Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 21:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 28.03.2017 17:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 91
SilverASH kirjutas:
Väga lahe, et sellise töö ette võtsid! Tundub, et siit tuleb üks kena pill. Jõudu, jaksu ja paksu rahakotti :)
Mootor jääb samaks?

OT Kõvatajatele:
Tõsised viripillid siin koos. Ise olete midagi enda kätega ära teinud? Hea öelda, et võta uus masin kus roostet pole. Minge ostke siis salongist uus auto, mida te ilgute siin :D Tõesti midagi paremat ei ole teha?
Krdi kõvatajad ei suuda ise midagi ära teha, unistavad vaid et kuskilt saaks odava rahaga tutika pussy-magneti ja vahepalaks virisevad teiste töö üle...
Minge tööle, mitte ärge lüpsge emme tissi, et kodus arvuti taga saaks teiste töö üle viriseda.
OT lõpp :)

Igaljuhul äge, hoian silma peal teemal.

Tänud heade sõnade eest! :)
Mootor jääb ikka samaks jah, hetkel pole kiiremat vaja.

Osad on ilmselged trollid ja pole vaja ennast käima tõmmata nende pärast. ;)

_________________
Youtube:
https://www.youtube.com/peatee_yt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 29.03.2017 22:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 91
Nonii, väike uuendus jälle.

Nagu ikka sai alguses kõik rooste ära lõigatud.
Pilt

Siis paistis alt, et seest ka veel roostes, kuhu ühegi asjaga ligi ei pääsenud. Algul oli plaanis sild alt võtta, ja roostene tükk ära vahetada, aga ei viitsinud jamama hakata ja lõikasin seest lahti, et ligi pääseda.
Pilt

Ülejäänud on järjest tükkide tagasi keevitamine, ei midagi huvitavat. Lõpuks läks keevitustele hermets peale ning plaat ette.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Vahepeal, kui krunt kuivas, siis tükeldasin esimest poolt.
Pilt
Pilt

_________________
Youtube:
https://www.youtube.com/peatee_yt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 29.03.2017 23:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2017 18:04
Postitusi: 154
Lihvi need keevituse kärnad ka maha ükskord, autorestauraator ei teeks nii.

_________________
SAAB 900 viggen


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 29.03.2017 23:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 91
Timmah kirjutas:
Lihvi need keevituse kärnad ka maha ükskord, autorestauraator ei teeks nii.

Ei, sina tuled lihvima, kaua ma ootan?

_________________
Youtube:
https://www.youtube.com/peatee_yt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 31.03.2017 23:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 91
Mul on räigelt roostevaba juhiust vaja.

Tegin siis esimese osa ka valmis, hea kerge oli teha, erilist meisterdamist polnud.
Pilt
Pilt

Keskele läks vana tükk tagasi, algul lõikasin selleks ära, et saaks alt roostet eemaldada. Korra läks karp ka külge, et taha teha koopale ja karbile kinnituskoht. Tõstekohtadesse sai toed pandud.
Siis keevitused traatharjaga puhtaks, krunt ja hermets.
Pilt
Pilt

Edasi läksid juba uksed ette, et karp õigesti külge saaks. Paari punktiga fikseerisin ära, uksed eest ja keevitama.
Pilt
Pilt

Kui karp oli keevitatud, siis käiasin keevituse maha, puhastasin kõik kohad ära, pasta peale ning hakkasin tina panema. Tina vaja veel ilusaks lihvida.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Nagu algul mainitud sai, siis ikka täiega oleks seda juhiust vaja.

_________________
Youtube:
https://www.youtube.com/peatee_yt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 01.04.2017 21:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 91
Roostevaba juhiuks.

Tänane päev algas coilide üles keeramisega, et saaks tõstukilt ilma probleemideta maha.
Coilid üleval, siis mõtlesin auto käima panna, arvestasin juba, et käima ei lähe, aga lootsin, et vaja see üks juhe plussi viia, mis süütelukust varasemalt veetud läbi miljoni ühenduse oli. Algul proovisin niisama, süüde teise astmesse ei lähe, aga mootorit hakkab ringi ajama käivitades. Viisin juhtme plussi - sama jama, teise astmesse ei lähe süüde. Panin juhiukse külge, teised hoidsid uste vastuseid all, panin "uksed" võtmest lukku ja tegin lahti, et äkki mingi signa jama, aga sellest ka kasu polnud. Ei oska isegi elektriskeemist midagi tarka otsida enam.
Pärast 2 tundi andsime alla ja lükkasime auto maha ning teisele tõstukile. Sai seal põhi ära puhastatud ja krunditud ning hermets kuivama jäetud. Kivikaitse veel peale ja siis sellega korras.
Pilt

Vahepeal, kui krunt kuivas, siis sai salongi vaiksemaks tegema hakatud, peale läheb veel mingi materjal, aga seda järgmisel nädalal, sest täna aega polnud.
Pilt

Roostevaba juhiuks.

_________________
Youtube:
https://www.youtube.com/peatee_yt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 04.04.2017 23:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 91
Roostevaba juhiuks

Põhi ja kõik kohad, kuhu kivikaitse minema pidi sai lõplikult tehtud.
Pilt
Pilt

Tagatiivale ja karpidele tina pandud, kerega lõpuks ühelpool. Nüüd veel jäänud nipet-näpet asju enne värvi saatmist - uksed osandada jne.
Pilt

Natuke salongi jälle teinud, hetkel juba esimene põhjamatt ka sees.
Pilt

Sai siis veits uuritud jälle käivitamise probleemi, tööl võtsime elektriskeemi lahti ning ajasime süüteluku juhtmeid taga. Testisime, kas vool kaitsmeteni jõuab, tuli välja, et neljale kaitsmele ei jõua, kus oleks pidanud olema. Võti teise asendisse ja ühele kaitsmele vool otse peale, lõi relee kokku ning armatuuris tuled põlesid, keerasin võtit ja auto käivitus probleemideta. Hakkasime süütelukust mööda juhet minema, pärast esimest pistikut oli juhe pooleks lõigatud ja viidud läbi relee alarmiblokki, mida enam ammu ei olnud. Pärast signabloki ära võtmist olen mitu kuud sõitnud, ei tea, kas relee ütles nüüd üles või mis, aga võtsin kõik pahna vahelt ära ning ühendasin nii nagu tehasest tuli - töötab.
Pilt

Pilt

Varsti saab jälle pesta.
Pilt

Roostevaba juhiuks

_________________
Youtube:
https://www.youtube.com/peatee_yt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 15.04.2017 01:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 91
Nädala alguses läks auto lõpuks värvi, nüüd mõnda aega rahu majas.

Aga enne seda sai tellitud esimesed tiivad.
Pilt

Katusele puurisin reelingute jaoks augud.
Pilt
Pilt

Osandasin uksed, sobitasin esitiivad, võtsin tagumise luugi küljest, et saaks luugivahe värvida.
Pilt

Läks reapeale oma aega ootama.
Pilt

Tuli aeg ja läks.
Pilt
Pilt

Viisin jupid garaaži, et seal kunagi kokku panna, saab nädalavahetusel normaalselt teha.
Pilt

_________________
Youtube:
https://www.youtube.com/peatee_yt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 13.06.2017 01:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 91
Uuendaks vahelduseks ka siis.
Alustame sellega, et oleks vaja endiselt roostevaba või taastamiskõlbulikku juhiust. Esi- ja tagastange, panoraam katuseluugi tihendit. Tagaluugile juhipoolset juhtmesarja kronsat (pilt allpool). Kojameeste hoovastik.

Kui auto oli värvi läinud, siis hakkasin udukaid ledide peale tegema. Esialgne plaan oli hiina ledid sisse pista, aga kuna nad 1:1 poleks läinud, siis kuskilt hüppasid välja Nissan Qashqai päevasõidu led tuled (püsivad kauem, kui hiinakad ka, loodetavasti :D). Tuli pooleks ning led-lambid välja koos ajuga.
Alguses tahtsime panna kahe eraldi plokiga mõlemad tuled tööle panna, aga päevatulede ning kaugtulede pistikud samad, siis sai ühe plokiga asi lahendatud.
Ilus lahendus ei ole, aga eemalduvad nad sealt 4 kruviga ning saab kohe originaalid asemele panna, vanasid kinnitusi ei retsinud vms.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Mingi hetk tulid ühed vuhvel veljed ka, päris hea hinnaga. Kõik 4 velge on 17x10, rehvid läksid PointS Summerstar 225/45.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pärast väga pikka ootamist ta saabus. Värviks Mazda 41W. Tuled Nissani omad, värv Mazda, mis järgmiseks? Škoda 1.2 TSI mootor?
Pilt
Pilt

Värvist tulles oli auto peale vintsitud, sest enam käima ei läinud. Treilajuht ütles, et tuleksin boostriga kuna aku äkki tühi, käiasin kokku minut aega vähemalt, kui lõpuks läks käima. Sain treilalt maha sõidetud, parkisin ära, suretasin välja ning proovisin uuesti käivitada - ei lähe. Boostriga uuesti pikalt käivitamist kuni läks, veidi käis ja suri ära. Lõpuks kuidagi sõitsin tuppa ära, kohe oli vaja veljed alla proovida, esimesed ei läinud, sest käivad vastu amorti.
Eriti ei morjendanud, ajasin auto välja, et õhtul oma treilaga auto peale võtta, boostri pistsin ka autosse, et omal jõul peale saada.
Treilaga kohal ning bemmile booster külge ja käivitama - booster kutu. Õnneks olin sõbraga kahekesi ja Mersul KÄSIVINTS. Lükkasime bemmi asendisse, vints külge ja läksime, sõber lükkas ning ma vintsisin, 30 minutit higistamist ja peal ta oligi.
Pilt
Pilt
Pilt

Garaažis sai kohe ette veljed pandud, praegu mingid treitud flantsid, üks pool 14mm ja teine 16mm, proovimise mõttes panin erinevad. Tulevad 15mm flantsid, aga jubedalt väljas on ratas ikka, mõtlen Camber Plate'de peale, aga siis jääks ikka imelik, sest tagant istub praegu ilma flantsita suht perfektselt. Kas saab kämbriga asi parem või vahetada esimesed veljed kellegagi 8 tolliste vastu?
Samas praegu meeldib ka nagu, teeb kuidagi laiaks auto.
Pilt
Pilt

Uksed lähevad ka raskeks ära.
Pilt
Pilt
Pilt

Värvimata kapotil hea asju hoida.
Pilt

Natuke päikest sai ka autole näidatud.
Pilt
Pilt

Klaasist luugile sai tellitud uued amordid ning proovimise mõttes ka vändaandur. Alguses tõmbasin nukaanduri maha ja pistsin seda sinna, kuju oli teine, aga pistik sama. Lendasin tööl laomehe juurde ja ütlesin, et tellisid mulle vale anduri, hakkas siis otsima õige kinnitusega andurit, käidi poodides võrdlemas erinevaid andureid, aga kõik olid samad. Siis vaatasime uuesti Realoemist, et mis tellitud sai ning siis jõudis mulle kohale, et ma proovisin valet asja. See on see, kui mootoridest midagi ei tea, lihtne end lolliks teha :D.
Samal õhtul läksin uuesti garaaži, leidsin õige anduri üles, kuidagi pärast pikka pingutust sai vana kätte ning uus asemele ja laksust käis. Päris hea tunne oli, kui ei pidanud enam autot sisse ja välja lükkama, vaid sai sõita :D.
Pilt
Pilt

Sakslased said kokku.
Pilt

Enne tagaluugi külge panemist sai juhtmestik üle käidud. Õnneks on keegi tubli mees juba lappinud seal, aga kahjuks pole joodetud kokku. Sai siis teibid maha kistud, juhtmed joodetud ning termokahanev lõpuks peale.
Pilt
Pilt
Pilt

Tagumine suur luuk lõpetas töötamise natuke enne keretöid, ei viitsinud siis väga süveneda. Nüüd kui kõik juhtmed lapitud sai ja endiselt luuk ei töödanud, siis mõtlesin, et äkki lüliti vms. Proovisime testriga lülitit - korras. Siis proovisin juhtmeid - ühelt ei tulnud vool läbi. Jälle juhtmed lahti, vastu vaatas selline poiss.
Pilt

Katuseluugile sai siis tihend ka külge pandud, loomulikult jäi see nüüd lühikeseks, venitada ka ei saanud. Plaan oleks kellegilt tihend osta ning sealt pisike tükk vahele lõigata.
Tagaluugi juhtmesarja kronsa oli ka nii ära lagunenud, et pidi panema nipparitega. Pakkuge mõlemaid asju :)!
Pilt
Pilt

Raskust läks veelgi juurde. Vaja materjali osta ning terve tagumine osa ära teha, siis saab salongi kokku.
Pilt
Pilt

Kuna ei viitsinud enam eriti kokku laduda, siis sai proovitud esitulede toonimist. Teise poole teen helemustaga ning laon nina kokku ja siis vaatab, kas kumbki kile sobib või mitte.
Pilt
Pilt

Kui viitsiks, siis teeks tihedamine uuendusi, aga üldse ei viitsi. Sellegi uuenduse jaoks kogusin hoogu ja siis tuli kogu aeg veel materjali juurde ka :D.
Ei jõua praegu kontrollida kirjavigu ja lause ülesehitusi. Loodetavasti midagi väga segast ei ole.

_________________
Youtube:
https://www.youtube.com/peatee_yt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 13.06.2017 17:10 

Liitunud: 03.10.2013 11:59
Postitusi: 204
Huvitav lugemine.
Kui endal oleks ka sellist aega tegeleda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 13.06.2017 17:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2017 19:44
Postitusi: 187
automaalri töö tundub nagu mee lakkumine.
Auto näeb ka hea välja. Kas on ka plaan tagaistmel juua šampust kahe 22. aastase modelli naba seest ?

_________________
kell 21.60 kaitset pakub mul Russalka vihmamantel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 15.06.2017 15:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
Autoehitamis teemasid alati hea lugeda!

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 16.06.2017 11:25 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
Päriiis hea !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 08.07.2017 04:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.09.2011 15:46
Postitusi: 1192
Väga kõva töö tehtud. Ette pane kitsamad veljed kui leiad. Hetkel on ikka jubedalt väljas ja rehv kah liiga stretch. Vähemalt minu maitse jaoks...
Camber ei aitaks ka suurt midagi ilmselt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 141kw '92 - HawK
PostitusPostitatud: 22.08.2017 01:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 91
Pole nii ammu uuendanud viitsimatuse tõttu. Võtsin nüüd end lõpuks kokku ja teeb ära kerge update.
Sai teisele poole siis helemust kile pandud, ning päris kiirelt otsustatud ka selle kasuks.
Pilt

Kuna katuseluugitihend jäi lühikeseks, siis sai tehtud kõne kasutajale Rinx_, et äkki tal pakkuda. Saime jutule ning läksin tihendile järgi, tagasi tulin siis tagastange, kojamehevarre mutri kattega ja uksetihendite alumiste plastikkatetega. Veel olin vahepeal Gup-tuningust 15mm flantsid ette ostnud, AudioCityst pigimati ning antenni muretsenud. Antenn suht rõve, aga sealne "hai uim" oli liiga koleda kujuga.
Pilt

Keerasin kõik amordid samuti paika, aga nüüd on selline probleem, et mingil hetkel hakkasid tagumised amordid põhja lööma suht kõva pauguga. Isegi siis lööb parema amordi põhja, kui vasakpööret teha kohapealt startides ja sõita üle rööbaste. Pole vist väga normaalne? Sõitnud olen nendega ka max 2000km. Esimestega pole mingit probleemi, tagumised tunduvad kuidagi pehmed, võiksid jäigemad ka olla. Tagumistel on veel 3cm reguleerimismaad - pole täiesti maha keeratud. Ees on suht millimeetrite mäng :D.
Pilt

Teine tagaluuk sai kergelt lahti lõigatud, et puhastada kahe pleki vaheline rooste ära ja kõik ülejäänud kohad samuti, kus olid roostetäpid. Samuti keevitasin pihusti augu kinni ja katsin tinaga. Kui luuk lahti oli, siis kasutasin võimalust ja panin pigimatti kõik täis.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pagassist millegipärast ainult ühe uduse pildi teinud, aga seegi on täiesti ära tehtud.
Pilt

Värvisin need rõvedad valged nagad klaasiümber mustaks, et ei hakkak nii hästi silma - pakkuge esiklaasi liistusid.
Pilt

Lõpuks said ka karbilaiendid külge.
Pilt
Pilt

Ühel ilusal neljapäeva õhtul sai autot pesema mindud, kui avastasin pesulas, et rehv tühi. Sõit tundus vahepeal kuidagi imelik, aga arvasin, et teest, õnneks sõita sain nii umbes 500m. Kahtlustasin, et sõitsin mingist löökaugust varasemalt läbi, kuigi kuskil sellist räiget pauku ei käinud, et kindlalt sellest oli. Tõime garaažist teise ratta ning tungrauad (sest üks ei lähe alla ja teine ei tõsta piisavalt kõrgele :D), panin ratta alla ja siis tuli meelde, et see ei lähe coilidega. Võtsin pagassist varuratta, kuid sellega sama jama - vastu coili on. Nüüd paar nädalat hiljem tuli meelde, et mul on flantsid ette ostetud, mis tol hetkel jäid velje külge ja kiirustades loll pea ei mõelnud selle peale. Kui ratas alt sai võetud, siis uurisin rehvi igaltpoolt, aga kuskil polnud mingit vigastust näha, veljel oli seespool mingi kriim, aga sellest ei saanud kuidagi rehv tühjaks joosta. Ratas autosse ja suunaga Sööklasse, õhk sisse, sel hetkel leket ei tuvastanud, kiirelt tagasi, ratas alla ning koju ära. Järgmisel päeval polnud samuti tühjaks jooksnud, arvasin, et korra äkki sai pihta kuidagi ja lõi rõhu välja. Paar päeva hiljem oli rehv jälle tühi, nädal sõitsin nii, et pidi paari päeva tagant pumpama, kuni läksin autoga pessu. Velgi puhastades järsku kuulen, et midagi susiseb, hakkasin uurima alguses rehvi, et kust tulla võib, kuni jõudsin ventiilini - vaikselt susises välja. Keerasin veidi kõvemini kinni ja vaikus majas, igaksjuhuks pingutasin kõik üle. Rohkem pole õnneks sellega probleeme olnud.
Pilt
Pilt

Mingi aeg sai Motonetist ostetud kahe niidiga oražid pirnid ja teadagi, mida tehtud nendega. ;)
Pilt

Ühel toredal päeval oli vaja sõitma minna, kihutasin veidi linnas ringi ning siis pidin lahkuma sealt, jõudsin 90 alasse, sõitsin veidi ja mõtlesin autot kontrollida, veidi kahtlane oli. Jäin seisma, hüppasin välja ja parema ratta juurest tuleb kergelt tossu, lõin kapoti lahti - midagi. Vaatasin uuesti ratta juurde ning endiselt tossas, suretasin auto välja ja uuesti vaatama - tossab. Velg oli päris korralikult kuum. Keerasin rattad risti, et näha midagi, aga head vaadet ei saanud. Siis tuli mõte stange eest võtta, et asjale parem selgus saada, õnneks hoiab stanget neli 17 mutrit kinni, võtsin tagant veljepoldi võtme ning kruttisin stange eest. Targemaks eriti midagi ei saanud, ainult seda, et pidur oli vist kergelt peal, sest ketas oli räigelt tuline :D. Pidurdades kiskus vasakule, muud nagu midagi aru polnud saada.
Pilt

Kuna olin Laagri silla alt juba läbi sõitnud, siis oli ainuke tee edasi 110 alasse ja Sauel ümber pöörata, 80ga töristasin ümberpöördeni ning tegin peatuse, et jälle kontrollida/jahutada. Katsusin velge ning see oli veidi maha jahtunud, tagasi lasin 110ga, linnas jälle peatus ja oli täitsa normaalne juba. Testisin linnas edasi, pärast väikest tiiru oli velg jälle soe, läksin tööle ning tõmbasin ratta alt. Ketas oli kergelt sinakas ning näha, et kuuma saanud. Põhjuseks oli see, et kaitsekumm supportil kolvi ja kolvipesa vahele jäänud ning liikus üldse raskelt seal. Sai siis mõlemad esimesed supportid maha võetud ning hooldus tehtud, pärast seda saab autot isegi üksi lükata - terve aeg on parem esimene pidur kergelt peal olnud. :D
Pilt
Pilt

Ja tänapäevas me olemegi, sai kella 5 ajal linnas korra sõidetud, kui ummikus seistes auto 3 sekundit puterdas ning välja suri. Ega ta enam käima ka läinud, panin naise rooli ja hakkasin autot lükkama, õnneks suri heas kohas ära, 5 meetrit lükata kohta, kus enam liiklust ei seganud. :D Kahtlustan, et äkki andis kütusepump otsad, pole jõudnud uurida.
Pilt

Mõned ilusamad pildid ka.
Pilt
Pilt
Pilt

Kuu lõpuga saab ülevaatus läbi ning see aasta enam uuendama ei hakka - varakult talveunne ära.

VEMO kütusepump on normaalne?

Keegi targem äkki oskab öelda, kas tagumised coilid on juba ära surnud või mis jama nendega olla võib?

Võib PS'i pakkuda praeguste velgede(koos rehvidega) vastu 18" või 19" velgi koos või ilma rehvideta.
Müügiplaani pole, kuid kui midagi huvitavat pakutakse, siis võib vahetusest mõelda, praegused jäävad veidi väikseks.

_________________
Youtube:
https://www.youtube.com/peatee_yt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7