Sai pandud masinale uus korralik turbo, kuna vanal olid kojad kulunud ja sada muud häda. Kasutasin Melett firma sisu ja ideaalses korras kodasid. Turboks Garrett gt1749v, vaakumjuhtimisega.
Liigub väga edukalt edasi, aga hetkel tundub, et turbo saavutab nõutud rõhu natuke liiga hilja (1800rpm asemel 2100rpm juures umbes) - seda siis 3. käiguga 1500 pöördest alates vajutades.
Autol praktiliselt otsetoru, ühtegi õhuleket ei ole, vaakumsüsteem koos solenoididega uus, EGR kinni.
Paar logi graafiku kujul
Legend:
Roheline - mootoripöörded
Oranž - eeldatav rõhk
Hall - tegelik rõhk
Tumesinine - õhulugeja eeldatav
Kollane - õhulugeja tegelik
Helesinine - N75% (skaala asub paremal servas)
Aktuaatori pikkus 9 keeret, 3. käik täisgaasiga:
Chipitult sama test (spike on juba korrigeeritud praeguseks):
Saan saata ka .csv formaadis logisid kui need aitaks!
Tänud abi eest ette!