Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks: Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi. Näiteks: Audi S4 96a Audimees Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.
Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.
Liitunud: 18.05.2006 21:47 Postitusi: 3356 Asukoht: Tartu
speed fighter kirjutas:
Mcm tegi pihustite testi, viskas originaal pihusti otsast selle screeni minema, ja läbivool kahekordistus. Ja vennad jätsidki performance tükid sahtlisse ja kasutasid neid häkitud asju.
Olen näinud seda.. ma küll pole pihustimaailmaga niiväga sina-peal, aga minuteada on oluline ka see kuidas pihusti seda kütet pihustab(kas joana või uduna), mis omakorda mõjutab ka põlemist ja kõike muud. Ei usu, et see pihusti on tehtud selline lihtsalt selleks, et kasutajaid tüssata Ka diislid ei sõida ju "kusevate" pihustitega..
Lisaks ei lahenda see minu jaoks ka väga midagi. Mis aga autot puudutab, siis eile sain masina jälle sõiduvõimeliseks, moditud kütuselattidega(otseläbi kütusevool) ning m20 mootori pealt pärit rõhuregulaatoriga(3bar). Tootlikus vaja nüüd küll üle mõõta, kuid ka kõrva järgi juba ütleks, et pumbal "vabam hingamine"
Nüüd veel küünlajuhtmetele mingi kuumakaitse tekitada; kindlaks teha, et ette antav küttekogus piisav on kõigi pihustite jaoks ja võib dünosse seadistama minna
Liitunud: 18.05.2006 21:47 Postitusi: 3356 Asukoht: Tartu
Natuke update siia foorumisse ka vahepeal Suuremaltjaolt copypaste turboklubi teemast
Kogu aeg ja energia tähtsamasse projekti suunatud ja bemm on enamuse ajast lihtsalt seisnud.
Sai pärnus edra nationalsil käidud, kuid üsna mõttetult, sest alguses ei saanud kohalt kohe üldse ära burnoudi mittetegemise tõttu ja kui juba korra rehvid puhtaks lasin, siis hakkasid muud jamad kummitama. Kukkus rõhk ära iga käiguga ja spoolis üleüldse jubekõrgel pöördel.
Nüüdseks vead ka selgeks tehtud muidugi.. sisselaske kollektori flants kõver ja kui siiamaani pidas, siis nüüd tõstetud rõhuga(2,1bar) hakkas läbi pressima sealt päris kõvasti. Lisaks on endiselt jagaja peal ja kuna küünlajuhtmed jälle ära kõrbend, siis hakkas puterdama ajasõitude poole pealt.
Speedestiks siis katsun ikka oma süütepoolidega ühele poole saada ja ka muud asjad jonksu ajada mida igaks korraks plaaninud olen Ilmselt läheb veel rõhku ka peale, sest korra lasin 2,5bar peale ja laiali veel ei läind, tuleb aind seade üle vaadata
Nagu kõik turbotajad teavad, tagantjärgi tarkus on täppisteadus. Ehk siis mina oma detomisega olen jõudnud niikaugele, enne eelviimast võistlust lasin raadil külksitades kepsu kõveraks eeldatavasti deto käe läbi.
Nüüdseks muidugi ka selge, et m40 põlemiskambrites teatud mured mis Hr Puhmase sõnade järgi ka vabalthingavatel juba detonatsiooni tekitab.
Mistõttu on müstiline, et peale 2,4bariga sõidetud Speedestit veel midagi sealt mootorist võtta oli Esimese päeva lõpus kohapeal launchi installides ja seadistades lasin kaanetihendi jälle ribadeks, peale mida mootor siiani laiali on. Peale kaane mahavõtmist sain ka jälile miks spoolimisega probleemid olid - eelnevalt mainitud kõverad kepsud.
Kõveraks läksid nad 1,6 bari peal.. niiet kui 2,4ga nad veel koos püsisid siis järelikult kannatab küll Seega, uued kepsud on sees tagasi ja muu kokkupanek on oodanud kaane taga. Plaanisin korraga ka metalltihendi panna, et rohkem sellega mitte rabeleda. Selle tõttu asi ka venis, kuna pole just odav tükk antud mootori kohta.
Hetkeseis on siis selline, et ootamas on cometicu kaanetihend ja plokikaas moment ka Puhmase käe all kes siis põlemiskambreid natuke järgi aitab. Ühtlasi lähevad ka natuke kangemad klapivedrud, et saaks pööret tiba peale keerata. Kõigi sümptomite järgi boost on piisavalt kõrge, et surub klapid lahti lihtsalt.
Moditud põlemiskambrite abil peaks omajagu parem põlemine olema ja peaks saama kenasti süüdet keerata hshit Ideeliselt peaks nüüd soovitud jõud ka väiksema boostiga tulema.. olgugi, et selliseid rõhunumbreid ilus vaadata on
Paar pildikest kah kuidas tegelikult ei olegi see kapotialune nii prill nagu mõnelt pildilt tunduda võib
Nagu näha siis ka jagajast olen lõpuks lahti saanud, mille siis asendasin pleksiklaasiga Eks kiirustamise tõttu jälle nii mõnedki asjad lohakile jäetud, aga nüüd jälle aega nokitseda, sest ühtegi sõitu enam see aasta pole ja jäärajad on veel kaugel
Ühesõnaga see aasta ei trumpand üle eelmise aasta aega 13,62@162kmh.. ainult avalaksul sõidetud kiirus (170km/h) oli parem. 13,6 sõidetud siis 0.9 bar ülerõhuga ehk 185kwga. See aasta siis 2,4 bariga alla 14 aega ei tulnud igasugu viperuste tõttu
Kui järgmine aasta veel masin alles on, siis avalaksul tuleks veel kindlasti proovida mis ta lõppseades teeb, aga üldiselt kui nüüd kokku ära saan ta, siis läheb ära müüki
Liitunud: 18.05.2006 21:47 Postitusi: 3356 Asukoht: Tartu
Ei mõõda eraldi, lihtsalt igast runnerist läheb eri asja jaoks vaakum/rõhk. Õigemini LÄKS.... Kõik hea ja ilus, sai maantee seadistust tehtud.. kus ühtlasi tekitas väikest probleemi see eraldi runneri pealt võetud MAPi näit ka(rõhk virvendas 1.7-2.2 bari vahel), mistõttu sai garaasi tagasi sõidetud, et probleem lahendada. Siiski oli nagu 2 bari seade olemas ja kõik toimis ilusti ja liikus ka üsna mehiselt. Garaasi juures aukude vahel laveerides tühikäigul.. otsustas üks klapp, et temale aitab - murdus ülevalt poolkuude juurest ära ning laamendas terve mootori segamini.
Kuna sellega tuli viimane piisk karikasse, siis nüüd istub kapotiall m52b20 turbokas.. küll ajutiselt, et lihtsalt talve ära sõita saaks, aga 1.8 aeg on möödas
Liitunud: 18.05.2006 21:47 Postitusi: 3356 Asukoht: Tartu
Järgmisena, kui hea hinnaga saab siis v12 või kui ei saa, siis volvo T5
Kapotialune praegu on aga tavalisele bemmile kohaselt pasane ja pillapalla
Hetkel 0,8 bariga seades. Vaja küünlad ära vahetada ja kontaktivahesid neil veidi alla tõmmata, hetkel kipub vahele jätma boosti all Sellega ühelpool, siis keeran törtsu juurde ja siis käib kah.
Teema pealkiri: Re: BMW E36 m52b20 choo-choo, Moose
Postitatud: 06.01.2018 22:08
Liitunud: 18.05.2006 21:47 Postitusi: 3356 Asukoht: Tartu
Uued küünlad peal ja vahelejätmise probleem lahendatud, sai täna uuesti seadistamas käidud. Nüüd siis 1,3 barini krutitud ja nii jääb kah.
Ideaalis oleks vaja vanos korda teha ja quick spool valve ka liikuma panna, siis peaks jõud madalamalt järgi tulema ja paremini lõpuni ka kestma Max duty selle 1,3 bari pealt 82% niiet kuskil 250kw ümber peaks olema ideeliselt.
Teema pealkiri: Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose
Postitatud: 18.01.2019 16:51
Liitunud: 18.05.2006 21:47 Postitusi: 3356 Asukoht: Tartu
Selle aasta esimene update siin
✓ Mootor peal ja käib ✓ Kütusesüsteem "valmis" ja toimib ✓ Jahutussüsteem toimib nii nagu peab ✓ Sisselasketorustik valmis ✓ "Summuti" valmis ✓ Õiged süütepoolid olemas ja küljes ✓ Roolivõimutorud valmis ja kõik toimib
Ja hetkel kiiremas korras tegemist vajavad asjad * Screamerpipe * Paisupaagi küljes kiirliide välja vahetada * Pihustid välja vahetada * Kütusepump välja vahetada * VVT juhtimine
Sisselasketorustiku tegemiseks käisin Kaagil külas kuna ei viitsind niipalju seibe relakaga lõigata kui vaja oli
Pidevalt aga elab mul seljas Kaak, kes jubedalt sügeles seadistada ja sõita, ning ega muud üle ei jäändki kui veel natuke poolikus seisus masinale vajalikud andurid sappa visata ja üks väike maanteetiir teha Maanteel oli päris hirmus praeguse ilmaga.. niisiis garaaside vahelt üks liikuv pildike :axe
Tulemus siis, et suht ilma koormuseta 0,7 bariga pihustite duty 102% ise lootsin küll, et nende pihustitega(315cc) talve saab üle elatud, aga tutkit.. seega ostsin 825cc pihustid, ning tahaks loota, et nende pärast see aasta rohkem muretsema ei pea. Lisaks ilmselgelt vaja ka pump välja vahetada.
Kevadeks sai valmis ostetud sepiskepsud ja mitu aastat juba ootab oma aega ka 2.5 mootori vänt, millega koostöös siis antud mootorist 2401 kuubikut tuleb praeguse 1984 asemel
Teema pealkiri: Re: BMW E36 (5 silindrit + HX50), Moose
Postitatud: 22.01.2019 15:46
Liitunud: 05.04.2003 15:33 Postitusi: 1739 Asukoht: Viljandi
Mitte pump vahetada, vaid latid ja torud pigem, v8 peal kestis 044 pump 500+hp, hiljem 750hp e85 puhul, pihustid olid vist...650cc kui õigesti mäletan. Võisid 800 kah olla,mälu ei võta enam.
_________________ Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis