Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 02:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu
PostitusPostitatud: 26.10.2016 09:40 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Malatesta toodab Pirelli mustriga kruusakaid küll, kusjuures tugevale karkassile ja hea hinnaga. Nüüd, kus rahvarallis sportrehv keelati, JOKKitatakse nendega (M+S e. tänavalegaalne).

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu
PostitusPostitatud: 26.10.2016 17:10 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Malatestad Pirelli mustriga ja Poolakad Michelini mustriga. Mölemad M+S ja E tähistega. Mölema rehvi tootjad on need liigitanud kui Sportrehviks - kruus. Tehnilistes reeglites kruusarehvid keelatud pole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu
PostitusPostitatud: 26.10.2016 18:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
zed kirjutas:
Hea lugemine, üks väheseid teemasid, mida jälgin!
Mis rehvid need Maladetsid on? Mingid nn Poola kruusakad või?
Ma vaatan, et kaardilugeja ka sportrallist! Nii peabki tulemus tulema! 8)

Tore kui kellegile ikka meeldib ja hoiab mu tegemistel silma peal. Arvasin, et kirjutan siia iseendale :D Kaardilugejal ka kindlasti oma suur roll sellel tulemusel jah ;)
Malatestad jah kuidagi Pirelliga seotud. Mina kasutan siis sellist mustrit(täiesti tavalised proti talvekad): http://rallyegummis.de/Malatesta-Polaris-RG-15
Pildike ka(inetu pardipoeg :( ):
Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu
PostitusPostitatud: 27.10.2016 08:52 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
Õnne ja edu edaspidiseks.. :rokib


Peaks ka enda teema ära tegema, peale Laupäeva hooaja lõpp ka, siis vast tekib aega.

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu
PostitusPostitatud: 05.12.2016 21:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Viimane rahvaralli sellel hooajal toimus Saaremaal. Loomulikult ei saanud minemata jätta kuna punktiseis oli selline, et kolmas koht oli lahtine. Hea õnne korral oli isegi teine veel püütav. Läksin selliste mõtetega, et seekord panen kindla peale ja kiireks sõiduks kahjuks võimalust pole(liiga palju kaalul). Samas ei saanud muidugi ka päris piima järele minna. Tingimused olid päris kohutavad, sest sellisel kiilas jääl pole tava rehvidega suurt midagi teha. Esimesel ringil sõitsingi puhtalt ja vältisin teelt väljasõitmist ning rehvi puuteid(esimene puude 20sek., teine 40sek., kolmas juba minut trahvi). Hooaja kokkuvõttes minu ees(vahe 3 punkti) olev kutt tegi esimesel ringil kohe apsaka ära(kaotades kraavis 5 minutit). Nüüd oli mu ülesanne lihtsam, kuid samas oli pinge suur, et ise jumala eest ära ei käkiks. Esimese ringi tulemused tulid seinale, siis sain kerge ehmatuse ka. Koht oli kaheksas(noh, ma isegi uskusin seda, sest sõitsin tõesti ettevaatlikult), kuid kui aegu vaatama hakkasin, avastasin mingi imeliku katse aja. Meil oli endal ülesmärgitud kahe esimese katse ajad(karusselis sõidetud sama katse) järgmised: 3:10 ja 3:02, tulemustes aga teise läbimise aeg 4:02. Kui juhtisin sellele tähelepanu, siis muidugi see muudeti õigeks. Sellega tõusin neljandaks. Kaotust klassi liidrile 23 sekundit vms. Sellega olin juba rahul. Hiljem selgus, et üks ees olev ekipaaž oli rehvi puute saanud ja sellega tõusime koha võrra, kolmandaks.
Teise ringi alguses, aga juhtus katse lõpus selline asi, et väga keerulise ja ohtliku koha peal(kus pooled šhikaani otseks sõitsid) oli vahetult enne šhikaani sise kurvis inimene teepeal. Küll servas, aga kuna oli pime, siis ma märkasin teda viimasel hetkel. See oli kerge ehmatus ja plokkisin kuidagi kaardilugeja nii välja, kes muidugi ütles ilusti mis ees tuleb, et märkasin šhikaani viimasel hetkel. Teha polnud midagi ja lasin auto risti ning rehvidesse. Ukerdasin seal veidi, et uuesti sõitma saada. Trahvi ei saanud, kuna võeti arvesse ohtlik moment publikuga, aga aja kaotust ei saanud tagasivõtta. Lõpus selgus, et olin kaotanud kolmanda koha Saaremaa Rahvarallil 1,4 sekundiga. Sellest oli küll kahju, aga õnneks ei mõjutanud see aasta kokkuvõtet ning kolmas koht oli olemas. See mis eelmine hooaeg jäi 10,4 sekundi kaugusele, sai see aasta täidetud :thumbup: Auto on korralikult šhampusega koos hetkel 8) Pritsimisest on isegi video olemas, aga ei hakka seda siia panema(maja taga suht. pimedas parklas tehtud ja ei midagi erilist). Kahjuks polnud seekord ka kaamerat autos, aga ega seal polekski midagi väga vaadata(hoogu ju polnud :D )
Hooajal oli küll ainult kolm rallit, aga areng oli päris suur ja ise olen väga rahul, ilmselgelt.
Uuest hooajast rääkides, siis kõik on kahjuks lahtine ja hetkel ei oska midagi õelda. Auto on väga inetu ja kehvas seisus(visuaalselt), aga samas kiire kui krt :mrgreen: Eks mõned stardid vast ikka teen. Rahaliselt pole midagi kiita. Uus kere olemas, töökoda olemas(väljaspool tööaega), aga perega tahaks ka olla ja nad väga ei lepi sellega, et olen pikad õhtud rallika kallal. Eks autol palju muud ka vaja, peale kerevahetuse. Sellega seonduvalt oleks vaja kõik kuluosad äravahetada(pidurid, laagrid, puksid, mootor vajab rihma, kaane mahavõtmist, kollektoriga tegelemist jnejnejne).
Panen siia esimesed pildid, mis netti lekkinud:


Pilt

Pilt

Karikad siis sellised:


Pilt

Varbolas saavutatud kolmanda koha medal ka ühtlasi siia siis:


Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu
PostitusPostitatud: 12.02.2017 21:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Vahepeal sai natuke putitatud ka autot. Taga nüüd uued kettad ja klotsid. Lisaks hakkas lekkima üks piduri mansett. Vahetusse läks kolb koos tihenditega. Ees ootab sillastend ja pidurivedeliku vahetus. Hetkel on sees ate blue, asemele läheb Motul.
Kuna uuel hooajal peab auto hea väljanägema, siis sai välimust natuke värskendatud. Tuiskasime nn. rekka värviga üle, neli kihti ja viie meetri pealt on auto täitsa kenake :D Värv sai veidi erksam kui originaal. Kuna kere palju pihta saanud ja aastaid piinatud, siis muidugi erilisi pingutusi ette ei võtnud, ilmselgelt.
Sponsoreid on natuke tekkinud, kleepsu on hetkel lisanud küll ainult üks, aga läbirääkimised käivad paariga veel :hail Samas ega kerge ikkagi pole ja sõidame siis kui saame.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu
PostitusPostitatud: 14.06.2017 23:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Aasta alguses käisin Pandivere rallil, tulemust ei tulnud, kaks korda sain ratast vahetada ja üleüldse oli sõit üle kivide ja kändude. Rehvid olid oma aja juba 5 sõitu tagasi ära elanud, aga kuna terved, siis proovisin veel. Enam ei proovi :D
Muusosas olnud rahulik aeg ja kuna üks ralli jäi osalejate vähesuse tõttu ära, siis polegi sõitmas käinud. Saaremaale ei saa minna ja hetkel on ka üks huviline autole tekkinud, kuid nagu ikka: mõtleb.
Vahepeal sai lõpuks ka aku ära vahetatud, Varta kõige pisem sõiduauto aku, vist oli 45ah. Nüüd ei pea täkuga käivitama.
Lisaks sai pojale sõitu tehtud kardikal(käib nagu Antsu viiul):
https://www.facebook.com/imre.randmae/p ... 5403382258

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu
PostitusPostitatud: 31.08.2017 22:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Tere jälle! Vahepeal sai käidud Tapa Rahvarallil. Esimest korda oli mul selline võimalus, et sponsorid maksid kogu ralli kinni ja minu poolsed kulud olid ainult sillastend ja nipet näpet pisemad kulud.
Ralli ise kulges seekord ilma suuremate viperusteta, mis on üsnagi üllatav kuna eriti suuremaid remonte ette ei võtnud, läksin nö. tuimalt peale. Kohe oli arusaada, et sild ei saanud seekord hea ja auto otsis üsna korralikult teed. See tähendas muidugi seda, et tööd oli mul kõvasti rooli taga. Lisaks veel selline pisike nüanss, et mul olid omas klassis kindlasti ja ilmselt kõigi osalejate seas ainukesena all tavarehvid. Need samad Maladesta protikad Poolast, milledega eelmine hooaeg saavutasin Varbolas kolmanda koha. Vahe selles, et siis olid teistel ka mitte päris kruusakad all. Igaljuhul oli hirm veidi nahas, arvestades et eelmine aasta sai rehve Tapal kõvasti lõhutud. Esimeses voorus alustasin, nagu mulle juba kohane, tagasihoidlikult. Proovisin kindlapeale ennast käima saada. Sealt tuli natukene liiga palju kaotust, mille taha jäi ilmselt kolmas kohtki. Ainuke apsakas tuli esmses voorus kui kaardilugejal järg käest ära kadus(hiljem selgus, et legendis oli pisike viga). Ma läksin siis kolmanda täiega vasak kolme niimoodi sisse, et küsisin pidevalt, mis tuleb, mis tuleb :D . Lasin korralikult risti ja õnneks pääsesime ilma spinnita. Teine voor algas kohe krossirajaga. Kõik hirmutasid mind, et seal seis üsnagi nukker, sest rada olevat nii jäänud nagu ta jäi peale viimast krossi. No ma ennast seal enam tagasi ei hoidnud, sest arvasin sealt just sekundeid tagasi saavat. Saingi natuke, natuke sellepärast et teisel läbimisel(kõik katsed olid karussellis) kohe alguses kaotasin tubli kolm sekundit käiguvahetusele, ei saanud teist sisse :( Ülejäänud katsed olid tõusvas joones ja kohad paranesid. Ühel katsel tegin küll sõiduvea, kuid sinna kaotasin võibolla 2 sekundit. Lihtsalt libisesin ühes vasak kahes lahtisele kruusale ja saba läks alt ära ning võssa. Vedas täpselt enne kivi tagasi teele, see oleks kindlasti ka ralli lõpetanud kui oleksin tabanud. Tasuks tubli 5 koht klassis ja apsoluudis 18. Kolmandale kohale kaotasin 14 ja teisele 18 sekundit. Seda enam rahul, et mul olid all ju tavarehvid ja eespool vaid võimsamad autod(3xHonda Civic ja 1xMitsu Colt, mis ka võitis).
Krossirajal juhtus veel selline lugu, et hüppasin katusesse pisikese voldi sisse. No paljud võtsid enne hüpet maha, siis mina igatahes lasin nii palju kui masin koguda jõudis :D Meeldib hüpata ;)
Paar pilti on, sõidust pole leidnud, ei tea kuhu need üleslaetakse :(
Pilt


Pilt
Hiidlaste rivi(sport klassi BMW oli omaette)


Pilt
Volt katusel
Video hüppest on siin(teise vooru hüpe kui ei saanud hästi hüppele peale, esimeses voorus oli maandmine pehmem):
https://www.facebook.com/imre.randmae/p ... 3524480832
Tulemused laeb alla see lehekülg:
http://autosport.ee/rallyreg/public/cal ... mused.xlsx

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu
PostitusPostitatud: 14.09.2017 18:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Eelmine nädal toimus Varbola rahvaralli 2017. Eelmine aasta olin seal kolmas, ka seekord oli hoog hea. Poolel maal olin kolmas ja isegi peale 9-ndat katset veel samal positsioonil. Kuigi positsioon oli hea, siis seekord kaardilugejaga koostöö ei klappinud ja väga palju tuli sõiduvigu sisse. Kahel korral šhikaan otseks ja ühe tünni lennutasin ka väga kaugele metsa. Seda üllatavam oli, et kõikidele apsudele vaatamata suutsime olla heal positsioonil. 10-ndal katsel aga juhtus selline asi, mida minuga veel pole Golfiga rahvarallidel juhtunud, üle üldse pole mul katksetamisi rallidel ette tulnud(Golfiga esimene sõit oli sprint ja seal läks mootor laiali), nimelt katkestasin. Parem 5 kurvis olid autod täpselt roopa keskelt välja sõitnud suure kivi, käis pauk ja õõts kõveraks ning pooltelje ots seest tühjaks. Seekord siis nii. Võib vabalt ka sõiduveaks nimetada, sest tegelikult muutus sama kurv ka eelmine aasta "hulluks" ja oleksin pidanud maha võtma. Samas oli hull tuhh peal, sest just sellel katsel klappis kõik ja väga suure tõenäosusega oleks sellelt katselt ka katsevõit soolas olnud. Panin hullu, samas sõiduvigu kuni sinnamaani ei olnud.
Nüüd on aega haavu lakkuda kuni 30 septembrini kui toimub Läänemaa rahvaralli. Ka sinna ikkagi plaanis minna.
Hiidlastest väike kokkuvõte:
https://www.youtube.com/watch?v=L_vDFBy ... e=youtu.be

Ja paar pilti:

Pilt


Pilt

Sellel hooajal pole aasta kokkvõttes midagi enam loota ja sõidan lihtsalt sellepärast, et kõik imestavad selle auto suutlikust. Ammu juba on see auto saanud ordeneid kaela oma vapruse eest ja ta ei taha alla vanduda. Kuna aga hoog ei rauge ja võib õelda, et suudame isegi väga kõvade Hondadega samas tempos, kohati isegi kiiremini, liikuuda, siis paneme aga jälle ennast kirja ja lahingusse.

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu
PostitusPostitatud: 28.10.2017 18:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Hea auto sai müüdud :(
Jätkan sama teemaga natuke teise autoga. Asemele tuli tehnilise kaardiga G2 1985 aasta kere, 1,8 8v.

Pilt

Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu
PostitusPostitatud: 06.12.2017 20:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Nüüdseks siis kaks kardiraja etappi sõidetud sellega. Üks oli kohe kui auto sain. Kui aus olla, siis läks tohutult napilt, et auto terveks jäi. Juba paari ringi järel avastasime, et rattamutrid olid täiesti lahti. Kahe etapi vahepeal otsustasin auto sillastendi viia. Seal siis selgus, et lahti olid käändmiku poldid, sisemised rooliotsad. Ilmselt oli auto enne müüki saanud väiksema värskenduskuuri ja asjad olid lahti jäänud, aga no kas eelmine omanik oleks tõesti nii ka järgmisele rallile läinud? Joppenpuhh. Siis suri täiesti tühja kohapealt genekas ära. Selle sain õnneks vahetult enne sõitu öösel tuttava käest. Nii et muresi on.
Viimasest sõidust niipalju, et autol on küll jõudu vähem kui rahvarallikal, aga kuna käigud lülituvad paremini ja käigud on reas, ehk et jõudu on iga käiguga, siis kokkuvõttes on ringipeale aeg parem kindlasti. Üks väga kiire rahvaralli auto(civic) oli märjal rajal kolme ringi peale 6 sekundit aeglasem, mis on tohutu vahe. Seda enam imestama paneb, et auto on maasturi kõrgusega, mis pole rajale just parim(eks märg ja aeglane rada ei tee seda nii väga oluliseks, aga siiski).
Auto olnud eelnevalt kahe sõitja kasutuses ja tulemusi ning aegu vaadates on nad selle autoga üsnagi aeglased olnud. Eks ole näha, kas ja mida mina suudan.
Talvel esialgu plaanis startida ei ole ja ilmselt tuleb mõni rahvasprint või ralli prooviks.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu
PostitusPostitatud: 06.12.2017 22:37 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Esimese omaniku ajal käis E10s ikka suurem ja konkurentsitihedam andmine ka ning paljud pillid olid samuti uhkemad. Tegelikult ega ta vist väga palju just ei sõitnud ka, antud speciga veel vähem. Nüüd saab muidugi juba veel uhkemate autodega samas klassis sõita. :D
Edu!

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu
PostitusPostitatud: 07.12.2017 18:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Tegelikult ma ei arvagi, et nad polnud kumbki sõidumehed ja ma nüüd suudan olematu tehnikaga imet teha(ise pole kordagi legendigi koostanud :D ). Pigem lihtsalt see, et tõesti see auto on väga lihtsa ja odava tehnikaga, mis tähendab ilmselgelt et ta pole väga konkurentsivõimeline. Mul pole plaanis kohta nõudma minna, see on olnud alati mu unistus ja loodan, et suudan selle ka täide viia.

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu
PostitusPostitatud: 31.01.2018 22:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Päris niisama istunud ei ole. Sai uuritud elektri süsteemi, kõik asjad toimivad, aga nagu selle auto puhul ikka, väga lohakalt on kõik eemaldatud. Millegipärast on suunatulede juhtmed koos pirnipesadega lihtsalt ära lõigatud. Uued suunatuled ostetud koos pesadega. Lisaks paigaldatud OMP kiivrivõrk, led kaardilugeja lamp. Paigaldamist ootab side. Praeguseks on muretsetud ka kõik isiklik varustus, mis nõuete kohaselt olema peab(pesu:püksid,särk,sokid; kindad, jalanõud, kiivrisukk, kiiver, side kiivri sisse, HANS, OMP kasutatud kombe). Kahjuks aga starti ei saa veel nii pea. Majanduslik seis kehva ja veel suuremaks takistuseks on vigastus. Nimelt sai kossu mängides õlga nii raskelt vigastatud, et ilmselt on paar kuud mureta(loodan, et mitte kauem). Nii paha koht ka, et sealt jookseb täpselt rihm üle ja HANS ka toetab sinna luu peale :(

Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu
PostitusPostitatud: 27.02.2018 15:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Meri jääs ja ei andnud rahu, käisin piiki proovimas:
Pilt

Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7