Järjekordne Opentrack läbitud, aga sel korral võtsin Pärnu tee rataste alla raskekahurväega - Cayenne Turboga, jõudu 500hj ning kaalu ~2400kg, rehviks all tehase pakutav SUV rehv, mis pole teps mitte rinkale mõeldud. 2 kiiret ringi jutti tähendas tänase 26c ilma puhul juba sulavat rehvi. Samas aitasid kaasa PTV+ tagumine plokkdiffer ning PDDC kaldumisvastane lisaseadeldis. Ringiajaks sellise kolaka kohta igati korralikud 1:31.4. Õhtul proovisin ikka mitu korda, aga no küll vedas alt enda näpp, siis rehv ja järgmisel ringil juba pidurid. Aga eks 911 tänava rehvi ja standard piduriga piiril sõites tegi umbes sama. Racechrono panin kogemata vanat Sauga ringi sõitma ning alles lõppus taipasin oma viga, tänu sellele videos 1:32.4 parim aeg.
Hiljem kodus võtsin välja Cayenne parima ringi kiirused ning võrdlesin neid 911 turbo ühe parima ringiga, millest mul video olemas.

Üllatav on see, et 911 tänu raskele tagumikule ei suuda sugugi kõike kurve kiiremini läbida, olgugi et sõitis Michelin Pilotsport CUP2 pool-slikk rehvidega ning Cayennel olid all 4-5mm sügavusega Michelin Latitude Sport SUV 295/35/21, sirgete peal muidugi saab Cayenne haledalt lutti, seda tänu raskusele ning ka õhutakistusele, mis annab eriti hästi tunda 100+ kiirustel ja nendest rinka enamuses koosnebki. Samas aitab Cayenne kurvi kiiruse läbimisele juurde see, et võis kurve muru pealt suht ohutult juurde võtta. Esimesel ringil videos kiires kurvis läheb peaaegu käest ära, kuna rehv pidas eelnevast halvemini, aga 4x4 maastur on ju murule mõeldud ning teostas soorituse igati edukalt


Video siin -
https://www.youtube.com/watch?v=sLKxLIgmD8QJärgmine aasta ehk krutib mõne asjalikuma rehvi alla ja leiab 100hj chipi abil juurde ning siis võiks juba TOP50-sse selle tellisega asja olla

Ahjaa, enda eesmärk sõita eelmise auto BMW M5 E61 aeg üle täitus ka, bemmil oli parim 1:31.8 ja seda Michelin PilotSport2 rehviga.