Ma olen selle auto omanik.
Jah, hind oli selline, sest ostes oli kere räämas, mootori seisukord mitte just kiita, täiesti lambiveljed all, istus kõrgel ning üldse poldud väga hoolitsetud. Hind oli soodsam kui nüüd, sest auto seisis inimesel lihtsalt aias ning ta ei kasutanud seda, võttis ainult ruumi.
Mida ma olen sellega teinud? Heaperemehelikult hoolitsenud, vahetanud kõik õlid, filtrid, pannud alla korralikud rehvid, korralikud veljed, mis teevad auto kenamaks, kaasa annan veel ühe ringi velgi.
Autole on tehtud ka keretööd - probleemsed, tagumised tiivakaared on roostest puhtaks aetud ning laiendite all on kõik kenasti rooste vältimiseks ära tehtud. Tiivalaiendid jah, pole vast igaühe maitse, kuid mõtlesimegi, kas jätame nii nagu kõigil on ehk lihtsalt mingi tiivakaar või tõmbame laiemaks ka. Mõeldud-tehtud ja disaini osas universaalset tiivakaarelaiendit ei viitsinud teha, jättis liiga sellise äraleierdatud mulje juba.
Mis veel? Taga on 30mm flantsid, nelja ratta pööramine töötab, kere on poleeritud ning see, et passis ongi just see 2.2 mootor, teebki kombo haruldaseks. Hind? Aga ole mees ja tule tingi alla, või kui ei taha osta, siis mis sa siin ikka niisama õli tulle valad ja mind mingiks halvaks inimeseks tembeldad. Miks ma sulle selle hinna viskasin? Sest ma olen imestunud, kui laheda auto sai sellise hinna eest ja ma ei häbene seda ka välja öelda.
Praegune hind ongi seetõttu, et vaadates nt naaberriikides (Läti-Leedu ma välistasin, võtsin Rootsi ja Soome) olevate 2.2 4WS hindu, on mu oma väga okei.
Ilmselgelt pole tegemist BMW-ga, mis enamikele meeldib jm, kuid Hondal on omad võlud ning omad fännid - kellele meeldib, sellele meeldib, nagu ikka.
|