zigarett kirjutas:
Lugesin teema kiirelt läbi ja panin tähele, et keegi polegi küsinud kuidas see pulber värv seal auto all püsib?
(kuna endal tuleb liivaprits käes leib lauale, siis ikka on mitmeid ja mitmeid juhuseid, kus algul prits ja pulbervärv ja siis "ala" aasta pärast prits ja märgvärv...)-pulbervärv ju lahkub tükkidena kui sinna miski vastu põrutab...
Kas tõesti on odavam ise puhastada neid silla juppe?-Lihtsalt selle arvelt oleks ju juba meeletu aja kokku hoidnud, ja lahti võetult ja pildijärgi julgen pakkuda, et üle 60euri seal tööd kindlasti poleks olnud(see siis ala 1.5h)-kui niigipalju.
Tõesti väga popp auto- selline peakski olema üks paugukas, Millega paras "pemme" lüpsta.
PS: see S14a on täpselt parasjagu madal.
PS2: Ei ole veel ühtegi autot näinud kus puitliist oleks mõistlik- Ilusat pole kindlasti olemas.
Selle auto järgi seda värvi püsivust väga vaadata ei saa, talvel ei sõida ja suvel saab ka väga vähe sõidetud. Kuna auto nii madal, et vahepeal mõned kraapsud kuuleb, käin tihti auto all olukorda kontrollimas. Öeldi ka mulle, et pulbervärv tuleb maha varsti, aga siiani on kõik väga viisakas, ei ole kuskil tükke ega roostet väljas.
Kõik suuremad jupid saigi lastud teha pritsis, need mis ise tegin, olid vaid väikesed jupid, ainult rattalaagreid olid vähe suuremad, neid ei tahtnud saata pritsi igaksjuhuks.
Talvel on plaanis ka esisild teha, ei teagi, kas teen ka pulbervärviga või mitte. Eks see selgub.