v1llu1 kirjutas:
Vahepeal mingeid uuendusi ka toimunud ?
Ikka on.Mootori sain just laupäeval kokku,esimene testi sõit @1bar on tehtud.
Peale plokikaane puhastamist selgus,et veekanalid on suuremaks mädanenud,ning kaas vajab keevitamist.Peale selle probleemi lahendamist tehti Windorfis kaanele remont (uued juhtpuksid,uued klapipesad,uued klapisääre tihendid) ning lihvimine.Asja käigus sai kaas ka natuke parema hingamise.
Mootori lähema kontrollimise ja koostamise käigus selgus veel lisaks üllatusi.Nukkvõlli keti tallad olid üsna kulunud,õlipumba keti pinguti/tald oli puruks.Sai ostetud uus kett ja tallad.Uus kett kasutusele ei läinud kuna vana tundus parem olema kui uus b osa.Plokikaane tihend sai liimiga pandud seekord.Vanal tihendil polnud ühtegi jälge detonatsioonist ega läbi löömisest kuigi rõhku sai mootor 1,45 bar.Algse katastroofi põhjustas umbe läinud nukkvõlli õlitustoru mille tõttu kulus nukkvõll ära ja ca 6000 pöörde pealt lõi nookuri pooleks.
Peale mootori kokkuladumist ilmutas ennast talvel ilmnenud probleem,peale tunnist seismist käivitades ei tulnud õlirõhk üles 10-15 sekundit peale käivitamist(anduri järgi mis asub kaanes).Peale mõningast uurimist selgus,et õlifilter jookseb tühjaks peale mootori seisma jätmist.Samuti vilkus täiesti sooja mootoriga õlirõhu tuli tühikäigul.Vahetusse läks filtri jalg,probleem kadus.Õlirõhk tuleb üles kohe kui mootor käivitub.
Kokkuvõtteks läks:
*Plokikaane remont
*uus plokikaane tihend + liim
*uus keti pingutus tald
*uus keti tald
*õlipumba keti pinguti/tald
*uus nukkvõll (b osa)
*2 uut nookurit
*uus klapikambrikaane tihend
*uus õlirõhu andur
*õlifiltrijalg
*uus nukkvõlli õlitus toru ja seibid (orig. osa)
*väljalaske kollektori tihendid
kindlasti jäi veel midagi kirjutamata ... vist