Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 20:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 159 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 06.04.2017 23:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.09.2011 15:46
Postitusi: 1192
Olen sõitnud sellise tahmaja taga ja on päris rõve. Sihilikult küll sellist asja ei peaks tegema oma autole. Kui hakkab tahmama tuleks just auto korda teha.
Suht sama teema tegelt nagu xenonitega või ledidega udukates, teisi segab ja pimestab kuid omanikul savi - tal ju kõik ilus tore.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 18.04.2017 02:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
Te saate asjast natukene valesti aru. Mis te arvate, et olen kodus ja genereerin ideesid kuidas teistele mingit jama toota? Tahtsin lihtsalt jõudu juurde saada ja olen kannatamatu, tahm on lihtsalt suuremate pihustite tagajärg ja ongi kõik. Ja võite rahulikud olla, peale remapi enam nii sellist tahma ei tule, sai juba 1.7bar juures uue turboga proovitud ja tahm oli minimaalne. :)

Igaljuhul siin siis audiklubi postituse copy paste, kuna ei viitsi nii pikka teksti uuesti "natukene teistmoodi" kirjutada. Ja olen nõus muidugi, teistel on ikka halb taga sõita, kui selline tahm. Aga normaalselt sõites pole tahma paaegu, et üldse. :)

--------------------------

Hei!

Pole päris pikalt juba midagi siia kirjutanud. Niisiis on mul kohati häid uudiseid ja ka halbu.
Alustame siis algusest.
Eraelus oli probleeme ja läks üsna kehvasti tol hetkel. Juba kuu aega tuli ülepäeviti mingi uus üllatus. Kas siis haigus või miskit muud. Päev peale terveks saamist, mõtlesin, et lähen autoga üle pika aja ringi sõitma. Ilus pakane, mõnus vaikne ja lumine ilm. Õhtupoolikul sai siis sõbraga räägitud - mõeldud, tehtud. Lähme jäärajale. Jäärajale jõudes oli tuju laes ja kõik nii nagu peab. Rada oli eelmise aastaga võrreldes kõvasti muudetud. Kitsam, kaldale lähemal, pikem ja kurvilisem. Ütlesin veel sõbrale, et seal kaldapoolsemas osas ei hakka paarutama, et võtame rahulikult. Ei suutnud ennast ikkagi tagasi hoida. Vajutasin pedaali, lund viskas üle auto, kiirus oli üsna arvestatav ja auto 90 kraadise nurga all. Juhiaknast hästi enam välja ei näinud, kuna see oli lume tõttu ära tuisanud, vaatasin piilari tagant välja ja ups, kallas tuleb ligemale. Pidur põhja, proovisin veel 3 korda tagurpidikäiku ragistada. Ei miskit. Paar sekundit vaikust ja plaks. Kaldasse ma "driftisingi". Õnneks endaga midagi ei juhtunud ja kõik ok. Sõber vaatab siis ringi: "kuule, üks aken sassis...", vaatab korra veel:"teine ka!"
Mõnus, süda sees käis ja tunne oli üsna masendav. Sõitsime siis mandrile ära, et vigastused üle vaadata. Astusin siis välja ja 2 külgmist akent kildudeks. Mõned mõlgid, kriimud, siit sealt värvi maas, piilarikatted kriime täis, akna ümber olevad liistud omadega läbi, tagumine nurgatuli tükkideks, katusereeling kriime täis ja pool kõver jne. Ühesõnaga kokkuvõttes ei midagi hullu tegelikult. Enne kallast kuskilgi 1m jäi auto seisma tänu mingitele tugevamatele okstele, mis siis tekitasidki kahjustused. Pärast muidugi sai mõeldud, et oi kui oleks nii ja naa teinud, aga tagant järgi on kõik targad. Igaljuhul aega tagasi kerida ei saa ja mis tehtud, see tehtud. Rahadega üsna kitsas seis, mõtlesin siis kuidas see masin nüüd jälle liikvele saada. Siinkohal suured tänud kasutajale Petu, kellelt sain siis 2 tagumist klaasi ja nurgatule.

Panen veidike pildimaterjali ka jutu vahele.
Pildi pealt tundub kõvasti valgem, kuid tegelikult oli üsna pime.
Pilt
Vigastused:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Üks klaas sai liis lastud vahetada ja ukse oma vahetasin ise:
Pilt
Poolteist kuud depressiooni läbi elatud ja masin jälle liikvel.
Pilt
Pilt

Tagurpidikäigu tuled ei põlenud juba väga pikka aega, samuti tagumine udutuli, mis senini on müsteerium, voolu peale ei tule, juhtmed korras....Aga tagurpidikäigu tuli ei põlenud käigukasti küljes oleva lüliti pärast. See sai siis uue vastu vahetatud ja kõik timm. Samuti lekkis pidurivedelikku päris ohtralt, sinna said samuti uued tihendid ja sai ka see korda.
Pilt
Tagurpidikäigu tuledesse said siis ledid pandud, tänud kasutajale mariusv ledide eest!
Pilt

Väljas juba päris ilusad ilmad...hmm, võiks suvekad alla panna.
Talvekatele viimane tsau öeldud
Pilt
ja tere taas, suvekad.
Pilt
Ühel kapslil siis oli paar kõrva puru ja see metall rõngas oli nibin nabin seal kuidagi kinni. Mõtlesin, et eelmine aasta püsis ilusti, vast püsib see aasta ka - vale, ei püsinud. Kuhugi minema ta lendas, sõitsin tee läbi, kuid ei leidnud. Nüüdseks siis uus juba tellitud, peaks jõudma selle nädala lõpuks.
Pilt

Sain siis kasutaja kuno666 käest 10vt kolde ja wg. Kolle vajas tsipa keevitust ja seda ta ka sai.
Pilt

Kuna vanad kleepsud sai maha kakutud ja uued olid naljapärast juba tellitud, sai need külge pandud. (maitse asi, kellele meeldib, kellele mitte, minusilmis päris okei ja lihtsalt toob huumorit argipäeva).
Pilt
Pilt
Sai auto üle pika aja ära ka pestud, mis muidugi avaldas rooste.
Pilt
Pilt

Järgmine etapp siis. Poodi, K24 ehituse jaoks asju tellima.
Pilt
14.04.2017 sai siis ehitus algust ja auto sõitis juba 15.04.2017 öösel. Valmistas alguses päris palju pettumust, kuna ei vastanud minu ootustele. Tundus nagu liigub edasi halvemini kui originaal turboga. Järgneval päeval sai siis uuritud ja mõeldud milles võib viga olla. Kuna sõitmise ajal oli alguses kõik okei ja hiljem hakkas selline katkendlik susin ja auto jõnksutas. Selge, rõhuleke. Sai siis laiali hakatud vaikselt kakkuma, ja joppamise peale tõmbas sõber sisselaske silikooni ja see tuli lihtsalt otsast ära. Klamber oli lahti. See sai kinni pandud ja kõik kokku ja kohe proovitiirule. Vunts 500 peal ja megahea olla. Pettumus oli automaatselt kadunud ja olin autoga väga rahul. Kõik oli täpselt nii nagu ma ette kujutasin. Sai siis paar korda vajutatud ja "pshhh", cooleri küljest lendas rõhuvoolik lahti. Said uued ja tugevad klambrid pandud ja nüüd kõik tip-top.

Enne ehitust, teadsin, et klapikambrikaane tihend ka lekib ja mitte vähe. Sellepärast piltide peal algselt kõik õline ongi. :D Aga see sai kõik puhastatud.
Pilt
Pilt
Pilt
Välja- ja sisselaske kollektorite poldid jne tulid kõik ilusti lahti, näha oli muidugi, et neid varem lahti polnud võetud.

10vt kolde sobitamine
Pilt

Downpipe flants sai siis uus keevitatud ja wastegate'ile sai screamer tehtud.
Algselt siis screamer selline.
[/img]https://www.upload.ee/image/6917429/20170415_223514.jpg[/img]
See tahmas marudalt sumpat, seega sai sirgeks lõigatud.
Pilt

Samuti sai tehtud ka õli ja filtrite vahetus.

Mõned videod ka siis K24jast.
Esimene käivitus:
https://www.youtube.com/watch?v=cP0JEnquMf4
Kerge ülevaade vms
https://www.youtube.com/watch?v=ST7L3PKMbqE&t=1s
Ja väikene tõmbe ja screameri heli video
https://www.youtube.com/watch?v=7YR56JyZ2yg


Lõpp hea, kõik hea. Edasised plaanid siis, polü diffripuksid, auto ülevärvimine(rooste ja mõlkide eemaldus jne. Uksed ja tagumine luuk tahavad vahetust, jääraja õnnetuse tagajärjel tekkinud mõlgid ja tagumiste tulede ümber rooste ja mõlgid. Uued uksed ja tagaluuk olemas). Samuti tahaks ka uut softi ja autot veel madalamaks saada. Loodetavasti suudan suve jooksul selle raha kokku ajada, et see aasta kõik need asjad ära teha.

Suured tänud kasutajale Siim89 flantside ja tihendite eest, kasutajale kuno666 juppide ja laialdase info eest ja suured suured tänud heale sõbrale Martinile, kes aitas siis selle K24 ehituse teoks teha!

Stay tuned
sector


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 19.04.2017 15:37 

Liitunud: 20.10.2012 13:09
Postitusi: 1632
kirjutad küll et naljapärast ja huumor, aga mida sa tegelikult nendest kleepsudest ootad? ei küsi mõnituse mõttes, lihtsalt huvitab mida nende paigaldaja ise arvab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 19.04.2017 20:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
varikasutaja kirjutas:
kirjutad küll et naljapärast ja huumor, aga mida sa tegelikult nendest kleepsudest ootad? ei küsi mõnituse mõttes, lihtsalt huvitab mida nende paigaldaja ise arvab.


Nii nagu kirjutasin, nii ongi. Pole mingit tagamõtet nendel kleepsudel, seega ei oota mitte kui midagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 25.06.2017 06:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
Tervitus.

Vahepeal üht-teist juhtunud ka. Hakkas siis mingiaeg rõhuga probleem tekkima. Peale maanteesõitu üle 0.6bar ei ehitanud, varasema 1.1bar asemel. Vaatasin torustiku üle. Lekkeid pole...Sai siis hakatud proovima sõbraga, et mis viga võib olla. N75 pimedaks, map pimedaks jne. Küll sai kõike proovitud ja lõpuks mapi pimedaks tegemisega hakkas asi toimima ja puhus miskit 1.9-2bar. Paar päeva sai nii sõidetud ja siis hakkas langema...1.5 jne. Kuni siis 1barini. No kuskil peab leke olema, mis muud?! Torustik uuesti üle...kõik korras. Kolded said üle vaadatud ja rõhutest tehtud, ikka korras...Müstika. Seejärel sai wastegate'i kaanele auk puuritud ja polt sisse. Et saaks rõhku reguleerida. Toimis ilusti aga üle 1.4bar siiski ei suutnud puhuda. Sai siis mingi 0.9bar peale keeratud ja nii sõidetud mõnda aega, kuna viskas lõpuks üle. Uuesti lekke test - tulemus, intercooler surnud ja lekib mõnusalt. See sai siis uus(kasutatud) võetud ja neljapäeval külge pandud. Maha kakkudes muidugi selgus, et stangetala üks kinnitus mingitmoodi puru. Tore. Stange eest, cooler vahetatud - testima! Kõik perfektne. Lekkeid pole, hea meel. Nüüd siis auto paar päeva ilma stangeta ringi seilanud. Tuleb see tala korda teha ja stange ette tagasi panna.
Sellega korras, järgmine probleem. Käigukasti padi kaheks tükiks. Selge, uus ligi ja lammutama jälle. Sai siis vanal üks polt ära murtud ja kätte ma ta sain. Uus polt ja uus padi asemele ja sellega kõik korras jälle.
Järgmine probleem siis, ees, keerates miski plõksub ja kolksub. Alguses ei pööranud nagu väga tähelepanu ja mõtlesin, et sügisel said just kõik uued jupid, et mis nüüd?! Vaatasin esimesi rehve, sisemised ääred kadunud. Selle mure lahendusjärgu saab teada peale neljandat juulit(läheb sildade kontrolli).
Vahepeal surid ka esimesed kabariidid ära. Juhhei, mis järgmiseks.
Mis muud, klapikambrikaane tihend lekib, seekord aga eest otsast, mitte tagumise poole pealt.

Tõmbab vaikselt juba motivatsiooni alla küll, kui pidevalt mingi probleem ja 3tkm sõitnud rehvid juba siledad. Vähemalt liigub üsna mõistlikult edasi 1.9bar peal. :D Seegi hea, aga minu õnne juures kauaks sedagi jätkub.
Eks see suvi siis vaikselt kogun raha ja üritan järjest arendada ja ehitada teda, seni kuni jälle mulle plaksu vastu nägu lööb ja alguses tagasi olen. :D
Roosteuss on ka ustel ja tagumisel luugil maru jubedalt kallal. Loodetavasti saab see aasta auto üle värvitud koos korralike paneelidega.
Muidu sõidab, sidurdab ja pidurdab - VEEL.

Eks siis ootan, mis see C4 mulle järgmises peatükis pakub. :D

Ahjaa, kõik cooleri torustiku ja sisselaske torustiku klambrid said ka tugevate vastu vahetatud, kuna need nõrgemad kippusid lekkimist soodustama.
Muidugi üks hea asi ka - kliima sai ära täidetud.

Veidi pildimaterjali ka, kuni järgmise korrani!

Klambrite vahetus :D
Pilt
Pilt
Kliima täitmine:
Pilt
Uus kasti padi:
Pilt
Vana padi :D
Pilt
Vana intercooler:
Pilt
Uus kasutatud cooler:
Pilt

Ja hetkel siis selline:
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 25.06.2017 17:22 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
See EGT padi kestab sul seal 500km võib olla.

Ma tegin endal lõpuks nii, et võtsin suvalised padjad, karestasime ära, kereliimi tuugalt täis ja kuivama mõneks päevaks. Siis mõlemale poole metallist plaadid vastu, et see sitt sealt ennast välja ei hakkaks pressima. Seline lahendus jäi minul igikestma.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 25.06.2017 18:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
Tanel kirjutas:
See EGT padi kestab sul seal 500km võib olla.

Ma tegin endal lõpuks nii, et võtsin suvalised padjad, karestasime ära, kereliimi tuugalt täis ja kuivama mõneks päevaks. Siis mõlemale poole metallist plaadid vastu, et see sitt sealt ennast välja ei hakkaks pressima. Seline lahendus jäi minul igikestma.


Hmm, jäigaks ei jää, et käiguvahetustel maru põrutama hakkab või vibrama vms? Maksis ta 7euri, seega eks näha ole kaua ta kestab. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 25.06.2017 22:04 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Päris jäik pole, jääb ikkagi vedrutama aga suht hästi peab tegema selle süsteemi, sest muidu need plaadid mis vastu suruvad võivad kasti enda kinnitust kuidagi minna ja siis tuleb kõik keresse. Peab vaatama, et see originaalpadja korpuse sisse jääv osa ikka tööd edasi teeks.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 16.08.2017 01:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
Tervist...

Kirjutan siis veidi pikemalt ja veidi tumedamates toonides. Motivatsioon on langenud tohutult ja hetkel üsna nõutu - mida edasi teha?

Esiteks siis vigu on ikka tohutult. Mainin ka mõned ära:
*Kliima lekib(ilmselt radikas)
*Esimene klaas on oma aja ära elanud ja ootaks vahetust
*antenn ei tee oma tööd ja miskipärast uus juhe talle veetud, enamasti ühtegi sagedust kuskil ei leia, peale suuremate linnade.
*klapikambrikaan lekib(jälle!)
*esimesed uksed on väga jubedalt ära vajunud, juhiuks ei taha aegajalt üldse kinni minna.
*paljud puksid surnud, tänu millele sööb ka esimesi rehve(jälle!)
*tagumine udukas ei toimeta, miskipärast ei tule voolu peale
*keskluku süsteem ei toimeta samuti korralikult, juhiuksest paneb ainult juhiukse kinni-lahti, kõrvalistuja poolelt aga paneb kõik kinni-lahti. Samuti süüteluku jaoks üks võti ja uste jaoks teine, mis on vaikselt juba ära tüüdanud. Samuti ka juhiukse aken käib vastupidi, kui vajutad kinni, tuleb lahti jne.
*Katuseluuk teeb krõginaid ja tuleb poolviltu lahti, samuti ka tihend pooleks ja oma aja ära elanud(EI LEKI VEEL!)
Järgmiseks siis rooste, rooste ja veelkord rooste. Panen siia ka pika pildirea nii roostest kui ka paljudest defektidest:
Esimene stange, keegi tagurdas 2 nädalat peale S nina ette saamist sisse ja võttis ka stangevõre kaasa.
Pilt
Kapotil muidugi kriime ka, aga nendest ei hakanud pilti tegema
Pilt
Niisiis karbid, tugevad ja ei roosteta, kuid on mõne hea löögi saanud ja on kortsu löönud...Samuti tagumistel osadel tehase tungraua kohad kadunud.
Juhipoolne karp
Pilt
Kundepoolne karp
Pilt
Pilt
Siis kui ilma stangeta sõitsin mõnda aega, sõi ka juhipoolse esimese logari ära.
Pilt
Oma enda lollus
Pilt
Pilt
Mõlgikene juhipoolsel tagumisel tiival
Pilt
Juhipoolsed piilarikatted - peale oma lollust.
Pilt
Pilt
Juhipoolne A piilar miskipärast krõbiseb...
Pilt
Üks rehvidest ees siis, juhipoolne, kundepoolne kõvasti paremas seisus.
Pilt
Tagumise osa rooste seisukord siis:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Tagumise stange ja kere vahel on ka miskipärast selline pragu...
Pilt
Tagumise stange seisukord, eelmine oli halvemas seisus. Ja tagastangel kõvasti rohkem defekte, ei hakanud lihtsalt kõigist pilte tegema.
Pilt
Pilt
Järjekorras järgmised - tagumised tiivad
Juhipoolne
Pilt
Kundepoolne
Pilt
Kõige hullemad - UKSED!
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Juhiukse lukk ja link ka katkised. See juhtus talvel, kui ukse kinni tõmbasin ja pärast sellise vaatepildi avastasin.
Pilt
Nüüd siis hiljutise probleemi kallale. Veljel murdus kodar pooleks. Löökauku ega midagi saanud pole minu käes. Aga varasemalt oli kodara tagant keevitatud ja üsna jubedalt. Kahjuks sellest meistriteosest pilti ei teinud. Velje keevitaja ütles, et väga seda velge võtta ei taha, kuna enamikel juhtudel pidavat teisest kohast katki minema. Aga võttis ikka, muidugi ilma garantiita.
Pilt
Auto hetke seisukord siis:
Pilt

Defekte leiaks kindlasti veel palju, mainisin ja pildistasin lihtsalt suuremad nendest.

Kuna see auto hakkab vaikselt juba depressiooni tekitama, siis ei teagi mis ta saatus on. Kas lähebki siis juppideks või...
Ehk on viga minus ja see auto lihtsalt ei sobi mulle või on antud eksemplar oma aja lihtsalt ära elanud. Ma ka ei tea.
Igaljuhul, kui suudan otsusele jõuda, annan kindlasti märku, mis temast edasi saab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 16.08.2017 02:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.09.2011 15:46
Postitusi: 1192
Tundub tõesti et see auto on oma aja ära elanud ja juba pikka aega karjub eutanaasia järele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 16.08.2017 07:11 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1119
Asukoht: Pärnu
kas sa oled peast idioot, et sellist velge keevitama hakkad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 16.08.2017 08:05 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
sector kirjutas:
Tervist...
Kirjutan siis veidi pikemalt ja veidi tumedamates toonides. Motivatsioon on langenud tohutult ja hetkel üsna nõutu - mida edasi teha?
Esiteks siis vigu on ikka tohutult. Mainin ka mõned ära:


viewtopic.php?f=48&t=130877&hilit=audi&start=90
:D

Loobusin ka mina lõpuks rooste pärast. Kaalusin veel tõsiselt varianti klaari kere peale kõik ringi tõsta aga muid asju juba ees ja ei viitsinud enam.

Aga sa oled siin teemas korduvalt silma jäänud sellega, et remondid mingi sitaga enda autot. Ära pane mingeid EGT pukse jne. Jäädki vahetama neid. C4 kestab esimesed 400-500k originaaljuppidega hästi ja edasine alternatiiv on ainult lemf või TRW. Ja nende juppidega ei kesta ka never nii hästi.

Kõike muud vahetadki kohe jälle nagu ma mainisin.

Kui plaanid siiski kere elustada (mõttekas kui sul kandev osa korras, sest minul oli vastupidi. Väljast nägi OK välja aga näiteks amordikann mädanes läbi ja lansekas läks pooleks)

Mul on enda auto küljest pakkuda väga hea kapotitoorik ja 3x ukseplekki

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 16.08.2017 09:30 

Liitunud: 20.10.2012 13:09
Postitusi: 1632
uskumatu kui laiba autoga keegi viitsib sõita, ma oleks ammu kaalule sõitnud siukse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 16.08.2017 09:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 21:57
Postitusi: 2079
Asukoht: Tallinn
Väga paljude C4 kerede teema kusjuures, et kui tehnika on normaalne, hea velg all ja auto puhas, näeb kaugelt suht viisakas välja, aga lähedalt ei kannata kriitikat.
Kuna tundub, et sind ennast väga häirivad need läbiroostetanud kohad jm iluvead, siis polegi midagi teha. Seda kere lappima hakata tundub pisut mõttetu - okei, karbid on head, aga see et need täiesti kõverad on, nullib sellegi plussi ära.
Seega - kas pane ise silm kinni, vajadusel lapi mõned hullemad kohad käepäraste vahenditega ära ja pauguta edasi, leia kuskilt sile isend ja viska paremad asjad praeguse pealt sinna ümber, või siis müü kogu auto maha inimesele, keda need "kosmeetilised vead" ei häiri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 Avant TDI Quattro | sector
PostitusPostitatud: 16.08.2017 13:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2013 20:39
Postitusi: 96
moribundity kirjutas:
kas sa oled peast idioot, et sellist velge keevitama hakkad?


Mis põhjusel siis seda velge ei tohiks keevitada? Ei tasu kohe haukuma hakata. Saad ju normaalse inimese moodi ka kirjutada.

Karpidest saab veel mõlgid välja tõmmata jne. Aga lihtsalt kas sel mõtet on, on iseasi. Samuti pole mul huvi mingi BMW vastu ja raha, et miskit muud hetkel ligi võtta. Seega eks näis, mis sellest raipest saab.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 159 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7