tarmok kirjutas:
Sõltub kas on metall või plastik paak, kus kohast tangitakse, ja kui palju korraga tangitakse. Kui kanistrist lastakse, metall paak on ja 10-20l kaupa, siis tekib kondents. Kui paagist jõuab juba filtrini siis filtris on kah ruumi tal põhjas omaette olla. Kuid kui teda juba liiga palju on, siis ei tule kütus läbi. Enamus filtritel on muidugi võimalik alt vesi selleks ettenähtud kohast välja lasta. Muidugi ei pea ju vahetama iga talv, aga ütle kas ei ole odavam ja mugavam vahetada see filter enne talve ära kui et avastada -20 juures et faak auto ei käivitu enam. Kui su isa vett kah pole välja lasknud ja teeninduses sellega ei käi, kus tal see hoolduse käigus ära vahetati, siis võib oodata lähisaastatel küll filtri külmumist. Aga muidugi 7 euri jälle kokku hoitud mitte kapitalistlikele sigadele antud
Täispaak on harva. Tavaliselt käib poole paagi kaupa kütust ja tankurist. See auto seisab iga talv sisuliselt õues ja nagu ma mainisin, siis seda juba 6 talve. Selle loogika kohaselt peaks see kütusefilter vähemalt 6x juba jääs olnud olema. Autot remonditakse ise ja kuskil esinduses hoolduses ei käi. Mootor käib iga temperatuuriga poolest pöördest. Samuti pole aastane läbisõit väga suur, st pigem auto seisab kui sõidab, niiet peaks nagu veel suurem võimalus olema jäässe minekuks.