Nonii,vahepeal pole siis tükk aega saanud midagi teha...ca kuu aega tagasi sain lõpuks auto kuiva garaazi ära pandud...paar päeva tagasi oli siis aega nokitsemiseks,seega hakkasin teda lammutama...
tuled,lingid,peeglid,stanged,kõik küljest ära...samuti sisu välja,ka põhjast kõik heli summutavad matid asjad,kuna plaanis masin küljele keerata ja põhja alt vaja mõned kohad üle keevitada,et siis salongi poolt midagi põlema minemas ei oleks...









Samuti võtsin kõik logarid alt ära ja esitiivad ka ära,kuna tiibade alune kere vaja üle käia ja sealt esitiiva alt karbi juurest ka vaja veidi keevitada.



Esitiibade eest servad ja tulede ümbrust vaja kõvasti keevitada,samuti on esipõll olematu...ei teagi veel kas meisterdan ise need või tulevad uued jupid..põlle vist isegi saaks mingi raha eest,aga tiibade kohta pole uurinud kas neid veel saada on,kohad läbi vaatama...

Ning siin pildil siis näha kuidas värv maha koorub...niimoodi koorub see tervelt autolt...mõnes kohas paremini kinni teisest kohast tuleb väga kergelt ära...seega nüüd selline lugu et peaks selle jama kõik maha saama..ma ei kujuta ette veel kuidas...kuuma andes tuleb paremini,kuid tervet autot nühin vist nädal aega puhtaks...kõige huvitavam et sinna 1 korralik kiht mingit pritspahtlit lastud ja no seda ikka igale poole,kuigi plekk all on sirge...ei saagi aru mis mõttega...ja sellepärast ka ta juba koorub igalt poolt,samuti uste vahed ja pagassi vahelt pole ültse karestatud alt,sealt tuleb suruõhuga värv maha,ühesõnaga pole kõige parem töö olnud.
Ning soetasin siis omale mingi mõtetu väikse liivapritsi püssi...täna siis esimest korda proovisin et kas see mõtetu junn ültse midagi teeb ka..ja tuleb välja et teebki midagi...bensupaagi luugi sain enamvähem puhtaks isegi...


tegelt mul seda selleks vaja,kuhu rellakaga ei mahu või ligi ei pääse,need kohad saab siis sellega lastud,rohkem tal minu silmis eesmärki polegi..
samnuti on ikkagi päevakorras viimase summuti püti müük...siiani alles veel...