arnold kirjutas:
Kui ma nüüd ei eksi siis eelmises ostuabi teemas rääkisid, et su eelarve auto ostuks on ca 1,5k euri. Kuidas selles hinnaklassis nüüd sellise õnnetuse otsa astusid? 1,5k eest liigub sellist kulda et ei jõua ära imestada ja seda ilma igasuguse irooniata.
Ei sa ei eksi... selle nn. "õnnetuse" otsa sattusin ma läbi ühe postitaja postitatud lingi selles samas teemas

Esimene ost ikkagi... pealtnäha tundus ju kõik täitsa okei ja autol oli niiöelda "hea hõng" küljes. Odav hind ka mõtlesin, et miks mitte? Sai isegi ennem ostmist töökojas käidud ja auto üle vaadatud. Seal juba mainiti ära, et plokikaane tihend läbi, aga et see on tüüpviga sellel mudelil ja otseselt sõitu ei mõjuta (lugesin veel foorumitest selle kohta ning veendusin selles).
Aga kui nüüd aus olla, siis ega selle auto remonditööd palju üle 500 euri ei tohiks minna ja sõiduk ise on ikkagist üsna pommikindel. Kui need eelnevalt nimetatud vead välja jätta, siis ka üldiselt heas korras nii vana auto kohta. Viga on ainult selles, et eelmine omanik kohtles seda kui tanki ja ise ta suht autodest midagi ei jaganud ka. Tema sõnul kuskilt lekkis õli aga teda see ei huvitanud sest seda lekkis nii vähe, pani lihtsalt õli juurde ja andis gaasi.......
Proovisõidu ajal ka... kogesin esimest korda sellise ehitusega gaasipedaali:
http://images.gasbuddy.com/images/blogi ... _pedal.jpgOli veits harjumatu ja jäi selline mulje, et jalg jääb kuskile taha kinni kuigi tegelikult oli lihtsalt rõhu asetus pedaalil vale. Küsisin, et mis värk on? Tüüp ütleb, et ei ole midagi anna gaasi ja auto sõidab.

Tol hetkel tundus see muidugi koomilisem, aga ehtne näide tema lähenemisest asjale.
See selleks...
Kõige suurim viga mis ma selle auto ostu puhul tegin, oli see, et ma ei kujutanud ette kui palju benssu see asi võtma hakkab. Muu on köömes. Ja see on ka peamine põhjus miks ma seda autot endale lubada ei saa. Igapäevase sõidu jaoks on ikkagi mõistlikum minusugusel kooneril midagi ökonoomsemat osta.
Kuid mis puutub Jettasse, siis minu arust oleks see hea valik kui ma tahaksin ise nokitseda, auto ehitust tundma õppida ja vb. midagi asjalikku aretada sellest masinast. Peamine on ju see, et auto ise oleks heas korras. Too mudel on tegelikult üsnagi haruldane Eesti liikluses ja kui sellele natukene isikupära anda, siis ma ei näe põhjust miks see ei võiks pilku püüda.
My 2 cents
