Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 27.03.2017 19:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 86586 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5743, 5744, 5745, 5746, 5747, 5748, 5749 ... 5773  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 09.01.2017 11:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.09.2011 15:46
Postitusi: 1045
dellu kirjutas:
jOnts kirjutas:
k3nny kirjutas:
Kuhu tartus tasub pöörduda katkise välise kõvakettaga. Sooviks just korda saada eelkõige, kuid andmete taastamine ei teeks kah paha.
Ketas nagu prooviks käivituda, kuid ei suuda. Mingi aja möödudes loobub.


Tallinnas on IT-buss igasugu elektroonikamuredega üsna pädevalt abiks olnud.
Tasub uurida.

IT bussi tase on suht kõikiv, sõltub ilmselt inimesest kes tööl seal. Üks tuttav seal tööl olnud ja igasugu lugusid kuulnud. Kõvaketta taastamine ei ole päris tavaline tehnikarike. Kui soov on ketas tööle saada siis osta sinna lihtsalt suvaline uus ketas sisse ja elu lill. Andmete taastamine on juba hoopis midagi muud ja üldiselt selline iga hinna eest andmete kättesaamise hind kipub alates 1000 euro kanti.
Ordi pakub miskit andmete taastamist, Pärnu mnt esinduses tegelesid sellega (see mis seal Kalevi juures), kas ka Tartu oma ei tea. Toona oli see lõbu meil vist paari-kolmesaja euro kanti (äkki oli nii, et kui ei õnnestu, siis arvet ei tule, meie omaga õnnestus). Üldiselt on taastamisel päris palju võimalusi, mis valesti (kui räägime nn pöörlevast kettast):
1) ilmselt siinkirjeldatu on nn pea viga - ehk ketas klõpsub/klõbiseb - taastamiseks on vajalik samasuguse ketta pea, tõstetakse keta plaat ringi ja heal juhul saab andmed kätte. Suht selline laboris tegemise keskkond, kuigi eksperimenteerimise jaoks on õnnestunud endisel kolleegil ise ka ära teha.
2) Ei toimu üldse midagi - vahetatakse nn elektroonikaplaat samasuguse vastu ja ketas ärkab ellu.
3) Saab viga nn failisüsteemi tabel või midagi sellist - Õnnestub teinekord pilte ja dokumente siiski välja saada, aga olenevalt tarkvarast on nad tavaliselt lihtsalt hunnik suvalise nimega faile. Videod on liiga laiali kettal tavaliselt ja nendega juba keerulisem.

Esimeste variantide puhul tähendabki, et taastamisele spetsialiseerunud tegelased hoiavad lihtsalt endal "laos" hunnikut kettaid kõigist mudelitest. Et siis vajadusel saada just sama tootja sama mudeli kettalt vajalikud varuosad. Seal võib veel igasugu firmwarede vahed jne olla. Ühesõnaga nn doonorketaste hulk peab muljetavaldav olema. Ilmselge, et sellisel juhul ei ole see tunnike tööd hinnaga lõbu, kuigi reaalne ajakulu võibki nii olla. Üldiselt kui andmed olulised, siis ei soovita soss-seppadele proovida anda ja viia kohe õigesse kohta, kes teab mis teeb.


Hetkel ongi seis nii, et ostaks kasvõi ise doonorketta, kui saaks originaali endisesse konditsiooni ilma andmeid kaotamata. Päris sina peal ketta töötamisega ei ole aga paistab et selline lähenemine ei ole eriti võimalik.

Ta ei klõpsi vaid pigem proovib ketast ringi ajada kuid ei suuda. Hiljuti läks läpaka ketas kah nahka ning too konkreetselt klõpsis. Erinevaid kaableid on proovitud, prooviti otse satakaabliga, otse toiteplokist rohkem voolu peale anda, ei mõikand miskit. Erinevaid detaile ei saanud proovida sest kohapeal puudus doonor.

Ordis öeldi alates 170 euri andmete taastamine. Et remonti nemad ei teegi üldse. Selliseid summasid väärivaid asju seal kettal ei ole. Reisipildid ja selline tavaline kraam vaid.

_________________
10.10 - 05.11 -> BMW e36 316 93'
05.11 - ........ ->BMW e36 318is 92' Coupe


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 10.01.2017 09:30 

Liitunud: 23.07.2016 12:08
Postitusi: 27
Mis nelja poldiga auguvalemit kasutas Mitsubishi 90datel?
4x100 või midagi muud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 10.01.2017 09:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.07.2010 16:14
Postitusi: 503
Asukoht: Pärnumaa, Tarva City
456 kirjutas:
Mis nelja poldiga auguvalemit kasutas Mitsubishi 90datel?
4x100 või midagi muud?


4x100 ja 4x114,3
http://lauren.kosei.ee/pcd-tabel.html

_________________
Facebook!!!
Ussr aegsed varuosad Ladale siit!.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 10.01.2017 16:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2067
200eur+km alates on andmete taastamine ordis. Kui ei õnnestu, siis 50euri maksad ikka.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 10.01.2017 17:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.10.2008 13:44
Postitusi: 4597
Asukoht: Rakvere/Tallinn
IT bussi tase on kõikuv, kuna enamus IT bussid on reaalselt erinevate firmade hallata, ehk siis IT buss kui selline on vaid kaubamärk ja tegeletakse frantsiisina.

Tartu ordisse saab ketta kindlasti viia, lihtsalt töö tehakse reaalselt ilmselt Tallinnas. 170€ on igasuguse taastamise puhul üsna okei hind, aga see on kindlasti üsna õhust võetud summa. Taastamise hinnad sõltuvad väga kõvasti teenuse pakkujast ning ketta vea tüübist. Failisüsteemirikke korral võtab 1TB ketta taastamine juba ca 10h + kopeerimine ja see on väga lihtne viga ning sellega peaks isegi suvaline IT buss hakkama saama. Kuna aga sul ta ei vea ennast käimagi, siis on rike tõenäoliselt mehaaniline ja see võib veel rohkem aega võtta. Sellise vea puhul tasuks pigem jah Ordi või mõne muu pädeva asutuse poole pöörduda. Muidugi ei saa kunagi välistada USB kontrolleri suremist ja üleüldse ei saa selliseid asju niisama ennustada.

Kui ketas on ostetud valmiskujul, st juba karbis kettana, siis ei pruugi uus ketas seal tööle hakata kuna mõned tootjad seovad ketta ja USB osa nii, et töötaksid ainult kindla kettaga. Samuti on poes näiteks 1TB 2.5" väline ketas sama hinnaga või isegi natuke odavam kui eraldi 1TB 2.5" ketas. Mida suurem ketas, seda suuremaks vahed lähevad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 10.01.2017 20:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.11.2009 20:35
Postitusi: 458
Audi c6 õhkvedrustuse kompressori relee on mingi spetsiaalne, või sobib ka selline: http://www.autodoc.ee/febi-bilstein/1890268.
Krt ei leia kuskilt õige releede koodi ka.

_________________
Coupe 2,8Q


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 10.01.2017 23:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2007 22:52
Postitusi: 297
Asukoht: Tallinn
oraaalB kirjutas:
Audi c6 õhkvedrustuse kompressori relee on mingi spetsiaalne, või sobib ka selline: http://www.autodoc.ee/febi-bilstein/1890268.
Krt ei leia kuskilt õige releede koodi ka.

Koodid: 8D0951253A või 8D0951253C, mõlema koodiga releed peaks sobima. (Relee peal suurelt kirjas 373)
Vag Autolammutus OÜ-s raudselt olemas sobilik relee :) .
EDIT: sinu toodud lingil ka õige asi. Tehas näeb ette 35A releed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 11.01.2017 23:36 

Liitunud: 12.07.2006 23:47
Postitusi: 3719
k3nny kirjutas:
dellu kirjutas:
jOnts kirjutas:
k3nny kirjutas:
Kuhu tartus tasub pöörduda katkise välise kõvakettaga. Sooviks just korda saada eelkõige, kuid andmete taastamine ei teeks kah paha.
Ketas nagu prooviks käivituda, kuid ei suuda. Mingi aja möödudes loobub.


Tallinnas on IT-buss igasugu elektroonikamuredega üsna pädevalt abiks olnud.
Tasub uurida.

IT bussi tase on suht kõikiv, sõltub ilmselt inimesest kes tööl seal. Üks tuttav seal tööl olnud ja igasugu lugusid kuulnud. Kõvaketta taastamine ei ole päris tavaline tehnikarike. Kui soov on ketas tööle saada siis osta sinna lihtsalt suvaline uus ketas sisse ja elu lill. Andmete taastamine on juba hoopis midagi muud ja üldiselt selline iga hinna eest andmete kättesaamise hind kipub alates 1000 euro kanti.
Ordi pakub miskit andmete taastamist, Pärnu mnt esinduses tegelesid sellega (see mis seal Kalevi juures), kas ka Tartu oma ei tea. Toona oli see lõbu meil vist paari-kolmesaja euro kanti (äkki oli nii, et kui ei õnnestu, siis arvet ei tule, meie omaga õnnestus). Üldiselt on taastamisel päris palju võimalusi, mis valesti (kui räägime nn pöörlevast kettast):
1) ilmselt siinkirjeldatu on nn pea viga - ehk ketas klõpsub/klõbiseb - taastamiseks on vajalik samasuguse ketta pea, tõstetakse keta plaat ringi ja heal juhul saab andmed kätte. Suht selline laboris tegemise keskkond, kuigi eksperimenteerimise jaoks on õnnestunud endisel kolleegil ise ka ära teha.
2) Ei toimu üldse midagi - vahetatakse nn elektroonikaplaat samasuguse vastu ja ketas ärkab ellu.
3) Saab viga nn failisüsteemi tabel või midagi sellist - Õnnestub teinekord pilte ja dokumente siiski välja saada, aga olenevalt tarkvarast on nad tavaliselt lihtsalt hunnik suvalise nimega faile. Videod on liiga laiali kettal tavaliselt ja nendega juba keerulisem.

Esimeste variantide puhul tähendabki, et taastamisele spetsialiseerunud tegelased hoiavad lihtsalt endal "laos" hunnikut kettaid kõigist mudelitest. Et siis vajadusel saada just sama tootja sama mudeli kettalt vajalikud varuosad. Seal võib veel igasugu firmwarede vahed jne olla. Ühesõnaga nn doonorketaste hulk peab muljetavaldav olema. Ilmselge, et sellisel juhul ei ole see tunnike tööd hinnaga lõbu, kuigi reaalne ajakulu võibki nii olla. Üldiselt kui andmed olulised, siis ei soovita soss-seppadele proovida anda ja viia kohe õigesse kohta, kes teab mis teeb.


Hetkel ongi seis nii, et ostaks kasvõi ise doonorketta, kui saaks originaali endisesse konditsiooni ilma andmeid kaotamata. Päris sina peal ketta töötamisega ei ole aga paistab et selline lähenemine ei ole eriti võimalik.

Ta ei klõpsi vaid pigem proovib ketast ringi ajada kuid ei suuda. Hiljuti läks läpaka ketas kah nahka ning too konkreetselt klõpsis. Erinevaid kaableid on proovitud, prooviti otse satakaabliga, otse toiteplokist rohkem voolu peale anda, ei mõikand miskit. Erinevaid detaile ei saanud proovida sest kohapeal puudus doonor.

Ordis öeldi alates 170 euri andmete taastamine. Et remonti nemad ei teegi üldse. Selliseid summasid väärivaid asju seal kettal ei ole. Reisipildid ja selline tavaline kraam vaid.

Vaata kas saad odavalt kuskilt selle vanakooli vinüülilugeja. Siis saad need andmed kätte mis kõvaketta kõige ülemisel kihil on. Mingit adaptrit ka vaja et vinüülilas usbi ühendada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 12.01.2017 10:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.04.2012 12:24
Postitusi: 134
Sõpakal ja Roccas tekkinud kiiruskaamera hoiatusmärgid (vbolla kuskil veel) - kas keegi on reaalselt pildile ka saanud? on need kaamerad üldsegi olemas?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 12.01.2017 10:45 

Liitunud: 04.07.2010 21:06
Postitusi: 1175
Asukoht: Edgarstadt
outlaw kirjutas:
Sõpakal ja Roccas tekkinud kiiruskaamera hoiatusmärgid (vbolla kuskil veel) - kas keegi on reaalselt pildile ka saanud? on need kaamerad üldsegi olemas?


Seal hakatakse selle liikuva kaamerasüsteemiga ilmselt mõõtma.
Ja põhikaamera tuleb Kristiinesse reaalselt klõpsima kui Maanteeamet need taadeldud saab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 12.01.2017 16:58 

Liitunud: 17.12.2016 00:19
Postitusi: 84
http://uudised.err.ee/v/eesti/e42f5ef5- ... os-kerkima


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 12.01.2017 17:24 

Liitunud: 20.10.2012 13:09
Postitusi: 1555
printuss kirjutas:
http://uudised.err.ee/v/eesti/e42f5ef5-9bdc-40bf-8f12-64144bdd80aa/liikluskindlustuse-hind-on-hakanud-kiirenevas-tempos-kerkima

jõle huvitav et aastate viisi ajavad oma asja edasi stabiilse kahjumiga, miks siis ära ei lõpeta liikluskindlustuse pakkumist?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 12.01.2017 18:42 

Liitunud: 17.12.2016 00:19
Postitusi: 84
varikasutaja kirjutas:
printuss kirjutas:
http://uudised.err.ee/v/eesti/e42f5ef5-9bdc-40bf-8f12-64144bdd80aa/liikluskindlustuse-hind-on-hakanud-kiirenevas-tempos-kerkima

jõle huvitav et aastate viisi ajavad oma asja edasi stabiilse kahjumiga, miks siis ära ei lõpeta liikluskindlustuse pakkumist?

Ootavad kuni konkurendid loobuvad vast. Kui osa ärist on kahjumis, siis see siiski võib toetada teiste äriüksuste tegevust. Nt ostad liikluse swedist, siis võtad kasko ka juba jne. Kasum teenitakse mingilmoel ikka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 12.01.2017 23:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1364
Asukoht: Tartu.
No krt täna just tegin ja hind ikka sama, mis aasta tagasi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 13.01.2017 11:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.10.2007 22:05
Postitusi: 676
Asukoht: tln/jõgeva/v6 4x4, e91xd, b7 4mo
2005 a e60 535d atm, välja suretades nagu kerge kolin, kas seal ka see kahemassiline hooratas (nagu passat b7)? või teeb seda häält midagi muud? Saab automaat kastil ka kuidagi kontrollida miskit?(nagu manuaalil sidurit lahutades)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 86586 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5743, 5744, 5745, 5746, 5747, 5748, 5749 ... 5773  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: p2evavaras, varikasutaja ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7