Selle auto puhul on tõepoolest vajalik üksiktüübikinnitus. Lennult võttes peab arvestama vähemalt järgmiste kulutustega:
- EU tüübikinnitus (sertifikaat), maksab 700€ +/-
- Originaalmõõdus veljed ja rehvid: 225/45R17 7.5Jx17 - GTR'i 18" veljed/rehvid läbi ei lähe...
- Originaalne sisselase täies ulatuses (sinu auto puhul üks kallimaid vidinaid on originaalne õhufiltri korpus. Seda on kasutatuna raske leida, uus põhi+kaan üle 1000€).
- Originaalne väljalase täies ulatuses koos saba ja karvadega (k.a katalüsaatori osa ning summuti isolatsioonikatted). Selle auto puhul iseenesest suht odav komplekt (võrreldes näiteks keskmise BMW-ga).
- Originaalsed pidurid peavad olema. Nissani kirjad peal... ees kahe ja taga nelja kolviga.
- Tagumine udutuli vaja tekitada. Originaalosa koos lülitiga 40€ kandis. Vaja vaid ümber tõsta katteklaasid, kuna originaaltuli teispoolse liikluse jaoks mõeldud. Käib siis ühe tagurdustule asemele.
- Esituled vaja ümber ehitada. Kõige kindlam on võtta valmistoode. Xenonid lähevad minema, neid jätta ei saa. Asemele halogeenid. Hinnaklass E-tähisega valmiskomplektile 1000€ kandis (on odavamaid, on kallimaid), saad odavamalt kui ise omad vastu saadad. Kindlasti on aktsepteeritavad tuled, mis on ostetud
http://www.tj-imports.com (E-tähised lähitule elementidel peal, valgusjoonis korrektne).
- Suunatuled esipamperis ja poritiibades vaja välja vahetada DOT/SAE/E tähisega tulede vastu. Väidetavalt pidid tiibadesse sobima mingi aastakäigu Pulsari tuled. Esimesed suunad käivad R34-l esituledega komplektis (combi.light), kuid Maanteeametile seda selgeks ei tee. Võttes arvesse seadusi, siis nad ei peagi seda aktsepteerima (kui tuled füüsiliselt eraldi, siis peavad mõlemal olema ka eraldi tähised).
- Turvavööd (5 kompl) koos vastustega - ilmselt suurim väljakutse... Pole kuskilt võtta, muid asenduseks panna ei tohi... - tohid, kuid tood testsertifikaadi

Turvavööde juurde kuuluvad iseenesest ka istmed. See on asi, mille pärast võib jama tulla, kuid ei pruugi. Sul ju pole GT-T originaalistmed seal? Iseenesest ikkagi lahendatavad asjaolud

Esiistmete komplekt kasutatuna 500...1000€ vahel (suht räbalad muidugi). Hästi otsides võib leida ka paremas korras komplekte...
- Auto eest pead Eestisse tuues tollimaksu tasuma. Maksu- ja tolliamet võtab mobile.de lahti ning võtab sealt keskmise hinde ja sellelt arvutab... Hea, kui on olemas "soodne" ostu-müügi leping. Tolli jaoks peab olema ka EU-sse toomise kulusid tõendav dokument.
Kindlasti on veel midagi, mis jooksupealt meelde ei tule.
Positiivne on see, et Eestist leiab ehk mõne sarnase isendi, millelt saab vähemalt osa eelnimetatud detailidest "laenuks võtta".
Paar küsimust auto kohta... Kas said jaole, mis sul seal taga koliseb/kolises? Ehk saaksid teha lähivõtte esimese iluvõre "S" märgist? Sooviks näha, kuidas see sinna paigaldatud on.
Parimat,