A-osad kirved (suurem jagu nagu japsidel ikka)
B-osad ei maksa suurt miskit (õõtsa hinnavahe oli A jupiga võrreldes ~5e kordne nt)
Kokkuvõttes kulub osi vähe anyway, seega kellel on eelnevalt esinduse ajalugu jooksnud, siis ilmselt on mõistlik seda jätkata. Korralikult hooldatud isendi peale varuosi kulub vähe.
Rooste mainimisväärt probleem küll ei ole.
Diisli puhul on tüüpveaks väljalaske kollektor, kuhu tekivad praod (eritunnus: diisli hais salongis, eriti just külma mootori puhul) al. 2007 viga parandati ja esimese otsa Accordite puhul on suur tõenäosus, et see varuosa on juba vahetatud (tehti ka tehase kulu ja kirjadega). Juhul, kui probleem tekib siis kasutatud varuosa ~100€, uus ~150+ €. On lastud ka praod üle keevitada.
Teine nn tüüpviga, millega võib esineda probleeme, on tagumine el. luuk, kui me räägime universaalist. Uus tagaluugimootor kogu krepmpliga esinduses ~400€, ebayst leiab al. 100€, lammutustest Eestis jäävad hinnad vahemikku 150-250€. Amort (mille jõuetus põhjustab lõpuks luugimootori maha suremise) maksab ~50€ ebays. Uue varuosa Eestis saadavus kaootiline!
Mis siis veel....ahjaa, KUI leiad kuskilt Executive varustustasemega pilli, siis kontrolli kindlasti, kas Originaal maki CD box töötab. Võib lugeda naviseadme tüüpveaks.
Kasti saad ainult manuaali diisli puhul, seega sellega mingeid muresid ei ole. Nõrgaks kohaks kipuvad ka keskluku mootorid olema, aga see pigem selline kosmeetiline viga. Kuigi uuest peast võivad need omajagu maksta (mõne teise margi puhul, kui hinda kuulsin, kukkus karp maani lahti)
Igasuguseid "VAG grupi tüüpvigu" võib öelda, et sisuliselt ei esine. Või noh, võib loomulikult ette tulla, aga nende masinate läbisõidud kisuvad reeglina sinna poole milli kanti.
Mootor ise on ketiga. Keti vahetus muidugi on jah esinduses ilmselt ~1200€
Miinus on Honda puhul see, et üle EU-list remondiregistrit esindus ei pea, seega mujalt toodud auto ajaloo kontrollimine võib osutuda puudulikuks.
Et hilisemaid üllatusi vältida, soovitan esinduses "full check" teha ennem ostu. Maksis ~50euri, aga saad selge pildi mida ostad.
Kulukamatest remontidest tasuks ka roolilatt üle vaadata, kas on lõtke või lekkeid. Uus, koos tööga on 1000€ ringi, kui roostes pole, siis kannatab ka remontida, siis töö+remont ~300€
Ahjaa, oleneb kust auto toodud, aga minu omal oli veel peal selline vidin, nagu kütuse eelsoojendi (loomulikult ei töötand

). See pandi peale masinatele, mis sõidavad sellises kliimas, kus vahest viskab jahedamat ilma, aga otseselt põhjamaa pole. Tasub kindlasti korda teha (uus osa mõnikümmend € ) mina arvasin, et pole vaja, kuna meie kliimas on talvediisel, ja otsest vajadust polegi, aga nagu siin sügisel oli, käis pauk ära ja oligi filter umbes, sest talv tuli taaskord ootamatult ja bensukad parseldasid veel rõõmsalt suvediislit, kuigi väljas oli -10.
Enda masinal oli veel ka Xenoni andur läbi (asub kuskil taga silla peal vist vms). Tüüpviga, kui sõidetakse 90% ajast tühja autoga ja siis lüüakse 5 matsi sisse ja pagass täis. Ehk siis kui ei kasuta, siis mingi hetk jääb kinni. Uus oli ~30€, seega suva.
103kw liigutab üsna jõudsalt seda masinat, mis mürasse puutub, siis tuleb arvestada, et mootorile pähe andes ja pöörete tõustes sõidaks nagu Hiluxiga

Mnt. ja rahulikult cruisides ei ole mootorit eriti kuulda. Spidomeeter on ka disainitud vaegnägijatele
Kui vb selline "igav ja vanamoeline" välimus ei morjenda, siis tegemist igati hea autoga. KUI õnnestub, siis soovitan kindlasti otsida executive varustustaset, aga kõik vajalik on olemas ka nn Accord standardis.
Omas klassis ilmselt üks parimaid valikuid kindlasti! Samuti peaks antud diisel olema üks parimaid oma ajastu kohta(erinevalt Mazda diislist, mis ilmselt üks s*temaid). Kütusekulu linn ~7.5-8l mnt ~5l /100le. Sõiduvõtted on turbomootorile kohased, 1600pöörde peal käiku ei vaheta, ja otsad on pigem külma mootoriga lühikesed linnatsüklis, ja kliima töötab. Ilmselt punnitavad siit mõned kodanikud liitri-poolteist linnakulult maha, aga ilma lolli mängimata võid arvestada umbes nii.