Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.06.2025 18:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 12.03.2014 23:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.06.2004 15:58
Postitusi: 94
Asukoht: Mustamäe
Xen0n kirjutas:
lauri8 kirjutas:
Sai siin just mõned kuud tagasi kokku lepitud et kui iga aasta värvida viitsid autot siis on päris ok ost :twisted:
viewtopic.php?f=52&t=120577

Sa ilmud ka alati siis välja kui keegi kuskil teeb Mazda 6 kohta teema.
Võiksid ka oma debiilsest jonnimisest üle saada ja mõista, et FL isenditel roostemuresid praktiliselt polegi.


Nagu alati kui keegi kuskil teeb Mazda 6 kohta teema siis alati ilmuvad mõned mazdavennad välja ja kukuvad kiitma kuidas alates 2006 enam ei roosteta, või kui roostetab siis esindus värvib, vahetab detaile jne...

Täna on 2006 aasta masin ju alles 8 aastat vana, niiet kui veel ei roosteta siis ei olegi ju see teab mis suur saavutus või mis? Raudselt paari aasta pärast räägitakse foorumis kuidas alles järgmise generatsiooni 6 on see mida tasub osta ja mis ei roosteta

_________________
Tuled klaasid terved nagu ise nääte just tehtud piltidel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 12.03.2014 23:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Roostetavad ka FL kärakad. Oleneb ka suurelt sellest kuidas autot hoitud on. Vaadates kuidas eesti inimesed neid liisingtramme retsivad siis pole ime et autod otsad annavad. Kui on keregarantii olemas ja seda mõistlikult ka kasutada siis pole probleemi

Mul käib tööl üks 2002a Mazda 6 mis näeb nagu tutikas välja :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 13.03.2014 00:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.06.2004 15:58
Postitusi: 94
Asukoht: Mustamäe
Reimers räägi milles Sinu arvates seisneb see auto hoidmine? Sõidad ainult kuiva ilmaga, pesed, (nühid) värvikihti iga nädal? Talvel soolaga kasutad edgari klubikaarti? Kui ikka galvaniseerimata või kehvasti kaistud plekk hakkab värvi alt mullitama siis mida sa saad selle vastu ette võtta?

Mõnel teisel automargil, pese teda või ära pese, kukub värv tükkidena maha, tsink alt haljendab aga no ei lähe rooste...

_________________
Tuled klaasid terved nagu ise nääte just tehtud piltidel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 13.03.2014 10:42 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
lauri8 kirjutas:
Reimers räägi milles Sinu arvates seisneb see auto hoidmine? Sõidad ainult kuiva ilmaga, pesed, (nühid) värvikihti iga nädal? Talvel soolaga kasutad edgari klubikaarti? Kui ikka galvaniseerimata või kehvasti kaistud plekk hakkab värvi alt mullitama siis mida sa saad selle vastu ette võtta?

Mõnel teisel automargil, pese teda või ära pese, kukub värv tükkidena maha, tsink alt haljendab aga no ei lähe rooste...


Iga mõne aasta tagant väike keretöö teha tuleb kokkuvõttes odavam kui nii mõndagi teist "mitte roostetavat plekist kärakat" tehniliselt sõidus hoidmine. Ma ei saa aru, milles see draama on? Esindus värvib ja vahetabki, kui keregarantii on, lausa 4 aastat veel kui auto on praegu 8 aastat vana. Auto hoidmine seisneb selles, et talvel pesed ka teda, mitte ei lase nov-aprilline ilma soola maha pesematta...
Foorumis on vendi, kes matavad mingi vana surma tehnilise poole alla 6 korda auto algse ostuhinna ja see on jumala fine, kutid tõstavad 20lk-d :beer aga kui peaks kuskil roostetäpp ilmnema ja vaja detail värvida oleks nagu maailmalõpp täielikult õuele saabunud :bs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 13.03.2014 10:52 

Liitunud: 12.12.2005 15:00
Postitusi: 175
Asukoht: Tln/Rakvere
Oman 2006a facelift 6-e. 2.0 atm kastiga.

Alguses olin skeptiline kuna olen pikalt sõitnud Avensise atmiga, kuid sõiduomaduste: roolitunnetus ja käikude vahetus on nagu öö ja päev Mazda kasuks. Seda ütles ka eelmine omanik et kast on Mazdal hea.

Jõudu võiks natuke rohkem olla, tasub proovida ka 2,3l. Roostet ei ole ning ei pabista ka selle pärast. Kui vaja mõni jupp värvida, siis saab ka selle tehtud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 15.03.2014 00:21 

Liitunud: 24.04.2010 00:43
Postitusi: 109
Asukoht: Tartu
1,5 aastat kasutanud Mazda 6 (2003) 2.0. Remondikulu siiani 0,96€ (summuti miskine klamber) + 0,45€ (parktule pirn) + 14€ (tagumised klotsid). Kokku siis whopping 15,41€. Mis roostesse puutub, siis auto oli ostes täiesti sile (just tehtud) ja nüüd on mõnest kohast kobrutama hakanud.

Kui kütusekulu huvitab, siis 23 471 km peale kulunud 1841,09l kütust, mis teeb keskmiseks kuluks 7,84l/100km. Arvestades keskmist kütuse hinda selle 1841,09l ostmiseks (1,276€/l) tuleb kilomeetri kuluks 0,1€.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 15.03.2014 12:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.06.2004 15:58
Postitusi: 94
Asukoht: Mustamäe
Kirjuta siis peale müüki siia ka palju keretööd maksma läksid ja palju ostuhinnast hävisid

_________________
Tuled klaasid terved nagu ise nääte just tehtud piltidel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 16.03.2014 11:06 

Liitunud: 30.09.2011 16:42
Postitusi: 24
Kui mazda 6 eest natukenegi hoolitseda, ei ole rooste probleem. Omasin 2007 aasta 2.0 mootoriga masinat ja kuni eelmise aastani läbisin sellega meie teedel ca 210 000 km, seega sai ta turjale päris mitu kotti soola. Põhja alt mõne roostekarva koha leidis, kuid mujalt korralik. Selle mudeli 2.0 bensiinimootor on piisavalt jõuline ja ökonoomne, mida ei saa paraku öelda aga järgmise generatsiooni mazda 6 kohta. Uue kuue soetamisel proovisin erinevaid ja valisin 2.2 diisli, mis oluliselt erksam. See aga järgmise generatsiooni kuue jutt ja eelmiste diislite kohta midagi öelda ei oska. Kuue aasta jooksul vahetasin mazdal üksnes kuluosi ja mingeid suuremaid probleeme ei olnud, kel huvi võin mõningaid näpunäited PS teel jagada. Ainukese märkimisväärse asjana mäletan garantiikorras vahetatud rattalaagerid ja seda juba 50 000 peal?! Sõidumugavuselt väga hea juhtivausega ja mugav. Kui norida, siis ehk mürataseme üle salongis. Selle vastu aitab aga hea helitehnika :)

_________________
ایک دو تین چار پانچ چھ ایک سے چار


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 16.03.2014 13:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Üldiselt ei kulu veermikus ühtegi juppi peale esimeste stabika pukside ja mõnikord lähevad ka rattalaagrid 50-70tkm vahepeal. Muid kulujuppe pea et ei olegi. Vanemal GG ja GY oksüdeeruvad ka kliimatorud ära mõnikord.

2.0 bensiinikas on GG ja GH peal täpselt sama ja GH peal isegi ökonoomsem. DISI otsepritsega 2.0 114kw tuli alles 2010a. Muidu on pmst need 2.0 püsinud täpselt samana läbi põlvkondade.

2.5 125kw on uus mootor mis tuli GH jaoks enne seda oli GG ja GY peal 2.3 122kw ehk GT versioon


Aga väga vähe korralikke GG ja GY on liikvel veel niiet... valik saab keeruline olema. Muidugi korralik facelift GG GY maksab sinna 6K euri kanti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 16.03.2014 13:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.06.2011 17:38
Postitusi: 631
Asukoht: Tallinn Pääsküla Telefon: 58150468 enrico.tamm@gmail.com
Ise sõidan praegu Facelift Mazda 6-ga. Lume sulades panin alla 18" veljed, ning nüüd on pill nagu kits teel. Kisub rööpas tugevalt. Uuel teel pole midagi, kuid tee, millel vähegi nõgusust on tekkinud, paneb auto kiskuma.
Kas see on normaalne Mazda 6-e puhul sellise velje suurusega, või peaksin sillaosi kontrollima/vahetama asuma (ühtegi heli küll sildadest ei kostu)?

Mõni aeg tagasi sai sillastendis käidud, siis öeldi, et alumised šarniirid on veidi pehmed.

Muidu väga äge ja mõnus auto. Salongimüra võiks vaiksem olla. Minu omal roosteprobleemid puuduvad. Taha on paigaldatud Custom made logarid - Nagu vanasti siksidel, mis ulatuvad koopa servaga tasa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 16.03.2014 14:30 

Liitunud: 26.04.2011 20:08
Postitusi: 726
enrico- kirjutas:
Ise sõidan praegu Facelift Mazda 6-ga. Lume sulades panin alla 18" veljed, ning nüüd on pill nagu kits teel. Kisub rööpas tugevalt. Uuel teel pole midagi, kuid tee, millel vähegi nõgusust on tekkinud, paneb auto kiskuma.
Kas see on normaalne Mazda 6-e puhul sellise velje suurusega, või peaksin sillaosi kontrollima/vahetama asuma (ühtegi heli küll sildadest ei kostu)?

Mõni aeg tagasi sai sillastendis käidud, siis öeldi, et alumised šarniirid on veidi pehmed.

Muidu väga äge ja mõnus auto. Salongimüra võiks vaiksem olla. Minu omal roosteprobleemid puuduvad. Taha on paigaldatud Custom made logarid - Nagu vanasti siksidel, mis ulatuvad koopa servaga tasa.

Autoleht väidab nii...
Mazda6 veermik on hästi õnnestunud ning end isegi Eesti oludes väga heast küljest näidanud. Veermiku puhul tasub tähelepanu pöörata eelkõige puksidele ja šarniiridele, sest piisavalt suur läbisõit mõjub isegi n-ö kuulikindlale veermikule laastavalt, eriti siis, kui autole on alla ostetud suuremad veljed.

Mazda 6 üheks hädaks veermiku juures võib pidada rooli kiskumist roopaisse sõidetud teel, eriti 17tolliste velgedega mudelite puhul (sillapuksid!). Kruuskattega teel peab Mazda 6 ennast väga kindlalt üleval ning nelikveolise mudeliga sõit on kruusateedel lausa nauding.

Tüüpveaks võib lugeda ka vibreerivad pidurikettad, mis võivad väga häirivad olla. Ostul proovisõitu tehes soovitatakse veenduda, et piduripedaal pidurdades ei tõmbleks. Tihti hakkavad kettad vibreerima juba 20 000 kilomeetri möödudes uute ketaste paigaldusest, see tähendab kohest ketaste vahetust ning sellega kaasnevat mitme tuhande kroonist väljaminekut.

http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2021
Isegi praegu uuemat autot valimas ja Mazda6 üks huvipakkuvatest mudelitest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 16.03.2014 15:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 14:20
Postitusi: 576
Asukoht: Virus hängimas...
Teate lapsed, see 6 roostetab jubedalt ja keregarantii :bs . Esindus vahetab ainult siis juppe välja kui auto on AINULT! esinduses remondis ja hoolduses käinud. Paraku on masda täitsa lambi riist seega peale mõnda omanikuvahetust ei satu ta väga esindusse. Seega vana peldiku remont tuleb ikka oma taskust väljakäia.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 16.03.2014 15:24 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
siimk kirjutas:
Teate lapsed, see 6 roostetab jubedalt ja keregarantii :bs . Esindus vahetab ainult siis juppe välja kui auto on AINULT! esinduses remondis ja hoolduses käinud. Paraku on masda täitsa lambi riist seega peale mõnda omanikuvahetust ei satu ta väga esindusse. Seega vana peldiku remont tuleb ikka oma taskust väljakäia.


Mõni aasta tagasi ei olnud lambihoolduste tegemine esinduses kohustuslik!!! Küll aga oli kohustuslik korrektne hooldusajalugu. Ise hooldasin enda oma Ascaris ja inchape tööde vastuvõtu õli urises küll midagi, aga see paistas rohkem ta enda draama. Küll aga pead sa käima iga aasta kohustuslikus kerekontrollis esinduses, kus tehakse sellekohane märge. See on eelduseks, et keregarantii kehtib.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 16.03.2014 20:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Täitsa savi kus sa hoolduses käid peaasi et kord aastas kerekontrollis käid.

18" velgedega ujub siis osta uued rehvid sinna. Pasteledega peabki auto ujuma


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 6
PostitusPostitatud: 16.03.2014 22:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.06.2011 17:38
Postitusi: 631
Asukoht: Tallinn Pääsküla Telefon: 58150468 enrico.tamm@gmail.com
Mis see uus rehv siin aitama peaks? Ega ta ei uju, vaid kisub sinna, kus tee on madalam. Enne 15" talve velgedega oli kõik ok, kuid nüüd MPS 18" velgedega enam nii lõbus pole.
Homme igatahes ülevaatusele, siis saab ka sillast parema ülevaate. Läbi pole sillas midagi, kuid eks 200 000km sõitnud autol on sillas väsimusmärke kindlasti.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7