No Tere jälle!
Oh jah, vahepeal oli täielik seisak kuna jah suutisn enndale rinnaku murru koos lahtise killuga tekitatada ja puhkasin veidi haiglas.

Vahetatud on nüüdseks reduktor, siduri survelaager, siduri töösilinde, jne.


Vahepeal sai siis ka talverõõme nauditud!









Järgmine päev autosse istudes tabas mind aga üllatus. Keeran siis võtit aga auto ei käivitu, starter on nagu taga aga käib tühja. Sai siis garaazis käigukast alt võetud, kuna seda võib kinnisilmi nüüd teha ja nii kui kasti mootori küljest lahti saime sain aru milles oli probleem...., hooratta küljes olev hammasratas oli hooratta küljest lahti tulnud... Sai siis tagasi pandud ja hetkel töötab.



Uus aasta algas küll masendavalt. 4.Jaanuaril sõitsin siis Püssist Kohtla-Järvele kui Varjal lõi puruks ühe taga kundepoolsetest õõtsades ning oleksin pea-aegu lõpetanud Varja poes autoga, aga kõik läks õnnelikult ning sai auto kuidagi poe kõrval olevasse parklasse suunatud. Sai siis sõber järgi kutsutud ning bemm jäi sinna ootama... Möödus kaks päeva ja sai siis igaksjuhuks kaasa võetud vajalikud tööriistad ning kaks polti, mõned muttrid ja hunnik seibe. Kuna üks õõt oli kinnitusest puru ja teine terve, siis sai aretatud pronograafia ja toodud õnnelikult auto garaazi. Kui kellelgi nüüd tekib küsimus, et miks see varuratta kapsel seal on siis seletan. Kuna polt oli puksi sees kinni, siis sai see välja taotud koos südamikuga ning mul polnud käepärast nii suurt seibi, siis tuli teha kääpärastest vahenditest midagi!






