Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.05.2025 02:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1482 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 99  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 26.10.2012 21:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Pidurdades on tähtsamal kohal ikka esirehvide seisukord kuna raskus langeb ette


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 26.10.2012 22:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.03.2005 03:20
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
Kui vaid linnavahel sõit, siis minagi paneks naelad ette ja jätaks suvekad taha. Linnas mõistusega sõites ei lähe auto perse nii kergesti alt ära ja pidurdad niikuinii 99% juhtudest otse mitte kurvis. Kui aga maanteele ka asja, siis kindlasti naelad taha, esiteks see distsiplineerib, sest kohaltminek on vaevaline ja tunned pidevalt et pidamist pole, see aga paneb instinktiivselt jalga gaasilt tõstma, teiseks kui maanteel naelad ees ja suvekas taga, siis vähekenegi suurema hooga kurvi minnes või kurvis pidurdades kaotab tagaots igasuguse pidamise ja paned spinnitades heal juhul teelt välja halvemal juhul vastutuleva rekka rataste alla.

_________________
www.ladaklubi.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 26.10.2012 22:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Sellise komboga oleks igas olukorras overkill maanteele ronida


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 26.10.2012 22:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2009 14:34
Postitusi: 372
sai juba taha pandud need naelad. isegi väikse hoo pealt pidrudades hakab ABS tööle.
Mnt'le ei roni, hädapärast teeb siin lasnas mõne sõidu veel ära aga olulisem on esmaspvl või teisipvl Laagrisse jõuda , et teised 2 naastukat ka alla saada.

1 velg on hetkel korrastamisel :| sellest ka nii tobe kombo.

Pilt

_________________
E36 316ia Compact - E46 328ia Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 27.10.2012 00:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Ise ka praegu sellise komboga.. aind, et panin naastud ikkagi ette ja suvekad taha. Minujaoks on palju jubedam sõita otse ja olla jõuetu selle suhtes kui minna külglibisemisse, kust esiveo puhul on lihtsam pääseda :D Lisaks muidugi see, et pidama ja minema saab oluliselt paremini.

Ühesõnaga sai need paljukirutud nankangi naastud ette alla lükatud ja esmamuljed on täitsa enamvähem, muidugi mis nad tegelt on, seda näitab aeg.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 27.10.2012 00:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Reimers kirjutas:
Pidurdades on tähtsamal kohal ikka esirehvide seisukord kuna raskus langeb ette
vaidled eksperthinnangutele vastu? :D..eks muidugi on ka tähtis esirehvide korrasolek...aga kui ühed on veidi viletsamad kui teised siis sitemad ette ikkagi. Selline soovitus põhineb füüsikal. Sõidukite valmistajad on arvestanud, et pidurdamisel mass jaotub rohkem esiosale. Seetõttu on ka esimeste pidurite efektiivsus suurem. Seda põhjusel, et tugevamalt vastu maad surutud rehv blokeerub aeglasemalt. Seevastu kergemaks muutunud tagasillal on haarduvus teega väiksem ning rattad blokeeruvad kergemini. Blokeerunud ratas ei liigu enam ratta veeremise suunas, vaid seda hakkavad mõjutama muud jõud, mis viivadki auto külglibisemisse. Auto tagasild liigub sisuliselt kiiremini ning üritades jõuda esisillast ette liigubki algsest liikumissuunast kõrvale.

Kui rehvi turvise mustri jääksügavus on vga erinev, siis selline teooria enam ei aita, kuna selle skeemi eesmärgiks on vältida tagarataste blokeerumist enne esimesi rattaid.

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 27.10.2012 01:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Tegelt on asi ikkagi nii, et otse kuhugi sisse sõita on ohutum kui külgees. Autotootjad teevad auto ikkagi eelkõige reisijate jaoks turvaliseks ja sama mõttega on ka igasugu rehvide kasutuspunktid. Ehk siis kui sul on ees kehvem rehv kui taga, siis eriti talvel sõidad suurema tõenäosusega ikkagi otse posti mitte küljega. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 27.10.2012 09:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.05.2012 18:04
Postitusi: 453
Moose kirjutas:
Tegelt on asi ikkagi nii, et otse kuhugi sisse sõita on ohutum kui külgees. Autotootjad teevad auto ikkagi eelkõige reisijate jaoks turvaliseks ja sama mõttega on ka igasugu rehvide kasutuspunktid. Ehk siis kui sul on ees kehvem rehv kui taga, siis eriti talvel sõidad suurema tõenäosusega ikkagi otse posti mitte küljega. :D

Sellega tuleb meelde üks Top Geari seletus:


Ise olen aga siiani ning ka tulevikus naastrehvide kasutaja, kui seadus seda loomulikult lubab. Lihtsalt seetõttu, et siin Peetri getos ei tegeleta jäätõrjega ning alates esimesest kuni viimase lumeni võid sõiduteelt alati oma peegelpilti vaadata.

_________________
Mazda 3 MPS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 09.11.2012 19:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.07.2006 11:34
Postitusi: 101
Asukoht: Pärnumaa
Milline sellest valikust parim rehv on ?
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=737603
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=737662
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=378978


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 09.11.2012 19:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.08.2005 16:20
Postitusi: 1256
Asukoht: Tallinn
Falken ei ole meie kliimasse mõeldud ja teised pole ka nii-väga head..
Federal pigem oleks mõistlik.Äärmisel juhul nangkang.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 30.11.2012 10:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.05.2009 23:28
Postitusi: 1065
See aasta sai rehvivahetus ikka nii täpselt ajastatud kui üldse võimalik. Ehk teisipäeva õhtul panin rehvid alla ja kolmapäeva hommikul oli lumi maas. Alla läksid uued Bridgestone Noranza2Evo ja eilse ning tänase põhjal võib öelda, et nii häid rehve mul pole varem olnud. Varemad kogemused Michelini lamellidega, Barumi naeladega ja igast huikang hiinakatega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 30.11.2012 11:22 

Liitunud: 01.05.2006 21:45
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
highrankin kirjutas:
See aasta sai rehvivahetus ikka nii täpselt ajastatud kui üldse võimalik. Ehk teisipäeva õhtul panin rehvid alla ja kolmapäeva hommikul oli lumi maas. Alla läksid uued Bridgestone Noranza2Evo ja eilse ning tänase põhjal võib öelda, et nii häid rehve mul pole varem olnud. Varemad kogemused Michelini lamellidega, Barumi naeladega ja igast huikang hiinakatega.

Täiesti huvitav, mul vatupidine arvmaus Evo2'st. Võrdlus Nokian Hakka 7'ga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 30.11.2012 11:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 13:59
Postitusi: 940
Taaskord ei jõua ma ennast ära kiita, et sai sel aastal talveks just Continentali uus naastrehv valitud.
Igasugustes tingimustes nagu ema süles :)

_________________
Minuga ei maksa jamada, ma oskan Kung fu´d, Karate`d, Taekwondo`d, Aikido`d ja veel vähemalt 28 hirmuäratavat sõna öelda!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 30.11.2012 11:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.05.2009 23:28
Postitusi: 1065
No.1 kirjutas:
Täiesti huvitav, mul vatupidine arvmaus Evo2'st. Võrdlus Nokian Hakka 7'ga.



Hakka 7 on poole kallim rehv ka ja tavaliselt testides eespool. Ehk tõenäoliselt ongi veel parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 01.12.2012 14:31 

Liitunud: 22.01.2012 17:55
Postitusi: 41
highrankin kirjutas:
No.1 kirjutas:
Täiesti huvitav, mul vatupidine arvmaus Evo2'st. Võrdlus Nokian Hakka 7'ga.



Hakka 7 on poole kallim rehv ka ja tavaliselt testides eespool. Ehk tõenäoliselt ongi veel parem.


Nii imelik kui see ka ei ole, on minul parimad kogemused talverehvidest Sava-ga täpsemalt siis stud extreme'ga, mis sai see aasta ühele autodest alla pandud. Kusjuures olen sõitnud enamuste selle aasta tippmudelite(v.a dunlop) ja ka vanemate tippudega, aga vot sellele autole sobivad need rehvid alla nagu rusikas silmaauku ja auto seisab teel nagu valatult. Hinna-kvaliteedi suhe absoluutselt kindlasti on nendel sava'del kõige paremini paigas. Sõidan autoga juba kaheksandat talve ja ei saa öelda, et kogemusi ei oleks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1482 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 99  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7