Võta jyrisooga ühendust, chipib sul 100ja kopikate eest ära.
Kati eemaldamine annab ka kindlasti midagi juurde, mul ka seda tüütust polnud. Rohkem ilmselt ilma rauda näppimata enam välja ei pigista. Muidugi üks variant oleks suurem cooler ette toppida kui see nurgas olev kõkats. Mul on tegelt enamus 110kw-se nänni olemas (üle ka, kuna minul tehnika kolis teise kere peale ja seal ei mahtunud see suur cooler ära). Selle on cooler hoopis ninas kogu teiste radikate suuruse ulatuses. Üks lõdvik küll on sealt ära antud, aga ilmselt miskit ikka leiutaks või võtta see mujalt.
Sai siis jyrisoo ka oma Bora ja sõbra bemmi kallale lastud.
Õnneks ma saan natuke ka numbritest rääkida, kuna enne ja pärast sai G-techiga natuke katseid tehtud.
Autoks VW Bora 1.9TDI 96kw, manuaal.
Kiirendus kuni 100 km/h:
enne: 10.296 (tehas annab 10.1)
pärast: 8.656
ehk siis paranemine: 1.64 sekundit
Kuna mõõtmised said tehtud tegelikult US modes (miilid), siis panen järgneva info miilides:
Kiirendus 0-60 miili/h:
enne: 9.709
pärast: 8.159
ehk siis paranemine: 1.55 sekundit
402,33mm (ehk siis 1/4 miili mida kiirendusvõistlustel mõõdetakse):
enne: 17.320 (@77.37 miili/h ehk 123,8 km/h)
pärast: 16.299 (@84.13 miili/h ehk 134,6 km/h)
ehk siis paranemine: 1.021 sekundit
See viimane number teeb natuke muret, sest kuni 96(60 miili)/100 km/h on ju paranemine suurem, aga tegelikult on nende kahe katse vahel üks erinevus. Vahepeal sai lolli peaga 30L kütust sisse pandud, millest vähemalt 25 on järgi. Esimesel katsel põles kütusetuli juba, teisel korral üle poole paagi. Lisaks ununes pagassi oma "ladu", kus kaks suurt kasti signasid, parkimisandureid, kesklukukomplekte jne. Sealt tuleb ka kindlasti päris arvestatav kogus kaalu lisaks. Seega arvatavasti kuskil 0.2 sekundit võiks maha küll saada sealt.
Ühe pildi joonistas ka G-Tech, neid HP-sid ei tasu puhta kullana võtta. Mina pole veel ühelgi autol sealt mingeid normaalseid numbreid saanud, aga vahe on näha:
igal juhul mina olen tulemusega rahul, kui ma suudan sealt veel need 0.3 sekundit 400m peale ka välja võluda, siis äkki see aasta hoopis selle autoga Bracektit sõitma. Noh salongi, varuratta jne saab ka võistluseks välja visata. Õnneks on VW insenerid vaeva näinud ja tagaistmete eemaldamine on sekundite küsimus ja ega kõrvalistuja omagi palju raskemalt ei käi, kui peaks olema vajadust see ka minema visata. Igaljuhul on tunda, et jõudu on rohkem küll. Kui vanasti 70 pealt 6-ndaga väga ei tahtnud liikuda, jäi liiga jõuetuks, siis nüüd liigub, kuigi see mõtekas pole, 5-ndaga on kulu parem ja seda samas ei kasuta niikuinii.