Vahepeal pole suurt midagi juhtunud ja pole eriti millegist kirjutada ka olnud.
Igatahes on 2x õlivahetus toimunud, suve lõpus lasin õli ära vahetada, aga unustasin töömeestele mainida, et paneks ikka talvise õli sisse, nad panid muidugi 20w-60 motuli ja vähem, kui 2000km pärast vahetasin selle 5w-40 Motuli vastu ringi. (~72000km oli siis odokal)
Auto stabikavardad said pehmemaks keeratud ning nüüd täitsa mugav liigelda.
Aku ostsin uue. Varta akud on kas tõeliselt halvad või mulle satuvad erinevatele autodele pidevalt mingid vigased variandid mis 2-3 aastat ehk vastu peavad(3-4tk neid ostnud ja ükski pole kauem vastu pidanud, samal ajal originaal akud panevad 6-8 aastat). Nüüd sai soetatud Bosch S5 AGM 70Ah/760A, mis -20c pole veel tunda andnud, et 3.6L mootorit raske ringi tõmmata oleks.

Tuli välja, et AGM akut ei tasu vanaaegse laadijaga laadida ning soetasin ultra-modernse Porsche oma, mis ei vaja isegi kapoti avamist ning annab särtsu läbi sigareti süütaja.

Novembri lõpus viskasin alla lamellid Techarti 18" velgedega ja kuni aasta alguseni oli kõik väga hea.

Aga siis kui saabusid -20c külmad muutusid rehvid väga libedaks ning 6-ndaga 1700rpm pealt kõik 4 ratast pidevalt ringi tahtsid käida. Võtsin BMW M5 all olnud Hakkapellita 7-d 19" 295 ja 235 laiustega ning kruttisime need alla. Nüüd on hoopis teine tera sõita lumes ja jääl. Eks raske tagumik annab ikka veel tunda ja Mitsu Evo 9 laadset lumel sõidu naudingut 911 ei paku. Kuid kuna auto on enamus 4-veolistega võrreldes kerge(Audid nt) ja annab väga head tagasisidet rooli ning tagumiku abil, siis on siiski täitsa lust sõita. Kuhugile järvele veel pole jõudnud, et saaks suuremaid kiiruseid nautida, kuid paaris parklas lume sees on juba hullatud küll.

Ja siin üks väike video lumesaha tööst -
https://www.youtube.com/watch?v=_syYNRNUfCc