Häirivaks muutub nende nuppudega see, et asja ülitundlikkuse tõttu annab vahest lambi hetkel ka signaali. Ja ma ei saa seadeid ära ka nullida. Eks siis ainus variant on see juhtmekimp tellida või vana makk tagasi panna. Pigem jään esimese juurde. Selle juhtmekimbu saan aussi ebayst tellida, kuid ilmselt tegemist sama müüjaga, sest asukohaks näitab inglismaa.
Navi sain tööle. Selgub, et navi jaoks on makil täiesti eraldi kaardipesa, kust ainult navi (ning ilmselt ka muid .exe faile) avada saab. Käiku läks iGo programm, millele sebisin juurde kõige värskema saadaoleva austraalia kaardi. Esimese katsetusega töötas päris hästi ja üllatavalt kiirelt.

Täna hommikul autosse minnes aga väike üllatus. Pedaal täiesti pehme ja kellaplokis särab pidurituli. Kuna vedelik oli suht miinimumis, valasin seda juurde. Tuli kustus, kuid pedaal endiselt pehme. Enne käivitumist väga lihtsalt põhja ei vaju kuid nii kui käima saab, on põrandas. Pumpamisega ei muutu miski. Kahtlustasin, et ehk lekib kuskilt kui vedeliku tase üsna madal oli kuid kõik on kuiv.
Ehk on siis peasilinder läbi. Netist leidsin igasuguseid õudusjutte lõppematutest jamadest pehme pedaaliga. Ehk saab homme rohkem selgust, sest pühapäeval mingit spetsiifilisemat varuosa kuskilt saada on välistatud.
Videod sain toimima. Makk toetab Mpeg4 formaati, mitte mp4.
Resolutsioone proovisin kõike alates fullhd'st kuni 640x360.
Viimasest kõrgematel resolutsioonidel tulid sisse igasugused häired - pilt ei jõudnud heliga kaasas käia ja olid igasugused moonutused üle terve pildi. Mida kõrgem resolutsioon seda hullemaks läks.
Õnneks 360p ei ole nii kehv kui kartsin ja ajab asja ära. Konvertimisel säilitan heli kvaliteedi maksimaalselt ja autos kuulates on timm. Kui tehnilise jama eemaldatud saan, üritan uurida kas kannatab mingit etemat videomängijat sinna kuidagi installida.

Maki juhtmekimbu küljes olevat isast USB kaablit proovisin arvutiga. Ei tuvastanud kumbki aparaat midagi.