Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 15.05.2025 00:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 328 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme inimestele Tallinnas
PostitusPostitatud: 13.02.2013 20:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2012 22:30
Postitusi: 2412
jazz, sa oled ikka täitsa lammas. Mine pildista mõõteriistadega auke ja läkita pilte meediasse- neid on delfis, õhtulehes ja teleuudistes veel vähe näha olnud. Sinu pildid mõjuvad kindlasti rohkem, kui kõik eelnevad.
Ka võid proovida plakatitega tänaval meelt lahutada.

Muide- kui prügikast üle ajab, siis jah- helistan veoliale, mitte KÜ esimehele. Mis esimees teeb? Viib prügi metsa alla? Kuna ka Veolias on tuttav, siis saan sealt kiireima reaktsiooni, aga see ei puutu asjasse. Samamoodi nagu see, et meil ei käi Veolia vaid RagnSells :kill

Linnaviletsusele võid mitu kirja läkitada- nii enda, kui truu linnakodaniku murega, kui ka kahjunõuetega. vastuseks saad- "raha pole"! Sama hästi võid vastu tuult kuseda, täiskasvanu, argumenteeritud jutu ja optimaalse mõtlemisega, tark ja osav inimene!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme inimestele Tallinnas
PostitusPostitatud: 13.02.2013 21:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
ison.ts kirjutas:
ma vanasti seda marsruuti sõites kasutasin samuti seda parklast läbisõidu võimalust. See andis ehk 10-40 sek edumaa olenevalt kui kaugel foori tsükkel oli. Suht mõtetu, aga siiski. Mina eriti ei võitnud sellest. Samuti ei näinud ma kedagi, kes selle tõttu kannatas.
ehk sii hetkel ei kaota need autojuhid mitte midagi, kes sealt varem läbi sõitsid. Aga kõik need, kes seda parklat sihotstarbeliselt kasutasid/vad peavad nüüd päris palju minuteid tipptunnil ootama et ahtri tänavale foori taha pöörata.

Inimesed kasutasid seda shortcuti liiga ülbelt ära, tavaliselt lasti ju täie pasaga sealt läbi. Mingi aeg oli vaja seal parklas natuke oodata ja ohtlikke olukordi jagus. Küll jalakäiad ehmatasid, küll parkimiskohalt väljatagurdaja ehmatas ning sai napilt pidama jms... Sest pooled läbisõitvad autod seal parkla sees küll hoogu maha ei võtnud :wink:

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme inimestele Tallinnas
PostitusPostitatud: 13.02.2013 21:15 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2007 21:10
Postitusi: 472
Õhtulehe kommentaarumist
Tsiteeri:
Eesti on maailmas unikaalne koht. Tõenäoliselt teevad Briti teadlased varsti kindlaks, et Eestis ei olegi võimalik asfaldiaukudega toime tulla ega korralikke teid rajada; eeldan, et põhjuseks on Eesti unikaalne asend – ta asub ju planeedil Maa. Teine põhjus on kindlasti soolises ebavõrdsuses – asfaldilappijate hulgas on vähe naisi. Kolmas põhjus on oht, et Venemaa ründab, just see ei lase asfaldilappidel kleepuda lombipõhjade külge ning moodustada monoliitset teekatet – alati läheb mõni võdiseva südamega peastaaplane liiga lähedalt mööda ja asfaldilapp hüppab teda märgates püstasendisse ja võtab sisse valvelseisu, et siis hiljem vaikselt tagasi vajuda. Ent siis enam ju ei haagi…
Tegelikult on asi ilmselt selles, et Eesti on kahemõõtmeline riik, kus arvatakse, et kõik, mis on paberil kirjas, elab pärast allkirjastamist juba iseseisvat elu; kahemõõtmeline on Eesti ka selles mõttes, et teepadjandit ja asfaldit mõõdetakse ruutmeetrites ja ilmselt saab ühest kuupmeetrist asfaldist paberi abiga mõnikord üle 100 m2 korralikult asfalteeritud teed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme inimestele Tallinnas
PostitusPostitatud: 13.02.2013 21:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
mihkel-m kirjutas:



Kui kellelgi on tõesti huvi sellist asja läbi viia, siis tänapäeva tehnikat arvestades, saab seda väga edukalt teha ka pimedas.

Tallinnas on nii suured augud, et kui NASAle kiri saata, siis suudavad sateliidid need ära kaardistada.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme inimestele Tallinnas
PostitusPostitatud: 13.02.2013 21:50 

Liitunud: 26.06.2004 22:12
Postitusi: 932
Asukoht: Tallinn
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme inimestele Tallinnas
PostitusPostitatud: 14.02.2013 02:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2008 00:43
Postitusi: 3632
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=14311

Reedel sõlmisid Maanteeamet ja EA Reng AS lepingu Tallinn-Tartu maantee Põltsamaa-Tartu lõigule 2+1 möödasõiduradade eskiisprojekti koostamiseks, edastas Maanteeamet.
Sellega selgitatakse välja sobivaimad möödasõidualade asukohad. Projekti valmimise tähtaeg on novembris ning see läheb maksma üle 50 000 euro.
Põltsamaa-Tartu lõigule 2+1 möödasõidualade eskiisprojekti koostamise leping näeb ette liiklusohutusalase hinnangu koostamise olemasolevale olukorrale, keskkonnamõjude eelhinnangu koostamise, möödasõidualade asukohtade valiku ja vastava eskiisprojekti koostamise.
"Eskiisprojekti tellimisega määratleme ära, kuhu saame 2+1 möödasõidurajad teha. Eesmärgiks on leida sellised teelõigud, kuhu on võimalik rajada teelaiendused ilma maantee õgvendamise, eritasandiliste ristmike ning rohkete kogujateede ehituseta," rääkis Maanteeameti lõuna regiooni direktori asetäitja ehituse alal Janar Taal.
Teisisõnu on projekteerimislepingu eesmärgiks leida need lõigud Põltsamaa linna ja Tartu linna vahelisel põhimaantee trassil, kuhu on võimalik ehitada ühes sõidusuunas kõrvuti kaks sõidurada vähemalt 1,2 kilomeetri pikkuselt. Sõidusuunad eraldatakse möödasõidualadega lõikudel piirdega. Eeskuju on võetud Soomest ja Rootsist, kus sõiduradade arvu vaheldumine on liiklust rahulikumaks ning ohutumaks muutnud.
"Kui esimene etapp on möödas, siis saame järgmisel aastal otsustada, millistele lõikudele koostame tehnilise projekti ning millised möödasõidualad reaalselt välja ehitatakse," ütles Taal.
Eskiisprojekti avalikustamine on valdades plaanis septembrikuus.
2011. a liiklusloenduse andmetel ulatub Põltsamaa-Tartu teelõigu liiklussagedus 6000 autoni ööpäevas ning raskeliikluse osakaal on sellest 17%.
Alates 1996. aastast on kõnealusel maanteelõigul toimunud 424 liiklusõnnetust, milles hukkus 48 ning sai vigastada 428 inimest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme inimestele Tallinnas
PostitusPostitatud: 14.02.2013 10:17 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
ison.ts kirjutas:
jazz võta erinevad meedia kanalid endale ette. Tänste uudiste juures on pilte nii, et löö või katust. See ainult kirjeldab olukorda, mis on nagunii kõigile teada. Sellega ei ehmata mitte kedagi enam.
Linnavalitsuse kallale ässitamine võtab poliitilse iseloomu ja sinna ta sumbub ka. Miks üldse linnavalitsus? Äkki siis juba mingi ministeeriumi?
Aga tee hoolduse firma boss laseb kodus naise kõrval teki all pussu ja muheleb, kui lollid ametnikuga kaklevad. Papp jookseb kontole ja elu on lill. Vahet ei ole kas ta parandab või kuidas ta parandab.

See on tore, et seda kajastatakse aga ega olukord polnud palju roosilisem eelmine aasta. Kajastati suvalisi auke ja sellepeale tehti aukudega teest läbi lappimise munakivi sillutis. Kui auke pole, on lappimise tõttu tekkinud kühmlik-konarlik teekate, mis tundub tänu Linnavalituse tegevusele norm. Seda samas ei tohi võtta normina. Seepärast ongi mõistlikum midagi konkreetset pildistada. Saab millelegi konkreetsele ka vastuse ja valdkonda ehk rohkem tähelepanu (suunatud rahalisi vahendeid).
Loomulikult võib võtta poliitilise (samas kõik mis sellega seostub, ongi poliitika nii et ka põhjendatud), samahästi võib võtta ka riigivastase iseloomu. Sõltub kuidas pöörduda. Seda võib ka väga n.ö "kodanikualgatuslikult" teha, õhutamata viha.
Ministeeriumi poole sellise murega pöördumine on veel aja- ja töömahukam. Sellise probleemi pärast, mis hetkel puudutab kõige rohkem ainult Tallinna.
Samamoodi nagu kui VW ära laguneb, ei lähe ju Wolfsburgi inseneriga lärmama vaid üritad Möller Autos asja korda ajada, kes on volitatud sulle seda teenust pakkuma. Nagu riik volitab/kohustab KOV´i.
Las see teehoolduse boss praegu olla. Neid selliseid on veelgi ja kõigile nüüd nõiajahti pidada ei jõua ju.
Hetkel on lihtne olukord, ei pea seda keerulisemaks ajama - Linnavalitsusel on kohustus liiklusteid teatud seisukorras hoida ja hetkel selgelt seda ei tehta. Asi pole raha puuduses (Tallinnal on maksuraha väga korralikult, saab isegi laenu võtta kui vaja) vaid raha paigutamise prioriteetides. Propaganda kulutustest pole mõtet rääkidagi aga bürokraatia ja muude kõrvaliste kulude ebaproportsionaalne suurendamine on samuti eelarvest raha võtmas. Ei tasu leppida väitega, et raha pole. Piisavalt suure avaliku huvi korral on nad kohustatud eelarverea suurendamise menetlusse võtma. Kui nad seda teevad on job well done, kui mitte saab sealt edasi liikuda. See ei ole ühekordne lähenemine, et "ettepanek blokiti, elu on läbi".
Nii et võimalus on olla põhjendamatult kriitiline ja ideed maha teha või kätte võtta ja ideed toetada. Kas siis ise osa võttes või osavõtjaid toetades.

Saate ju ise ka aru, et selline vingumine, et "nagunii see ei tööta ja see on mõttetu tegevus" on täiesti kasutu tegevus? Lihtsalt negatiivsuse külvamine, mis ei toob kaasa ainult kibestuse levikut. Selleasemel, et toetada reaalselt ettevõtmisi ning läbi selle arendada kodanikualgatust. Asjalikult argumenteeritud arutelu on hea, suvaline eesmärgitu nurisemine/mahategemine aga mitte. Toetamine raha ju ei küsi, miks mitte teha?


Viimati muutis jazz, 14.02.2013 10:19, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme inimestele Tallinnas
PostitusPostitatud: 14.02.2013 10:18 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2005 12:47
Postitusi: 3594
Asukoht: Tartu
Läheb see viimane uudis küll mõtlemisele inimestele Eestis, aga pole hullu, muudame pealkirja ära ehk...

Mul aga tekkis kohe mõte kokku lugeda, kui paljudele lõikudele saaks seda 2+1-varianti ehitada ja kui palju kokku möödasõidualasid tuleks.

1. Põltsamaa-Annikvere lõik. 3km

2. Puurmani ja Siniküla vahel see pikem metsavahe, 1,7km

3. Siniküla ja Laeva vaheline metsavahe, 2,2km

4. Mõningaste mööndustega võiks Kärevere silla ja Vorbuse risti vahele kah midagi aretada. 3,1km

5. Ja minnes veidi edasi, Tartu Ringteele ehk siis ...-Võru-Luhamaa maanteele, saaks ka sinna ühe 1,9km pikkuse lõigu teha.

Ehk siis kokkuvõttes 11,9km (kui mu peastarvutusoskus mind just praegu alt ei vea) 55-st ehk üle viiendiku. Kõige halvem mõte vist polegi.

Ainuke jama on see, et kui nüüd 2+1 lõigud tehtaks, siis olenemata vastutulevast liiklusvoost või selle puudumisest ei saa sellel üherealisel osal enam "pidurist" mööda sõita. Ja väike nüanss, mida nagunii kah tehakse, on just sellele ohutule 2-realisele osale kiiruskaamerate paigaldamine.

_________________
2018.Datsun masuudipress CVT. 1988.Turist, manuaal. 3 punnvõrri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme inimestele Tallinnas
PostitusPostitatud: 14.02.2013 13:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.01.2005 14:35
Postitusi: 1124
jazz kirjutas:
ison.ts kirjutas:
jazz võta erinevad meedia kanalid endale ette...........

See on tore, et seda kajastatakse aga........................

ma mõistaksin selle aktsiooni vajadust, kui ma ei näeks mitte ühtegi teeparandus tegelast tänaval asfalti auku kühveldamas. Praegu nad ju seda teevad. Miks peaksin ma veel linnavalitsuse kukile ronima? Mida ma neilt nõuan? Seisan teed parandava tiimi kõrval ja nõuan, et miks auke ei lapita? Vähe lollakas tunne tuleb peale.
Ega linnavalitsus ei ole süüdi, et teed lagunevad. Kindlasti on mingid ametid vastutavad teede seisukorra eest, aga nemad ei käi kindlasti neid teid lõhkumas ja nemad ise ei parnada ka neid. Süüdi on ikka need firmad, kes meie raha eest mune sügavad ümber löökaugu.
Ma saan aru, et valimised lähenevad ja igasugused parteirakukesed ja poliitbroilerid otsivad võimalust oma tähetunniks. Aga üldiselt on per.et pidi puu otsa ronimine väga veider tegevus ja liiga palju meil siin riigis seda harrastatakse. Väga mugav viis probleemi tegelikult olemuselt tähelepanu kõrvale juhtida.
Kui tõesti pildistamise kampaaniat tahate teha siis tutvustage pildis ja sõnas meile kõigile neid molle, kes selle jama eest vastutavad. Mind ei huvita see pilt teeaugust cocacola pudeliga. Näita mulle selle lõusta pilti, kes oma tööga hakkama ei saa. Tehke facebooki leht a la Käparditest Sittarattad Teeehitajad. Aga seda te vist ei julge? Ohutum on öösel auke pildistada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme inimestele Tallinnas
PostitusPostitatud: 14.02.2013 14:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
Kas teede ehitamisel ja lappimisel siis ei ole mingit normi või nõuet? Kui ei ole, siis on ju ametnikud s1takotid. Või on nõue nii pehme, et võib igast süldist teed lappida? Kuidas saab silmaring nii väike olla, et kui teha igavesed teed, jääksid paljud tööta? Kuidas see s1tt maailm üldse toimima peaks, kui hästi ehitada ei tohi ja tulebki s1tta toota kuna kõigile on s1ta tootmine sadades kordades kasulikum kui head tööd tehes? Tarbimine on "IN" ja sa ei saa tuuleveskite vastu. Kui mina oleks poliitik, oleks kindlasti minul teedeehitus firmas koht, kuhu kandiks meeletuid summasid sisse et nö teid parandada.

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme inimestele Tallinnas
PostitusPostitatud: 14.02.2013 14:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2008 00:43
Postitusi: 3632
Umx kirjutas:

Ainuke jama on see, et kui nüüd 2+1 lõigud tehtaks, siis olenemata vastutulevast liiklusvoost või selle puudumisest ei saa sellel üherealisel osal enam "pidurist" mööda sõita. Ja väike nüanss, mida nagunii kah tehakse, on just sellele ohutule 2-realisele osale kiiruskaamerate paigaldamine.


Sõltub kuidas projekt tehakse. Rootsis E18 peal olid mitmed möödasõidud tehtud tõusudele ja kurvilisele teele. Vastassuund eraldatakse ära ja vastutuleva sõiduki oht jääb ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme liiklejatele Eestis
PostitusPostitatud: 14.02.2013 15:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2011 14:10
Postitusi: 871
Teed ehitatakse ju EU standardite järgi, kuid Eesti kliimas jääb sellest väheks, sest see pidev 0 kraadi ümber pendeldamine lõhub väga hästi teesid. Lisaks veel ehk töökvaliteediga ja materjalidega koonerdamine ning tulemuseks ongi kuumaastik. Ehitataks teed vastavalt kliimale, kestaks ehk need rohkem kui mõne aasta, kui mitte aastakümneid, aga kes see ikka raatsib teha natuke rohkem, kui Eu nõuab ning selle käigus ka rohkem raha alla panna. :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme liiklejatele Eestis
PostitusPostitatud: 14.02.2013 15:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Olen enam kui kindel, et see "Eu standart" ei hõlma konkreetseid parameetreid teeehituseks vaid pigem on tegu parameetrite vahemikega, kus näiteks parameetri alumine ots hõlmab kvaliteeti, mis peab väga hästi vastu nt kesk Prantsusmaal, kus ei ole sellist temperatuurikõikumist nagu Eestis. Loomulikult on selline madalam kvaliteet ka odavam.

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme liiklejatele Eestis
PostitusPostitatud: 14.02.2013 16:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
Paljud foorumlased töötavad/elavad Soomes/Rootsis/Norras, rääkige ka meile kuidas seal teid ehitatakse ja hooldatakse. Kui nägin esimest korda Soome teedeehitust olin väga üllatanud, et teede sisse valatakse ka armatuuri. Kvaliteet ei kannata üldse võrdlus. Ometigi on samade nõuete järgi ehitatud. Jälle ametnike tegemata töö. Eestis on normaalne kui piduritorud on läbi mädanenud. Millegipärast teistes põhjamaades sellist probleemi ei esine. Sama kehtib ka bmw nn. "tüüp roolilatt viga" eestlastel enamustel teine roolilatt all juba. Kallame aga soola, lapime telliskividega löökauke. Kui vaja rajada uus tee, veame hunniku kruusa kohale, lükkame jalaga laiali ja kallame aga asfaldi peale, sõidame rulliga üle ja elu kui lill.

Ma ei taha vinguda, ma tahan muidusööjatel jalad alt ära saagida.

Eesti moto on praegu selline, et niikaua võivad riigiisad ja poliitikud endale pappi taskutesse toppida kuni rahvas päris märatsema ei hakka. Kuna me pole 700 aastat midagi muud teinud kui ainult üle saanud ja suhhi võtnud, siis paraku see mäss ka ei tule. Samas saabub igal kevadel nagu kord ja kohus teema Eesti s1ttade teede üle. Palli veeretatakse siia sinna, aga teed korda ei saa. :kill :kill :kill

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "Liikluskorraldus" ehk mõtleme liiklejatele Eestis
PostitusPostitatud: 14.02.2013 16:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.01.2005 14:35
Postitusi: 1124
no antud juhul voolab papp teehooldus firma või selle omaniku taskusse. Kas keegi teab, kes meil need kolm brigaadi auke lappima saadab. Mis firma see selline on? kes on omanik? Kontrolliks kas nad oma suhtluskanleid lihtinimese küsimuste kuulamiseks ka kasutavad.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 328 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7