antud mootoril läheb ainult natuke niiskeks plokikaane juurest teatud kohast), siis ei ole see ka eriline probleem.

Eile vahetasin ära siis 13 aastat mootoris olnud õli. Oleks võinud pilte muidugi teha, et milline näeb välja vähe sõitnud (alla 2000 km) 13 aastat mootoris seisnud õli aga ei viitsinud fotokat tuua. Vahetasin ära ka geneka tableti. Eelmise tabletiga tühikäigul külma mootoriga viskas aku tule nõrgalt põlema, ja nagu gaasi andsid, kasvõi varbaotsaga kergelt puudutasid, siis kustus tuli ära. Vanal tabletil olid grafiidist pulgad juba kulunud. Nagu uue alla panin, tip top kõik jälle.

TÄna on plaan ära määrida kojameeste liigendite süsteem. Ägiseb ning sahiseb kui kojamehed liiguvad. Arusaadav ka peale 13 aastat seismist. Samuti kavatsen ära osta klaasiliimi ning liimin iluliistu talle külge tiivale alla ära. Veel on plaanis aknapesurite voolikud kinnitada ning mootor tööle saada, mis pumpab seda. Praegu on voolikud lihtsalt kapoti all laiali ning mootor ei tööta. Oksüdeerunud kindlasti. Võtan lahti ja määrin ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 03.08.2012 13:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Hakkavad anomaaliad peale. Tühikäigul kui auto käib, põleb hästi nõrgalt aku tuli armatuuril. Väga nõrga valgusega. Kui annad gaasi, kustub kohe ära, täpselt nagu ei oleks piisavalt pinget mootorile anda. Vahetasin ära tableti genekal ning võtsin ka generaatori lahti eile osaliselt kuid ei paistnud seal midagi olevat. Kui mootori töötades aku üks klemm lahti võtta, siis genekas jõuab mootorit vedada ise ka, aku järgi panna läheb asi loomulikult sujuvamaks ning ühtlasemaks.
Põleb ka täiesti täis laetud akul (täna proovitud)


Milles võib asi olla?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 64 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7