m300m kirjutas:
Nii kogemusest Continental premium contact 6
245/40/18 uuena olid 8mm ja ühe suvega on mustrijääk 4,5mm tagumistel ning 5mm esimestel.
Auto lexus gs
Paneb ikkagi mõtlema,kas pea 5sotti jooksu eest on mõistlik diil ja see veel omahind oli eelmine aasta(poes veel kallim)
Muidu on rehv suht vaikne,hea pidamine jne Aga aga sisuliselt kaks suve ja viska minema.
Ma nõustun, ei ole mõtet kulutada liigselt. Isegi kui odav ja kallim rehv kestaks võrdselt.
Kallimal rehvil on parem pidamine, lühem pidurdusteekond. Pidurdusteekond vähemalt peab paika. Euromärgiseid vaadates, siis paljud odavad on A ja B tähisega.
Rehvitestides tuleb ka millegi järgi reastada. Kui suur see erinevus igapäevases kasutuses on?
Milleks autole kõige kallim rehv, kui liikled ainult Eestis, legaalsetel kiirustel. Rahuliku sõidustiiliga. Sõna pikkivahe tähendust tead ka. Ja mis veel kui autol kasko. See teeb olukorra eriti lihtsaks. Sõidad tagant otsa teisele. Tänu sellele 1 meetri pidurdusmaa kaotusele auto kannatab rohkem. Omavastutus on ikka sama. See kallite rehvidega mees aga magab seal roolis ja kütab veel suurema kiirusega ees olevale autole sisse.
Odav tootja Nexen:
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=28215Eriti odavat jama tõesti tasu alla panna, kuid üle ei ole ka mõtet maksta. Rehv ikka vastavalt vajadusele.
Odavatel rehvidel üks miinus on. Need sõidad kulumispunnideni ja siis on kõik. Vähe varem hakkavad juba tunda andma, eriti märjal teekattel.