Minu nädalavahetus algas siis sellega,et sai ülevaatusele mindud ja minu õnneks läbisin ka selle edukalt,tahm,pidurid ,veermik oli kõik tiptop ja xsenonite kohta küsiti,kas oroginaalid ütlesin,et jah ning sellega rohkem küsimusi polnud.
Päeva poole sai aga ette võetud üks nõme tegevus,mis tuli ära teha,nimelt viimased paar nädalat loopis auto limpmodi vahest, aga kuna vahepeal liikus paremini vahest halvemini siis sain aru ,et geomeetria kinni tahmanud.Võtsingi siis turbo maha ja lammutasin laiali, oli seest üsna rõve küll.
Mõned pildid tööst:
Kohe alguses hakkas üks väljalaske mutter mind seksima:D(see probleem lahenes meisli ja haamriga).

Lahti võttes oli selline see olukord.

Pärast jäi juba selline.


Lisaks läks vahetuse see rõngas,mis labasid liigutab, kuna oli imelikult ära kulunud ja poos seda süsteemi kinni(Õnneks oli ühe laiali oleva turbo pealt võtta,ka õrnalt kulunud aga oli tiba parem).

Ja kokku pannes,mööda minnes panin EGR-i ka kinni.

Aga kui auto käima panin ja proovisõidule läksin ei toiminud see asi üldse nii nagu pidi, tagant oli korralik õlisuits väljas ,räigelt ikka õli põles,sai siis mõeldud ,et mis sai valesti minna, pika mõtlemise peale tuli meelde, et paberitükid,mis ma õli peale voolule ja ära voolule panin, et peale voolul ma võtsin ära selle aga tagasivoolul ei võtnud:D, sealt tuligi see õli põlemine, õli surus kõik ennast läbi tihentite sisselaskesse, ehk siis tegin tunnikese omale lisa tööd , sest seda äravoolu 6 polte on räige n**s keerata, aga lõpuks jäi kõik toimima(turbo võlli tihendeid ära ei lõhkunud õnneks) ja uuesti proovima minnes oli juba tõmme parem ja ühtlasem.
Ja üks asi, mis närvi ajab on see pooltelje ots ,mis vahetasin eelmine nv,see va raibe klagiseb juba, kuigi kumm ümber terve ja tihkelt kinni,määrde panin ka terve selle tuubi ära ning sodi ka vahele ei läinud,ilmselt tegu siis praagiga.