Minul on kogemused mõlema mudeliga. 308sw-ga sõidan hetkel igapäevaselt.
Peugeot 207 sai ostetud 2007 aastal poest uuena, sõidetud natuke üle aasta ja läbitud 35000 km. Oli 1,4l 65kw bensiinimootoriga. Kütust võttis vähe, keskmine kulu oli minul alla 6 liitri sajale, samas maanteesõitu oli palju, eks ka sellest väike kütusekulu. Ainuke asi, mis ära lagunes selle aja jooksul oli piduritulede lüliti, mis garantiikorras ära vahetati. Sõiduomadused olid head, aga talvel hakkasid erinevad salongiplastikud nagisema häirivalt.
Hetkel on siis 2008 aasta 308sw. 1,6 liitrine 88kw bensukas. Jällegi väga ökonoomne. Kompuuter näitab keskmiseks kuluks 6,3 liitrit. Auto on üsna mahukas, samas tagaistujatel võiks jalaruumi rohkem olla. Salongi kvaliteet on parem kui 207-el, ei kolise/nagise kuskilt otsast. Autoga on seniajani olnud 0 probleemi, ainult korralised õlivahetused. See tuleb muidugi ka sellest, et auto on ainult 48000km läbi sõitnud (oli ennem mu isa auto, kes selle poest uuena ostis ja enamus ajast garaazis seisnud), seega ei oska kommenteerida kuidas suurema läbisõiduga isendid vastu peavad.
Mis natuke häirib auto juures on kiirendus, 1,6 liitrine bensiinimootor jääb natuke lahjaks sellele kerele. Diisel oleks kindlasti mõistlikum, samas endal diisliga kogemused puuduvad.
Need bensiinimootorid millest eelnevalt kirjutasin, on välja töötatud koostöös BMW-ga. 1,6l 88kw mis mu 308 peal on, on ketiga mootor, seega ei pea rihmavahetuse pärast pead vaevama.
Panen ka lingi oma jutu tõestuseks:
https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engineJa kui sa ei ole veel lugenud, siis autolehe artikkel:
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2301Kui midagi konkreetset huvitab, siis küsi julgesti.
Minuarust on need masinad selgelt alahinnatud ja isiklikest kogemustest julgen neid soovitada küll.