See kärakas pole veel ära mädanenud ja on ka ikka alles, ja täitsa sõidab omal jõul

Aga eks midagi on vaja suht tihti nokitseda, kohendada jne...
Jaanikuul oli vaja nagu ikka TÜV teostada järgmiseks aastaks, ja seega lasin eelnevalt auto korralikult läbi logistada ja mõningad vead leidusid:
1. Vasak mootoripadi ( tuvastab ainult auto alt vaadates )
2. Parem tagumine vedru ( midagi polnud tunda,näha )
3. Suured tagasilla puksid
4. Vasak tagumine rattalaager ( loks sees )
5. Kässar oli ka kuidagi poole toobine ( ei kasuta seda )
Kokku kogu jama 467,90€ ja TÜV sai siis jälle läbitud.
Viimane asi, mis saba andis oli genekas ( seda pole uue vastu veel vahetada jõudnud ) sellest ka geneka töölepingu lõpetamine, aga õnneks sai suht kiirest asi korda, ja nüüd võib hetkel rahulikult edasi kulgeda. Hetkel autol siis 1 viga mis tahaks sekkumist on esimene vända simmer, õrnalt immitseb...eks lahendab selle mingiaeg ära. Üritan ikka veel ka sellest autost 4.0 Irmscher replicat voolida, aga stangede jne... saadavus kehvapoolne ka Saksamaal, aga ega eriti ei põle...teeme tasapisi küll valmis saab.
Pilte hetkel autost paremaid pole, kui viimased velje proovimise omad.
Hetkel 2014

Kevad 2014

Kann 2014
