Niisiis tänasega...
Ostsin uusi polte-mutreid,hea taunusele külge kruvida...

Siin siis kardaani puki kinnitused kere küljes lahti võetud ja uuele kohale keevitamiseks valmis...

Kui neid keevitama hakkasin,mõtlesin et siiski peaks ka seest istme välja võtma ja mati alla kiikama,seal ju pigimatti ja muud nodi mis põlema võib minna ja nii läkski,iga punktiga oli leek üleval,seega lahendasin asja märja kaltsuga,siis sai keevitatud rahulikult...

Siin siis kardaani tugipuki kinnitused kere küljes juba ja happekrunt+põhja bituumen peal,ei saa nagu arugi et midagi tehtud oleks


Käigukasti tala sai ka alla keeratud...

Kuid nüüd õhtul tekkis probleem,arvasin et saan õhtul juba hääle sisse aga võta näpust,kardaani panin alla,kui aga summutit tagasi hakkasin panema siis see enam ei istu,kuna kasti tala jääb summuti sukkadele ette...Nii et sukk on tugevalt vastu tala ja samas on summuti pükste ja kollektori vahel veel millimeeter vahet,seega homme üritan summuti veidi teise nurga alla lõigata ja kinni keevitada.

Samas tahan nagunii summuti viimase püti sealt ära võtta,kuna minu arust see kolakas pütt ei sobi sinna,eriti see suur solgitoru ots seal


Pole nagu selle auto jaoks,seega panen sinna vähe väiksemad pütid,2tk,või siis ültse vaid torud,kuna põhja all no umbes meetri pikkune resonaator.
See viimane pütt seal tundub mingi firmakas muidu,see kellelt sain auto,tema väitis et see seal mingi lanceri originaal spordikas pütt vms...et kellel huvi siis vb saame kaubale.