Kulub vist ikka ära, kui kuskile miskit kirja saab.
Ühesõnaga, sai e46 vastu vahetatud üks fordikärakas. Tegemist on xr6 variandiga Falconist, mis tähendab siis sportpaketti visuaalsel kujul. Teised stanged, veljed, istmed ning natukene pudipadi veel salongis. Mootor on mudeli standard - 4 liitrine r6, millel otsas smg kast. Võimsust tehasest väljudes 195kw. Kütusekulu keskmine on 13, millest suurem enamus on linnasõit. Maanteel üldiselt hetkekulu 7 liitri kandis.
Konkreetsest isendist natukene. Võrreldes bemariga on väga vähe asju, mis on etemad. Oleks oodanud 2010 aasta masinast ikka rohkemat. Tõttöelda ainult iste ning rool meeldivad vist rohkem, ülejäänust õhkab ikka seda "odava" auto hõngu - plastik nagiseb siit sealt, uksepolster paindub kuidagi kummaliselt järgi kui ust kinni tõmmata, ülimalt rõve hall plastikliist salongis, narmendav võltsnahk käikari ja käsipiduri kangi ümber jne.
Tehniliselt vajab vahetust roolivõimu pump, mis õli soojenedes enam ei toimi madalatel pööretel ning vaikselt annab tagasillas kah miski aimu. Üks aken ei liigu ei üles ega alla. Üks esitule pirn on läbi (väärib mainimist seetõttu, et tema vahetamine pole päris nii kerge kui võiks olla). Esiklaasis on mõra. Tagatuli on katkine, pagassiluugil väiksed mõlgid ja stangel samuti.
Üks asi mis on ülimalt kummaline nende autode puhul on see, et plekk on jubedalt õhukene. Pea igale poole kuhu koputad, tuleb selline plekikolin. Ja see on olnud juba mitmetel mudelitel. Olen saanud katsuda kokku 3 generatsiooni falconeid, ja kõik on plekkpurgid.
Plekist rääkides, tagaluugil on tilluke roostetäpp ja selle keskel auk.

Palju pole vaja.
Noh ja eks väiksemaid kivitäkkeid on mujalgi. Esistangelt on värv kohati maha kulunud, kahtlustan ise, et eks ta kunagi väikse esiotsa kõksu saanud on, sest tundub, et stange vähemalt on kergelt teist värvi tiibadega võrreldes. Tagumised rehvid on kah ajalugu. Läbisõit suhteliselt suur mu kätte jõudes - 287 000
Lisad:
4x el aknad
sportistmed (juhi oma elektriline)
veojõukontroll
stabiilsuskontroll
automaatne kliima
mingisugune kompuuter
mf sport rool
Püsikas
Rohkem ei oska midagi välja tuua.
Positiivne on see, et kui bmw hinnad algasid 3k dollari juurest, siis antud isendi hinnad algavad 8k juurest (konkreetse masina reaalseks väärtuseks hindaksin ise hetkeseisu arvestades 6k kanti), seega hävimine selle vahetusega ei tohiks olla võimalik. Praegu veel muretsen natukene, et kuskilt tuleb mingi suur jama välja, mis selgitaks teise poole vahetuse motiive. Elame-näeme.
Eks vaikselt nokitsen pilli kallal ja üritan viisakamaks teda saada.





