Uuendaks üle pika aja teemat. Talveunest on ärgatud ja tuleb hakata autoga seotud eesmärke täitma. Akustilise ja elektrilise poole pealt ei ole sügisest saadik midagi muutunud, kui välja arvata "mids&highs" võimu täieliku ärapeitmist. Küll aga olen kõvasti arendanud auto tehnilist poolt ja vahetanud mitmeid olulise juppe, näiteks sai passat uued amordid ja vedrud, uue väljalaske torustiku v.a. kollektor, katt sai maha võetud, kuna see oli seest tühi aga üv läbimist see ei takistanud, mootor sai uuenduskuuri - uued tihendid, flantsid, plokikaan sai lihvitud, uued tagumised rattalaagrid, esipiduriklotsid ja kettad, puksid ja sarniirid, kaks korda käinud sillastendis ja alla panemist ootavad veel kasutatud roolilatt ja esisild. Terve hulk asju aga poolemiljonilise läbisõidu puhul täiesti loogiline. Korrapärasest õlivahetusest ma ei hakka üldse sõna võtma
Aga räägiks nüüd asjast. Kui keegi on endalt küsinud, kuhu küll Jarkko terve bassikas sai, siis ma tean vastust... see on nüüd minu oma!

Olles pikalt otsinud endale võistluselemente, kaalusin igasuguseid variante, enamasti küll USA asju, aga ka Saksamaa ja Soome tooteid. Lõpuks keskendusin foorumis pakutavatele bassikatele ja sain mitmeid pakkumisi aga Jarkko tegi parima ja ma võtsin selle heameelega vastu. Ja ma pean ütlema et selle diiliga ma olen ikka ülimalt rahul, paremat woofrit poleks iial oodanud

. Tegin ka pilte, mis näitaksid kõige paremini selle elemendi tõelist olemust, sest seda peab ikka oma silmaga nägema ja käega katsuma selleks, et aru saada millega tegu on. Vähemalt minu jaoks oli see kogemus täpselt selline
Lasen nüüd piltidel rääkida:




