Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 04:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 379 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 14.01.2013 22:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2011 14:36
Postitusi: 334
Asukoht: Haapsalu
Jõuga ei tohiks sellele mossel küll praegu muret olla :D

_________________
Tel.55627664


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 14.01.2013 23:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.05.2011 19:04
Postitusi: 478
Asukoht: Läänemaa
roland525 kirjutas:
stern100 kirjutas:
Foto by A.Nurs


Rada oli hea küll, kuid keevisdiffri jaoks tsipa keeruline mõnes kohas.


Sai ka vahepeal tihedamalt jääraja ja ralliga tegeletud mingi aeg. Autoks oli Sigull 03, väheke forseeritud 1500 mootoriga ja differ sai alati lukku keevitatud(neid läks ikka tuksi vahepeal, kuna sai ka suvel sõidetud :) ) Minumeelest tunduvalt parem, kui lahtise diffriga, seda näitas ka ringiaeg. Gaasiga oli hea suunda anda, kui vaja. Vb siis Mosse natuke liiga uimane/jõuetu.


Keevis differ kipub vaikse hoo pealt lihtsalt otse lükkama. Jõust tõesti sellel mossel puudu ei tule. Mootori märgusõna on Dr. Tuha. kuiva asfaldiga teiselt kolmandale lüües ka veel lühike kerge must jälg ikka maas :)

_________________
"Mossepede", nagu väidetakse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 14.01.2013 23:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Vot seda otse lükkamise juttu olen kusagilt isegi kuulnud. Meil polnud kordagi sellist probleemi, äkki see oleneb ka vedrustuse eripäradest, meil olid topelt stabikad ja mingi volga vedrude või amortide kombo ees :) või siis tagumine ots liiga kerge, et võttis ringi alati.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 14.01.2013 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.05.2011 19:04
Postitusi: 478
Asukoht: Läänemaa
roland525 kirjutas:
Vot seda otse lükkamise juttu olen kusagilt isegi kuulnud. Meil polnud kordagi sellist probleemi, äkki see oleneb ka vedrustuse eripäradest, meil olid topelt stabikad ja mingi volga vedrude või amortide kombo ees :) või siis tagumine ots liiga kerge, et võttis ringi alati.


Talveks võtsin ikka topelt stabika ära, sest jää peal võib see nina natuke vajuda küll. Taga oli 80 kilo raskust. Egas jää peal olegi lihtne kiiresti sõita.

_________________
"Mossepede", nagu väidetakse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 22.01.2013 17:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.05.2011 19:04
Postitusi: 478
Asukoht: Läänemaa
Vahepeal sai jälle jääl käidud.

Pilt

Pilt

http://petrolheads.ee/2013/01/laanemaa-jaarajavoistluste-teine-etapp/

Seekord ei tulnud kõige paremini sõit välja. Plokiga ikka raske sõita seal, ei saa lihtsalt autot otse hoida. All uued masterid ning taga 70-80kilo raskust. Eelmine päev sai proovitud lada 1700 mootori ja lsd ehk torsen diffriga, mis oli tunduvalt parem. Seekord siis SU klassis kümnes koht, üheteistkümnest. Varsti panen mingi video ka kokku. Plokiga oli seal võimatu autot otse hoida :D Peab hakkama rahastajaid ka sebima, et saada samuti uued ice contact rehvid alla, nagu esiviisikul :D

http://www.youtube.com/watch?v=9-kdU7R-JYc&feature=youtu.be

_________________
"Mossepede", nagu väidetakse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 22.01.2013 18:09 

Liitunud: 23.11.2005 19:12
Postitusi: 710
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa
Lsd ja Torsen päris erinevad asjad, torsen keerab ennast mehaaniliselt 100% lukku aga lsd l on pmst. ketastega sidur sees. Kui annad autole selle võimaluse, siis lükkab natukene otse igasuguse lukuga tagasillas :) Aga seal merejääl tundub et oli tegemist päris kõvasti selle rehvi ja diffriga :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 22.01.2013 18:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.05.2011 19:04
Postitusi: 478
Asukoht: Läänemaa
vallo kirjutas:
Lsd ja Torsen päris erinevad asjad, torsen keerab ennast mehaaniliselt 100% lukku aga lsd l on pmst. ketastega sidur sees. Kui annad autole selle võimaluse, siis lükkab natukene otse igasuguse lukuga tagasillas :)



torsenil ei ole ketastega sidurit sees! selline süsteem on ketasplokil. torsenil on vedrud, mis sõltuvalt eelpingest lasevad läbi libiseda või lukustavad. ei teagi kumba pidi oli nüüd.

_________________
"Mossepede", nagu väidetakse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 22.01.2013 18:13 

Liitunud: 23.11.2005 19:12
Postitusi: 710
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa
Ma räägingi et LSD on ketastega :D

Torsenis on aga http://www.torsen.com/images/T2color2.jpg


stern100 kirjutas:
vallo kirjutas:
Lsd ja Torsen päris erinevad asjad, torsen keerab ennast mehaaniliselt 100% lukku aga lsd l on pmst. ketastega sidur sees. Kui annad autole selle võimaluse, siis lükkab natukene otse igasuguse lukuga tagasillas :)



torsenil ei ole ketastega sidurit sees! selline süsteem on ketasplokil. torsenil on vedrud, mis sõltuvalt eelpingest lasevad läbi libiseda või lukustavad. ei teagi kumba pidi oli nüüd.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 22.01.2013 18:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.05.2011 19:04
Postitusi: 478
Asukoht: Läänemaa
Okei. :D Sorri paanika pärast. Igatahes point selles et konkreetse raja peal on torsen ikka tunduvalt parem, kui omatehtud kemppi plokk, kuna vaikselt lükkab otse ja kiirema hoo pealt ei püsi teps mitte otse :)

_________________
"Mossepede", nagu väidetakse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 22.01.2013 18:19 

Liitunud: 23.11.2005 19:12
Postitusi: 710
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa
Seda kindlasti :) Torsengi käib lõpuks ajudele ja tahaks midagi vähem närvilist nii sileda jää peal sõites.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 23.01.2013 01:15 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Ise kahetsen ka et Vallaid vötsin. Oleks võind ikka investeeringu teha ja Contid vötta sest pmst iga klassiarvestuse esiviisik söitis Contiga ja paljud teised ka kes lihtsalt ei osanud söita ja jäid tabelites allapoole :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 23.01.2013 10:04 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2008 01:12
Postitusi: 2818
Asukoht: Tln
stern100 kirjutas:
Keevis differ kipub vaikse hoo pealt lihtsalt otse lükkama.


Jaaah tuttav tunne. Kui jää peal enne järsemat kurvi külge ette ei saa, siis aeglaselt tiksudes on keeruline kurvi normaalse trajektooriga läbida :)

_________________
http://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 23.01.2013 15:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2010 20:00
Postitusi: 230
Mis sul pagasinikus raskuseks on ja kuidas kinnitatud? Nimelt tahaks panna mingid segukotid vm sierrale raskuseks,aga ei tea kas tohib seal üldse loksuda midagi pagasnikus?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 23.01.2013 15:31 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
No sprindis-rallis ei tohi lisaraskust olla aga eks vöistlusjuhendis on kirjas kas ja kuidas kuna kõik rahvaspordireeglid jäärajal ei kehti. Igatahes kui on lisaraskus siis peab kindlasti olema korralikult kinnitatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Iž 412 IE Rally 1987 stern100
PostitusPostitatud: 23.01.2013 16:01 

Liitunud: 23.11.2005 19:12
Postitusi: 710
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa
On keegi võtnud ringiaegasid ka reaalselt, raskusega ja ilma ?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 379 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7