Mõistlik oleks jah läbi õlirõhu teha, siis diislitel ei jää särama kuniks eelsüüteküünlad tööd teevad. Korralikult tehes oleks vaja kas mitu releed või relee + mõned dioodid (mis lasevad voolu ühte pidi läbi). Näiteks VAGil on 4 "pargi ahelat" - vasak pool autost, parem pool autost, numbrituled, armatuurivalgustus. Siis panedki relee esitulede ahelasse ja dioodid igale pargi ahelale. Kui veel eriti mõistlikult teha, siis võiks olla teine relee, millega saab katkestada ka, kui lülitist parkide peale keerata. Muidu ei saagi enam esitulesid maha keerata soovi korral. Muidugi teine versioon mida tehakse on see, et, lüliti jääb sisse ja katkestatakse pidev vool ära. Selle lahenduse miinus on aga jällegi see, et siis ilma autot käima panemata ei saagi parke peale keerata. Teinekord kehva kohta autot seisma jättes tahaks pimedas ikka tulesid peale jätta.
_________________ Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
|