Vanemad diislid töökindlamad ja odavam parandada, aga kas vanemaid turbodiisleid või TDI-si üldse leidub? Ikka liiga uimast masinat ka ei tahaks. Ja kas see TDI või turbo olemasolek remondikulusid ei suurenda võrreldes tavalise diisliga?
Muidu aitäh kõigile nõu eest siiamaani. Vahetuse tegin ära nüüd siis sõidan Jettaga esialgu.
Ikka üks paras sitt on kui aus olla... mul on selline tunne, et mu sõiduoskus läks 3x hullemaks selle autoga sõites (ilmselt ikka pigem auto mugavuse vähenemise tõttu, harjutamiseks kindlasti parem, saab õiget auto tunnetust tunda). Vahepeal tuleb isegi masendus peale, et bljä nahhui oli vaja. Toores kuradi türatraktor ütleks selle kohta. Käike vahetaks nagu kombainil... Natuke annab seda saani mugavamaks teha vast... aga nohjah, mersu ilmselt on ja jääb mu südamesse. Samas benssu võtab ikka kõvasti vähem, kuigi mitte nii palju vähem kui arvasin. Ei saa aru ka, see näidik paneb villast vahepeal. Paagis oli näidiku järgi täpselt 39L kuskil, sõitsin siis Mustamäelt Loksale ja tagasi, ning mitu tiiru veel linnas ka. Kokku läks ainult 9L kogu ots.
Samas nüüd olen sõitnud linnas rohkem, siis kaob ikka vahepeal... vahepeal tuleb juurde jälle. Imelik masin

Aga siiski olekski huvi mõni vanem turbodiisliga mersu endale sebida, peale korraliku uurimustööd muidugi. Kus, mis, kuidas, kellega? Aega mul on, sest Jetta lihtsalt olemuselt ei istu, muidu ajab asja ära küll.
Kui see mersu tuleb, siis ta võiks ka jääda. Ei taha koguaeg autosid vahetada, aga ei taha seda ka, et miski asi häirib koguaeg. Kui autol midagi perse läheb, siis läheb. Aga püsivalt häirivad asjad lihtsalt ei kõlba mulle.
Kes viitsib veel diislite kohta harida, siis võin õlle tuua tänutäheks.
