traur kirjutas:
part1 kirjutas:
....aga tõenäoliselt praegu ei jõua mõnele kohale üldse, et ma jääst räägin ja ta niisama möliseb siin oma arunatukesega.
Huvitav, mismoodi teiste arvelt siin ühte kaitstakse?
Kõik peavad liikluseeksirju täitma ja too test, mille käigus tohtis 100 sõita igal pool 90 asemel. siis tõestas ehedalt, et matsude arv tõusis.
Seetõttu on praegusel ajal vaid teatud jupid lubatud 100 ja noh ka 110 mõned vähemad jupid.
Ega vist ei tasugi loota, et siinne teatud osa rahvast aru saaks kiiruspiirangu vajalikkusest, kui saadaks aru, siis poleks meil niipalju kiiruseüleltajaid ja avariisid, veel enam surmaga lõppenud avariisid, ...
kui kõik täidaks liikluseeskirju, ega "möliseks siin oma arunatekesega", siis sina ei laseks kolonnil enda taga venida ja tõmbaksid kõrvale.
1) see näitaks, et sa arvestad teistega;
2) sa täidaksid liikluseeskirju;
3) möödasõidu takistamine mistahes viisil on ka liikluseeskirja rikkumine, kuivõrd:
3.1) sul ei ole taadeldud kiirusemõõtjat, millega kindlaks teha mööduja kiiruserikkumine;
3.2) sul ei oleks ka niisuguse mõõteriista omamisel vastavat koolitust sellega ringi käia;
3.3) sul ei ole politseametniku volitusi kedagi peatada ega liiklust reguleerida.
eksperiment, millest sa jahud lakkamata, näitas võrdlemisi selgelt, et liiklusohutus üldises plaanis ei kannatanud, hüppelist halvenemist ei olnud. eksperdile omaselt valju häälega rääkimiseks on su enda sõidu ja elukogemus ka selgelt liiga napp. sul ei oleks eriti mõtet maailmaparanduslikke etteasteid teha tervele maailmale (kaasaarvatud mulle), kuivõrd kasvõi minu elu roolitaga on juba sama pikk, kui sinuoma üldse kokku.
seega, sa võid ju lugeda nendest artiklitest mistahes lõike ja proovida neid enesele soovitud valguses esitada, minul niisiugune vajadus puudub sootuks - ma olin ka selle eksperimendi käigus aktiivne liikleja ja ei olnud see olukord kohutav üldse.
eks ajalooõpikutes räägitakse ikka ennemuiste juhtunud asjadest hirmujudinaid tekitavaid lugusid, aga sa ära tee väljagi, poiss. elasime ka sellel kohutaval "kihutamiseajastul" päris kenasti, kui linnades 60 sõita sai ja inimkond ei surnudki välja. nüüd tagantjärgi on muidugi imelik mõelda, mismoodi see inimkond ilma sinu jumalike näpunäideteta üldse hakkama sai...
Kas sa ei oska lugeda? Ma ju loetlesin mitu asja, mida teen tööautoga, kui taha rivi tekib.
vanasti oli autosid vähem, 60-ga piiranguga hukkuski inimei tõenäoliselt rohkem.
Vaata, mu autol on spidolt kiirus näha, ma tean palju see valetab ja kui must mõni paneb nagu tühjast postist mööda on selge, et ta ületab päris palju ja peab kiiremini sõitma, kui mina tunduvalt, siin pole mingit taatlemist vaja, taatlemine on trahvi kirjutamiseks vaja, aga ma ei kirjuta ju mingeid trahve nii et täiesti mõttetu jutt sul.
Kle ka sealt toodi välja uuringuid, mis tõestavad kiiremini sõitmise ohte.
Samuti toodi välja statistika, mis väljendab, et liiklusõnnetuste hulk suurenes, tavamoodi sõites sa ei saagi midagi aru eriti, kui ise veel kihutaja oled.
"Kuigi mainitud ühe kuu jooksul liiklusohutus oluliselt ei halvenenud, oli siiski märgatav liiklusõnnetuste arvu kasv väiksematel teedel, peamiselt seal, kus tee tehnilised tingimused ei olnud vastavuses suuremate kiirustega"
Kui sa oleksid mingi 40 aastane, siis sa ei ajaks sellist jama siin, hea kui sa mingi 20 üldse oled, nii et valeta vähem.