Mulle saadeti korraldajate poolt värsked reeglid aga sellist punkti,et turvavööd olla ei tohi ma küll kuskilt ei leidnud

.
Kõigile teadmiseks siis
Rakvere Romuralli reeglid.
2013
Rakvere Laululava 8.juuni 2013
1. Romuralli olemus.
Romuralli kujutab endast kahe vôi enama sôiduauto vôistlust, mille eesmärgiks on vigastada vastaste autosid rammimise teel, muutes neid liikumisvôimetuks. Vôidab vôistleja, kelle auto on viimasena vôimeline liikuma omal jôul.
2. Vôistluspaik.
Vôistluspaigaks on piiratud maa-alaga plats või ring (areen), mille suurus sôltub vôistlejate arvust. Areenil on keelatud vôistluste ajal viibida kôigil, peale vôistlejate endi. Vôistlejatel on keelatud vôistlussôidu ajal väljuda autost.
3. Vôistluste käik.
3.1. Esimeseks vôistlussôiduks paigutatakse autod areenile vastavalt kohtunike poolt antud skeemile. 3.2. Vôistlussôit kestab umbes 10 minutit, mille järel antakse 10+1 minutit aega autode korrastamiseks. 3.3. Enne järjekordset vôistlussôitu vôib olla välja kuulutatud 30 sekundi reegel, mis toob kaasa nende vôistlejate kôrvaldamise, kelle auto on olnud üle 30 sekundi liikumisvôimetu. 3.4. Vôistleja, kelle autot ei suudetud korrastusaja jooksul muuta sôiduvôimeliseks, loetakse katkestanuks ja tema auto kôrvaldatakse areenilt. Erandina vôib auto jääda areenile (juht sees) järgmist remondiaega ootama, kuid seda kokku mitte üle kahe korrastusaja. Vôistleja ei tohi lahkuda autost enne kohtuniku märguannet, välja arvatud tulekahju korral.
3.5. Vôistleja ei tohi tahtlikult rammida teise auto juhiust. Tahtliku rammimise eest on karistuseks vôistlusest kôrvaldamine. 3.6. Kui vôistleja mehaanikud ei lahku areenilt peale kohtuniku märguannet, toob see kaasa vôistkonnale hoiatuse. Peale kahte hoiatust vôidakse vôistkond vôistlusest kôrvaldada.
4. Vôistlusauto.
4.1. Auto peab olema ühe vedava sillaga sõiduauto, mille mark peab olema väliselt äratuntav. 4.2. Auto mootor peab jääma originaalsesse kohta. 4.3. Autolt tuleb eemaldada kõik klaasid (ka esi-ja tagatulede klaasid). 4.4. Mitte mingisuguseid kere- ega veermiku lisatugevdusi ei tohi olla. Kapoti ja pagasiruumi luuki ei tohi kinni keevitada. Samuti ei tohi olla veokonksu või muid etteulatuvaid teravaid osi. Parandades auto roostetanud keret, ei tohi kasutada paksemat materjali, kui auto originaal materjal. Auto kere õõnesprofiilides ja turvapuuri torudes ei ole lubatud kasutada mitte mingeid kõvendavaid aineid (betoon, makroflex vms).
(Tühistatud) 4.5. Salongi sisse võib ehitada turvapuuri. Turvapuuri torud, ega nende arv ei ole piiratud. Aga igal juhul ei tohi turvapuur ulatuda kaugemale, kui tagasild (näiteks pick-up või combi tüüpi autodel).
(Parandus) 4.5. Salongi sisse võib ehitada turvapuuri vaid juhi ümber (juhi kaitseks võimalike deformatsioonide eest juhi lähedal). Turvapuuri torud ei tohi ulatuda kaugemale kui 30cm
sõiduki keskohast paremale ja samuti mitte kaugemale kui 30cm juhiistmest tahapoole (parema rooliga sõiduki puhul mitte üle 30cm sõiduki keskohast vasakule) turvapuuri torude arv ei ole piiratud.Toru max läbimõõt 50 mm
4.6. Tagasild peab olema selle auto originaalsild ja ta ei tohi olla jäik (keevitatud kere külge või tugevdatud muud moodi). 4.7. Radiaatori ja aku peab tooma salongi, kusjuures aku peab olema kindlalt kinnitatud põranda külge ning juht peab olema kaitstud radiaatori või veetorude võimaliku purunemise korral. 4.8. Juhiuks peab olema värvitud punaseks ja seda ei tohi kasutada reklaampinnana.( pilt reeglite lõpus ) 4.9. Bensiinipaak peab olema tehtud moel, mis ei oleks ohtlik ei sõitjale endale, ega ka kaasvõistlejatele.
4.10. Uksed peab kinni keevitama 1,5-2,0 mm plekiga 50x50 mm. 1 tk.ukse kohta.
4.11. Juhi ukse välisküljele peab keevitama 35x35 kuni 50x50 mm vinkel, otsad peavad
ületama uste välisservi, kuid mitte rohkem kui 50 mm, otsad peavad olema lõigatud kaldu, ja neid peab olema kaks. ( pilt reeglite lõpus )
4.12. Pagasiruumis ei või olla varuratast.
4.13. Mittekasutuses olev küttepaak peab olema tühi.
4.14. Auto esimesel katuse serval peab olema maakonna nimi. ( pilt reeglite lõpus)
4.15. Keset auto katust peab olema püsti paiknev võistleja numbri alus, mis on kinnitatud kas keevisega või vähemalt kahe 8 mm poldiga. Plaadi suurus minimaalselt 30x30 cm.
( Number antakse kohapeal) ( pilt reeglite lõpus )
4.17.Võistlusauto maksimaalne kaal 1400kg.
4.18.Võistlusautona on lubatud kasutada vaid kandva kerega sõidukeid
(ükski raam või raami taoline variant pole lubatud.)
4.19. Juhiruumis ei tohi olla kinnitamata esemeid.
4.20. Võistlemine diiselmootoriga sõidukiga keelatud!
5. Vôistleja ja meeskond.
5.1. Vôistlejal peab olema kehtiv elukindlustus. 5.2. Vôistlejal peab vôidusôidu ajal olema peas kinnirihmitatud kiiver ja käes nahkkindad. 5.3. Peale vôistleja kuuluvad vôistkonda veel 3 mehaanikut, kes peavad kandma ühtset riietust. 5.4. Vôistleja peab olema sôidu ajal kaine.
6. Kohtunike märguanded.
6.1. Vôistluse aeg: valge lipuga antud märguanne. 6.2. Vôistluse katkestamine: punased liikuvad lipud.
7. Muud punktid.
7.1. Romuralli korraldajad ei vastuta vôistlustel toimuda vôivate intsidentide ja vigastuste eest. Vôistlus toimub vôistleja omal riisikol. Sama kehtib ka mehaanikute kohta. 7.2. Osavôtumaksu ei ole. 7.3. Kôrvalekaldumised käesolevatest reeglitest on lubatud ainult kôigi vôistlejate ja korraldajate kokkuleppel.