Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 00:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 02.08.2012 09:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
01tuner kirjutas:
520-i mina ei ostaks... kütust läheb samapalju kui 2.5-l aga minek on kehvem ja edasimüüa samuti raskem. Ei tasu ära eriti.

TDS- seda on olnud ainult üks ja seegi polnud kõige korralikum. Selle koha pealt võib mainida, et jah. Kui ikka sinisega lased, siis kütusekulu peale kulutatav raha on pmts olematu. Miinuseks on mootori poolsed palju agregaate. See kui kütusepump paljudel suht läbi on, käiad kaua käima küll ja kulutad starterit, aga muidu iseenesest saab sõita edukalt.

TDS-i miinusteks siis üldiselt: turbo, lekkivad ja kusevad pihustid, kütusepump, kuuma saanud. Kallimad kui bensukad.
Häält ma ütleks, et teeb väga head, jõudu on väga kenasti nendel ja kütusekulu on väga väike. Alati saad veel ära chippida ja rõõmu kui palju. Kui teed enne talve elementaarsed asjad (hoolduse ära) ja vaatad õiged kohad üle, aku ka paika, kütus jne, siis suht okei talveks. Suvel sellisega sõita väga hea.
.

Loll jutt põske tagasi.

520 panin üleeile õhtul turgu ja eile hommikul kell 9 oli juba raha näpus.
Tds lekkimine ja haisemine on omaniku hooletus , ülevoolu torud maksavad 2-3 €meeter ja juhtpihusti lekke saab koduselt peatada miski 10 minutiga. Kel huvi , ma v6in seda pikemalt seletada .

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 02.08.2012 19:15 

Liitunud: 01.07.2007 16:28
Postitusi: 732
killer666 kirjutas:
01tuner kirjutas:
520-i mina ei ostaks... kütust läheb samapalju kui 2.5-l aga minek on kehvem ja edasimüüa samuti raskem. Ei tasu ära eriti.

TDS- seda on olnud ainult üks ja seegi polnud kõige korralikum. Selle koha pealt võib mainida, et jah. Kui ikka sinisega lased, siis kütusekulu peale kulutatav raha on pmts olematu. Miinuseks on mootori poolsed palju agregaate. See kui kütusepump paljudel suht läbi on, käiad kaua käima küll ja kulutad starterit, aga muidu iseenesest saab sõita edukalt.

TDS-i miinusteks siis üldiselt: turbo, lekkivad ja kusevad pihustid, kütusepump, kuuma saanud. Kallimad kui bensukad.
Häält ma ütleks, et teeb väga head, jõudu on väga kenasti nendel ja kütusekulu on väga väike. Alati saad veel ära chippida ja rõõmu kui palju. Kui teed enne talve elementaarsed asjad (hoolduse ära) ja vaatad õiged kohad üle, aku ka paika, kütus jne, siis suht okei talveks. Suvel sellisega sõita väga hea.
.

Loll jutt põske tagasi.

520 panin üleeile õhtul turgu ja eile hommikul kell 9 oli juba raha näpus.
Tds lekkimine ja haisemine on omaniku hooletus , ülevoolu torud maksavad 2-3 €meeter ja juhtpihusti lekke saab koduselt peatada miski 10 minutiga. Kel huvi , ma v6in seda pikemalt seletada .


Nohm, see 1 kord ei kinnita seda mis alati on.
Kõik need vead mis välja tuua on tegelikult omaniku hooletus- lased keema, omanik süüdi ju. Jne jne.

Ja kaua see juhtpihusti lekke peatus siis kestab pärast edasi? Ajutine lahendus või pikk?
Jaga protsessi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 02.08.2012 20:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Kestab samakaua kui ennem tehase lahendus kestis.

Protsess on lihtne : Pihusti maha , siis viilid kahele tiftile seal mingi randi sisse ja lööd väikse meisliga välja. Tehasest on seal sees mingi silikoon , mis aegade jooksul muutub plögaks. Selle plöga eemaldad sealt k6ik ära ja õrnalt vaatad , mingi plastik tuleb sealt veel ära. Siis lähed ostad poest õlikindlat silikooni ja mögistad kokku k6ik ja poaned vastupidises järjekorras kokku tagasi.

Jääb igavene. Seal kus see andur asub niikuinii survet ei ole rohekm kui tagasivoolus .

Kes korda teeb , see siis v6tku ps-is ühendust , ma annan arve numbri kuhu saab raha kanda selle hea juhendi eest.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 03.08.2012 00:16 

Liitunud: 21.10.2008 21:47
Postitusi: 366
520 tõesti säästuauto pole, aga mul pakkuda üks kui huvi peaks olema 91.a. sedaan manuaal! Värvus Diamond-swarz-metallic! Mootor vahetatud samuti esisillas kõik pulgad!
Lisadest: 4-el-aknad, kat-luuk, konditsioneer(vajab täitmist), puitdekoorliistud salongis, väike kompu, teisaldatav veokonks(bosal), 15`` RS-valuveljed, ees ``smoke`` udukad ja taga home made hella black tuled, 4peatuge, ees käetoed ja ja taga samuti käetugi! Istmed on kõik kenasti terved ja puhtad, kesklukk! peeglid päikesesirmides valgustusega! Kehtiv üv. ja kindlustus! Kui rohkem huvi siis ps`i! Vahetust tahaksid tagasilla suured puksid ja esiklaas! Ja isegi käsipidur töötab! Roostet praktiliselt pole kannatab orig. tungiga tõsta! Küll, aga vanale autole omaselt esineb iluvigu!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 03.08.2012 01:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Päris naljakas on, roostet praktiliselt p0lel, ehk siis ukse22red ja karbid on täiest i mödad, aga ülejäänud korras ? Kuidas karbiööred tagant on siis ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 13.08.2012 20:27 

Liitunud: 23.11.2011 18:15
Postitusi: 12
Autoks 525i, säästuautoks võib teda pidada küll arvestades küttekulu ja remondikulusid.
Kütet linnas võtab 11l sajale ,maanteel 110km/h sõites 7,8 , keskmine 9,5. Mootor pole senini remonti vajanud ,töötab nagu kellavärk aga see eeldab kaa korralikke õlisid ja hooldust. Esimene sillajupp andis järgi peale 90000 km.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 13.08.2012 22:20 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
ma ei tea millega sina oled harjund sõitma, aga need sinu poolt välja toodud kytusekulu numbrid on suuremad kui keskmise eestlase auto omad. Sealt on veel tükk tühja maad ja siis algavad SÄÄSTUpillid... (kui nüüd rääkida ainult küttekulust)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 14.08.2012 12:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Ma räägin :) . E34 ei ole kuskilt otsast säästuoauto, eriti 525. Võta kasvõi lambi 1.8 Golf 3. Kütet võtab igas võtmes pea poole vähem, hooldus kõvasti odavam(väiksem õlikogus, vähem küünlaid jne :) ), kindlustus odavam, jupid palju palju odavamad jne.
Omasin vahepeal viiese kõrval Golf3-e ja tuntav vahe nende ülalpidamisel sees.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 16.08.2012 02:11 

Liitunud: 27.10.2008 15:24
Postitusi: 26
e34 paar tükki minu käest ka läbi käinud ja nõustun killer666 -ga 520 M50 motoga (minul küll automaat), täitsa normaalne sõit on maanteel 6 (kliimaga 7) see siis mõne möödasõiduga ja linnas arvestan enamvähem 8-10l/100km kohta arvestan. auto tehniliselt alati korras ja rehvideks aastaläbi lamellid enamasti autos 2 inimest ja ca 50 kg tööriista kohver.
525 m20 mootoriga ja manuaal samad tingimused 8 maanteel 12 linnas.
530 ja 535 m30 mootoritega oli juba 8 ja 15
e34 m50 mootoritega minu jaoks on ta täielik säästuauto :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 16.08.2012 19:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.10.2007 19:04
Postitusi: 436
Massi, vanust ja kubatuuri arvestades pole M50-ga 34 tõesti liiga hull kütuseröövel, aga säästuautost on asi siiski kaugel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 20.08.2012 11:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2008 22:18
Postitusi: 1192
Asukoht: Pärnu
Huvitav diskussioon tõesti...E34 säästuautoks ja veel bensamootoriga...

Ja see, kui mõni E34 omanik arvab, et temale kuuluv 2.0 ning kogu kompott on ökonoomne ning odav üleval pidada, ei tee seda autot veel SÄÄSTU- ega ÖKOautoks. Omas žanris (suur keskklass - olgem ausad, E34 on paras kolge ja tükk rauda) kannatab ehk sellist võrdlust tuua vaid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 20.08.2012 11:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Peab vist endale kah hobiautoks bemmi ostma, mina näiteks oma 1.8 66kW manuaal Golf 3-ga pole kordagi maantee kulu alla 7 liitri saanud kompuutri järgi, peale pikemat sõitu(Tartu-Tallinn) olen vist parimaks saanud 7,4 L/100km. Siin vennad sõidavad 6 liitriga 2 korda suurema auto, suurema mootori ja automaatkastiga. Müstika. :?

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 20.08.2012 17:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
jarxz kirjutas:
Peab vist endale kah hobiautoks bemmi ostma, mina näiteks oma 1.8 66kW manuaal Golf 3-ga pole kordagi maantee kulu alla 7 liitri saanud kompuutri järgi, peale pikemat sõitu(Tartu-Tallinn) olen vist parimaks saanud 7,4 L/100km. Siin vennad sõidavad 6 liitriga 2 korda suurema auto, suurema mootori ja automaatkastiga. Müstika. :?

Oli ju antud too 6l/100km @80km/h. Vähegi korras Golf3 peaks 80 juures sama või vähem võtma. Tuttaval oli 2,0 g3 võtnud trassil kompu järgi 5 midagi 90 juures.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 20.08.2012 17:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2011 23:30
Postitusi: 553
Asukoht: Tallinn või seal kus päike paistab
Suurema mootoriga autod võtavadki maanteel vähem kütust, kui enamus ilmselt arvab aga linnas jällegi vastupidi :D

_________________
Kinnisvara ost, müük, üürimine


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 20.08.2012 18:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Tegelane5 kirjutas:
jarxz kirjutas:
Peab vist endale kah hobiautoks bemmi ostma, mina näiteks oma 1.8 66kW manuaal Golf 3-ga pole kordagi maantee kulu alla 7 liitri saanud kompuutri järgi, peale pikemat sõitu(Tartu-Tallinn) olen vist parimaks saanud 7,4 L/100km. Siin vennad sõidavad 6 liitriga 2 korda suurema auto, suurema mootori ja automaatkastiga. Müstika. :?

Oli ju antud too 6l/100km @80km/h. Vähegi korras Golf3 peaks 80 juures sama või vähem võtma. Tuttaval oli 2,0 g3 võtnud trassil kompu järgi 5 midagi 90 juures.

80km/h polnud kuskil juttu, vähemalt mitte selles postituses mis on paar postitust eespool. Kirjas lihtsalt normaalse sõidu juures ja ma ei arva, et ma kuidagi ebanormaalselt sõidaks.
Tehniliselt on samuti auto alati väga heas korras olnud, sest on väga palju aastaid juba peres olnud ning kokku hoitud millegi pealt ei ole. Kulu tõstab vast helitehnika raskus, mis on nii 1 või 2 inimese jagu.
Ja muidugi see jutt, et tuttaval võitab nii ja nii palju on kah veidi kaheldav. Tehase järgi on 2.0 kütuse kulu 6,3 maanteel ja temal võtab 5.
Mul diisel Mondeo 6. käiguga sõites 90km/h, pöörded kuskil 1500 juures ja Elva-Tartu-Põltsamaa otsal võttis kompu järgi ökotades 4.6L/100km(tehas lubab 4,8) keskmiselt ja Golf millel on maantee kiirusel pöörded kuskil 3000 juures võtab 5?
No ma ei tea. Ei tasu nii palju ümardada, nii need jutud tulevadki. Võibolla oli hetkeks 5,99 aga see ümardatakse hetkega 5 koma midagiks ja nii see kulu langebki. Varsti on juba 4 koma midagi ja siis hakkab juba kütust ise paaki tekkima. :D

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7