Andres866 kirjutas:
vanemad audid jah nii jubedad ei ole, kuid ka neil idiootseid lahendusi (roolilati asukoht-see ka mõnel opelil muidugi). Samas vanema audi võimsuse/kütusekulu suhe nats nihkes. Töökohast veel niipalju, et mina puutun kokku igapäevaselt põhimõtteliselt kõigi automarkidega, samuti on ka suur püsikliendibaas. umbes 1995 ja edasi audid-volksud käivad tunduvalt rohkem meile raha toomas, kui japside ja isegi prantslaste omanikud.
Sõbral Audi A4 1,6 -99, see laguneb ikka päris korralikult (lisaks jukerdavale süütesüsteemile ja tüüpilisele esisilla lagunemisele mädanevad usteliistud ning uste käepidemete katted lihtsalt auto küljest ära + veel mõned kummalised vead) ja üleüldiselt on insenerid natuke vist joobes olnud, kui seda autot projekteeriti: naljakad asjad on sel autol nt el. akna nupud juhiukse käetoel, mis normaalse käeasendi puhul jäävad kuskile randme alla, tehaseraadio kanalite nupud on kõvast plastikust ja vajavad lausa jõudu, et neid lülitada, konditsioneer töötab mingil väärastunud põhimõttel ehk õhu suunamise nupud/asetus on suht loogikavabad, samuti lisab vent ise aeg-ajalt kiirust oma suva järgi (täitsa töökorras on kusjuures), spidomeetril numbrite vahemikud ei ole kõik võrdsed ja osad väärtused (nt 90km/h ehk mida just vaja oleks) puuduvad üldse

.
Endal oli kunagi A4 eelkäija Audi 80 1,6 -79 ja see kippus ka lagunema, aga siiski vähem ja sellele ei olnud vähemalt selliseid idiootsusi tehasest külgepoogitud.
Tõnu